|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 254)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
allé mannen , en de rest . Wees eerlijk e |
Heb eens geduld... rare freak
Er zit totaal geen opbouw of structuur in je set, de helft van je platen zijn al jaren oud, je EQ'en is verschrikkelijk, maar de doorsnee overgang was toch degelijk. Er is echter nog genoeg voor verbetering vatbaar.
Je draait alvast beter dan Dj Jan, proficiat!!!
En nu deleten die handel. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
Mijn echte naam is wel yves e |
Dan nog neem je gewoonweg geen naam over van een bekende dj :p ; of je dacht misschien Franky Jones achterna te gaan ?
Zag ik overlaatst niet in het nieuws dat uit onderzoek gebleken was dat namen met een y in, opvallend meer tot de lagere sociale klasse behoorden ? :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
Mijn echte naam is wel yves e |
Dus als mijn echte naam Jan is en ik ben DJ mag ik mezelf presenteren als DJ Jan? ;) |
|
|
| DJ YVES |
Wat is de titel van het onderwerp ? " rustig setje voor in den oto " DUS NO OPBOUW !!!
En iets over de Jan , Vroeger als klein manneke keek ik naar the dj's op tmf , vanaf toen was ik verkocht aan zijn stijl !!
en nog steeds nu , das 1 van m'n idolen !!
Jan begon in het begin in Illusion tot nu !! en Zie wat een naam Illusion geworden is !! De beste tent van Belgie !!
Ervaring zat , dus ik vind niet dat jij hem op deze manier ( op een dom apenforum ) moogt bekritiseren , kom dan naar illusion en zeg het hem zelf !!
Groetjes,
Yves |
|
|
| Antony |
| ik voel mij aangevallen |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by christina
vet:D |
Hehe, hier vant zelfde me 4 man :D Danku Illusion :D
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zag ik overlaatst niet in het nieuws dat uit onderzoek gebleken was dat namen met een y in, opvallend meer tot de lagere sociale klasse behoorden ? :D |
Your point being? :p :whip: |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
Wat is de titel van het onderwerp ? " rustig setje voor in den oto " DUS NO OPBOUW !!!
En iets over de Jan , Vroeger als klein manneke keek ik naar the dj's op tmf , vanaf toen was ik verkocht aan zijn stijl !!
en nog steeds nu , das 1 van m'n idolen !!
Jan begon in het begin in Illusion tot nu !! en Zie wat een naam Illusion geworden is !! De beste tent van Belgie !!
Ervaring zat , dus ik vind niet dat jij hem op deze manier ( op een dom apenforum ) moogt bekritiseren , kom dan naar illusion en zeg het hem zelf !!
Groetjes,
Yves |
Ik bekritiseer Jan toch helemaal niet? Ik bedoelde gewoon dat er al DJ's Yves zijn, zoals er ook meerder DJ's Vince etc zijn. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
vet:D |
Hier vantzelfde.. Nu gaat Illusion nog al die "apen" van een Beta's gratis binnenlaten zondag.. :p |
|
|
| MikeVee |
Aangezien hier al zoveel geluld is, post ik nog eens een feestje:

Als iemand in het tracklistinggedeelte het topic morgen aanmaakt, kunnen we zondag weer alle kritiek lezen :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hier vantzelfde.. Nu gaat Illusion nog al die "apen" van een Beta's gratis binnenlaten zondag.. :p |
tis thopen :D, doe maar uw beta-shirt aan :p |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
Ervaring zat , dus ik vind niet dat jij hem op deze manier ( op een dom apenforum ) moogt bekritiseren , kom dan naar illusion en zeg het hem zelf !!
|
Waarom zou men DJ Jan niet mogen bekriteseren,
ja die jarenlange ervaring heeft, die ja.. idd o.a. Illusion muziekaal mee heeft helpen opbouwen, die zelf een aardig releaselijstje heeft met enkele platen waar velen op 'freakten', waar idd velen naar opkijken,enz...
Maar als zo iemand fouten maakt of technisch het toch wat verknoeid naar hun mening en gedachten dan mag men dat gerust zeggen en dat doet niets af aan DJ Jan als persoon of aan zen palmares en ook niet aan Illusion.. want de club zelf staat vrij goed in de populariteit van dit forum dacht ik... !
Kritiek mag altijd zelfs op een 'apenforum'...
er bestaat zoiets als vrije meningsuiting.
En als anderen hem technisch wel goed vinden .. ewel so be it,
geen probleem .. ieder zen gedacht en ah ja diegene die kritiek geven moeten daarom ook niet perfekt te zijn. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
tis thopen :D, doe maar uw beta-shirt aan :p |
En dan allerlei commentaar naar m'n hoofd geslingerd krijgen, terwijl ik nog niet eens gereageerd heb in de hele discussie.. :p
Dat doet me er aan denken dat ik hier nog een Club Elite-shirt heb liggen van de vorige editie ;) |
|
|
|
|