|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 445)
|
View this Thread in Original format
| Config |
Dancevalley stond al op de lijst dit jaar, maar daaaaaamnnnnn wat een line up :eyes:, nu kan ik er zeker niet meer van tussenuit :)
Zie het al gebeuren; James Zabiela tegenover Prydz; AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die Sudbeat area is erover. Gewoon tent opzetten en enkel schuiven voor Funk D'Void en dergelijke.
Of ie Tomorrowland uiteindelijk zal overtreffen valt af te wachten natuurlijk, aangezien de beste prog namen (buiten Sasha dan) voor Tomorrowland nog moeten aangekondigd worden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| misschien dat ik ook eens ga gaan naar Dance Valley :) |
|
|
| Real |
| Mannen, tis dan wel Nature One eh. :conf: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Real
Mannen, tis dan wel Nature One eh. :conf: |
dancevalley > nature one :cool: |
|
|
| christina |
één dag DV of 4 dagen N1? ik weet het wel :D
misschien is 4 dagen iets te veel voor die mannen van't leger:( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
dancevalley > nature one :cool: |
Nature One > * |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by christina
één dag DV of 4 dagen N1? ik weet het wel :D
misschien is 4 dagen iets te veel voor die mannen van't leger:( |
kben je daar zelfs nog tegengekomen ooit eens! met leger tentje :D
anyways: "Less is more and more is less" :cool: kvind de sfeer gewoon veel beter op DV (en minder margi-OD'ende-bezopen-indegrachtliggende-duitsers) |
|
|
| christina |
ik weet al wel hoe gij erover denkt, ik wou u gewoon een beke pesten  |
|
|
| FCB_Fanatic |
voor mij komt het gewoon beter uit om 1 dag te gaan. Even op en neer rijden naar NL.
mss dat N1 er in de toekomst eens van komt :) |
|
|
| Progrez |
Aanstaande zondag vindt er in de Paradise in Antwerpen weer een afterparty plaats van Tim Tubbax. (de patron van de vroegere Space)
Vorige maand was het daar serieus vollenbak en hing er een fantastische volledige-hoek-af-sfeer die ge alleen in afterclubs terugvindt.

Deuren: 08.00u - 20.00u
Adres: Van Stralenstraat 6, Antwerpen (Aan de Franklin Rooseveltplaats)
(Ideaal te combineren met de cultklassieker Berchem - Racing Mechelen later op de dag)
Setje van vorige maand: [[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Blue Sky 99 |
Aanstaande zaterdag 2 april is het eindelijk zover; de eerste editie van ons nieuw partyconcept; FROM BERLIN WITH LOVE!
En het belooft alvast een spectaculaire editie te worden met als headliner niemand minder dan MASSIMO GIRARDI, bekend als resident van Café d’Anvers maar momenteel ook internationaal doorbrekend met zijn eigen producties!
De line-up wordt vervolledigd met onze tweede headliner, KURT K, eigenaar van de platenzaak K-Records (http://www.k-records.be) in Putte, ex-Illusion en een meester in het selecteren van de beste platen!
Verder hebben we ook nog oog voor de toekomst met beloftevolle en opkomende DJ’s Sven Larsson, Martin Rora en resident Tomas Neil!
Verwacht dan ook minimal, tech house & techno van de bovenste plank!
TIMETABLE:
22h00 – 23h15 Sven Larsson
23h15 – 00h30 Tomas Neil
00h30 – 02h00 KURT K
02h00 – 04h00 MASSIMO GIRARDI
04h00 – 05h15 Martin Rora
05h15 – END Kurt K vs Sven Larsson
Place to be is de benedenzaal van MusiCafé, Muntstraat 5 – 3000 LEUVEN!
Tickets aan de kassa verkrijgbaar aan 7 €.
Combi-tickets voor From Berlin With Love en Blown, een feestje dat tegelijkertijd doorgaat in de bovenzaal van MusiCafé met o.m. Public Affairs DJ’s en Kimme (Illusion guest) zullen verkrijgbaar zijn aan 10 €.
Voor de volledigheid geven we ook onze facebookpagina nog even mee: http://www.facebook.com/event.php?eid=193802063965047
Geen BeTA's die ik mag verwelkomen? :) |
|
|
|
|