|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 370)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
En het houdt niet op. Straks is er in danscafé 't Veurleste (Antwerpen) een Retro-avondje met onder andere dj Vince.
| quote: | | Er was de afgelopen maanden zeer veel vraag naar een "Club & Retro Night". Club-Hits uit de 90's van Robin S, Faithless, Deepzone, etc.... een hele nacht lang. We keren terug naar de jaren 90 met de dj's van toen. Dj Guy - ex-Cartier, Dj Vince - Ex-Highstreet, C-Dance, Lambo. Op dinsdag 11 november zijn we thuis, dus kunnen we lekker doorfeesten. Be There............. Let's Go Retro !!! |
http://www.veurleste.be/page.php?id=1
Adres:
Lijnwaadmarkt 4
2000 Antwerpen
Voor Walen, boeren en buitenlanders: Dat is dus vlak naast de kathedraal.
Ik pak alvast mijn C-Dance-vlag mee. |
|
|
| FUSyke |
| Volgende week wordt alle info ivm Sensation en Black al vrij gegeven. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Volgende week wordt alle info ivm Sensation en Black al vrij gegeven. |
Gokje voor line-up :p :
Frednova
Deadmau5
Ida Engberg
Laidback Luke
Tocadisco
Above & Beyond
En voor de black: Coone, Ruthless, Darkraver en nog een paar van die ander o zo originele namen die op élk BassEvent draaien :p |
|
|
| Glexx |
| Ik dacht dat Black gestopt was? |
|
|
| MikeVee |
| Enkel in holland blijkbaar; Franky Jones en Kristof hebben het in hun agenda staan (volgens de ene wel in de ethias arena, en volgens de andere in het sportpaleis). |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat ik dit jaar nog eens naar Trance Energy ga afzakken, 't is al veel te lang geleden da ik nog eens een trance feestje bezocht heb. |
|
|
| MikeVee |
| Dit jaar is TE al geweest :rolleyes: :p |
|
|
| get nyce |
Can someone help me find a party in either Amsterdam or London for January 2009?
Will be in Amsterdam 17/1/2009 - 19/1/2009 and London 22/1/2009 - 25/1/2009
Appreciate it if anyone can point me in any direction of a party to go to. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dit jaar is TE al geweest :rolleyes: :p |
Ja dit boekjaar bedoelde ik natuurlijk |
|
|
| Lolo |
| quote: | Originally posted by Progrez
De Bonzai retro was, vooral door een teveel aan duvel, bijzonder gezellig te noemen. Door pas om half twee aan te komen hebben we de set van Airwave rijkelijk gemist. Toch was er nog genoeg animo geproduceerd door een alweer te laat gearriveerde YDR. ("Speelt gij tot half drie? Das goe, dan ga ik er nog ene pakken.")
De muziek bestond vooral uit de gekende hitjes die Bonzai hebben grootgebracht, maar dat mag - gezien de locatie - geen verrassing heten. Verstand op nul en alcoholpromille er ver boven, en geen haan die er naar kraait als voor de 385e keer The House Of House wordt opgelegd.
Alleen blijft Sotto's net iets te groot voor een club anno 2008, en heeft de bezoeker al vrij vlug de indruk dat er weinig volk en vermaak is.
Thuisgekomen rond 7.00u om twee uur later alweer op te staan. In Seraig stond er zondagmiddag ne bijzondere gezellige Luik - Antwerp op het programma. En met terug Sniff, House of House, Bonzai Channel One etc op de bus is het alsnog een bijna 24 uur lange Bonzai Reunion geworden.
Een beetje zoals een groot man het ooit in zijn onderschrift verwoordde: Bonzai forever! |
er was bij mij geen kat, maar aangezien de timeslot, je kunt geen mirakel verwachten. Welcome to Belgium.
er stond in mijn playlist:
Jam&spoon, desert storm, lustral, Corvin dalek, rmb, save me, alone in the dark, the lounge, moonshine, V3, peyote en nog mijn favoriete plaat van jeroen verheij bij r&s: point blank, dan ook belfunk en nog veel andere. Kheb echt mijn goesting gehad. Spijtig genoeg geen volk. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Lolo
er was bij mij geen kat, maar aangezien de timeslot, je kunt geen mirakel verwachten. Welcome to Belgium.
er stond in mijn playlist:
Jam&spoon, desert storm, lustral, Corvin dalek, rmb, save me, alone in the dark, the lounge, moonshine, V3, peyote en nog mijn favoriete plaat van jeroen verheij bij r&s: point blank, dan ook belfunk en nog veel andere. Kheb echt mijn goesting gehad. Spijtig genoeg geen volk. |
Ik was aanwezig vanaf moonshine, jammer dat de zaal nog leeg was toen. |
|
|
|
|