|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 334)
|
View this Thread in Original format
| Rotationz Crew |
| ik ga zeker naar aril brikha, aanwezig vanaf 23u, daarna Decadance |
|
|
| BZRK |
Wij zouden graag met een paar eens naar Armin Only gaan, maar vervoer is zoals altijd een probleem.
Weet er iemand soms of er ergens in België iemand een busrit organiseert? Thx |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by Progrez
Bedrock - Heaven Scent, de afsluiter van de eerste editie,... |
+ mijn laatste plaat was 'Total groove - Zorgoonn'. Volgende editie zal waarschijnlijk iets harder zijn, maar ge moet geen schrik hebben dat 'Mory Klein - Kick that bass' of 'S.W.A.T. - The Fly Is Dead' zullen voorbij komen.
PS: Als je ooit naar Noxx of Café d'anvers wil gaan na 3u blijf je beter thuis want ze zijn geen afterclub. Zeikerds. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wij zouden graag met een paar eens naar Armin Only gaan, maar vervoer is zoals altijd een probleem.
Weet er iemand soms of er ergens in België iemand een busrit organiseert? Thx |
willek ook wel weten. :) |
|
|
| Config |
| wat een zalig feestje was me dat gisteren in de charlatan, Aril Brikha loste voor mij de verwachtingen meer dan in. Hij deed een set vol eigen produchties die geen minuut verveelde. Als de platen die ik niet kende allemaal komende releases zijn dan hebben we het laatste van Aril Brikha nog niet gezien. Ook zalig om te zien dat er een heel goeie sfeer was daar, echt een genot om mee te maken. Na Brikha nog naar Eelke Kleijn geweest en die draaide me ook een lekker setje :) Wordt zeker nog vervolgd :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wij zouden graag met een paar eens naar Armin Only gaan, maar vervoer is zoals altijd een probleem.
Weet er iemand soms of er ergens in België iemand een busrit organiseert? Thx |
Wij nemen normaal gezien in Weert de trein, maar een bus zou idd praktischer en wsl ook goedkoper zijn... Er zal zowiezo wel genoeg volk in Vlaanderen zijn dat naar Armin gaat om bussen te vullen, alleen zal iedereen wat te verspreid wonen vrees ik... |
|
|
| Antony |
| mss al is ne rollcall om de beta's in kaart te brenge? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
mss al is ne rollcall om de beta's in kaart te brenge? |
Rollcall Armin Only
-------------------
FenixStyle (+1) |
|
|
| Antony |
Rollcall Armin Only
-------------------
FenixStyle (+1)
Antony (+ nog na te vragen) |
|
|
| BZRK |
Rollcall Armin Only
-------------------
FenixStyle (+1)
Antony (+ nog na te vragen)
BZRK (+3) (mits vervoer) |
|
|
| FUSyke |
11/04 Cocoon goes Amsterdam @ The Sand > Sven Vath – Gabriel Ananda live – Chris Tietjen - Raresh
11/04 staat genoteerd in mijn agenda! Dan gaan we het einde van mijn vrijgezellenleventje vieren in Amsterdam:toocool: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen Noxx dus :( |
|
|
|
|