|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Er is gekozen voor een kleinere opzet van maximaal 12.000 man om het intieme en opzwepende club en techno gevoel vol tot z'n recht te laten komen. |
Haha, goed gevonden om de zwakke verkoop van de vorige jaren te verdoezelen... da komt ervan als ze geen trance meer programmeren :p |
|
|
| FUSyke |
TMF AWARDS - 14/10 - Sportpaleis
Line Up:
Tiësto
Bob Sinclar
Daan
Jamelia
Milk Inc
The Pipettes
Katerine
Laura
Nailpin
Hadise
Kate Rayn
The veronicas
...
Tekstje dat bij Tiësto staat: De grootste DJ ter wereld (sorry, Regi!) komt speciaal voor jullie aan de knopjes en plaatjes draaien en zal van het Sportpaleis tot grootste club van het land ombouwen. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Tekstje dat bij Tiësto staat: De grootste DJ ter wereld (sorry, Regi!) |
lol :D Regi wordt nogal een eindje hoog ingeschat :p |
|
|
| FUSyke |
Skynet Groove City
Sat 18/11
Brussels Kart Expo
Ticket 22€
*HOUSE*
20.00 - 21.30 Jan Van Biesen
21.30 - 23.30 Silicone Soul
23.30 - 03.00 Martin Solveig
03.00 - 05.30 David Morales
*TECHNO*
20.00 - 21.00 T-Quest
21.00 - 23.00 Agoria
23.00 - 01.00 The Hacker
01.00 - 03.00 Adam Beyer
03.00 - 05.30 Sven Väth
*DRUM n BASS*
20.00 - 22.30 System-D
22.30 - 00.30 Elisa Do Bresil
00.30 - 02.30 DJ Krust
02.30 - 05.30 Andy C
*ELECTRO*
20.00 - 05.30 Terry Toner, Herr Ater, Pablo Lamberti vs Nauta, Groove Addicts, Dax vs Clockwork |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgende week ofzo komt er een thread, tegen dan zal de line-up definitief klaar zijn :) |
. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Skynet Groove City
Sat 18/11
Brussels Kart Expo
Ticket 22€
*HOUSE*
20.00 - 21.30 Jan Van Biesen
21.30 - 23.30 Silicone Soul
23.30 - 03.00 Martin Solveig
03.00 - 05.30 David Morales
*TECHNO*
20.00 - 21.00 T-Quest
21.00 - 23.00 Agoria
23.00 - 01.00 The Hacker
01.00 - 03.00 Adam Beyer
03.00 - 05.30 Sven Väth
*DRUM n BASS*
20.00 - 22.30 System-D
22.30 - 00.30 Elisa Do Bresil
00.30 - 02.30 DJ Krust
02.30 - 05.30 Andy C
*ELECTRO*
20.00 - 05.30 Terry Toner, Herr Ater, Pablo Lamberti vs Nauta, Groove Addicts, Dax vs Clockwork |
Skynet GROOVE city, en er is geen GROOVE AREA ??
Nu gaank ni ze :mad:
(bewijst dat groove niet bestaat :toothless) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
TMF AWARDS - 14/10 - Sportpaleis
Line Up:
Tiësto
Bob Sinclar
Daan
Jamelia
Milk Inc
The Pipettes
Katerine
Laura
Nailpin
Hadise
Kate Rayn
The veronicas
...
Tekstje dat bij Tiësto staat: De grootste DJ ter wereld (sorry, Regi!) komt speciaal voor jullie aan de knopjes en plaatjes draaien en zal van het Sportpaleis tot grootste club van het land ombouwen. |
Gelijk hebben ze deze keer wel, Tiesto is toch wel een van de GROOTSTE dj's ter wereld :p
Maar wat houdt z'n optreden daar eigenlijk in? Wordt het gewoon weer een "playback"-mix waar hij wat staat te spelen met een mengpaneel dat niet aangesloten is... Of sluit hij de TMF-Awards net als drie jaar geleden af met een 3h-set? In dat laatste geval ga ik toch proberen ergens kaarten te winnen, zodat ik op het eind van de avond nog kan gaan ;) |
|
|
| MikeVee |
Ik deel het maar even mee voor de aanwezige liefhebbers :D
Thunderdome
2 december
jaarbeurs, Utrecht (NL)
 |
|
|
| BZRK |
Ophidian, Nosferatu, Hamunaptra
darkcore :crazy:
helaas voel ik mij al jaren niet meer op mijn gemak op zo'n feestjes :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ophidian, Nosferatu, Hamunaptra
darkcore :crazy:
helaas voel ik mij al jaren niet meer op mijn gemak op zo'n feestjes :p |
Meneer vindt/vond hardcore fijn, maar krijgt het schijt van Lunar Eclipse ... strange to say the least :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Meneer vindt/vond hardcore fijn, maar krijgt het schijt van Lunar Eclipse ... strange to say the least :D |
Het niveau van de gemiddelde hardcore plaat overstijgt dat van Lunar Eclipse, en nog geen klein beetje. Lunar Eclipse zet ik zonder twijfelen op de 2e plaats in de meest irritante/domme/slechte platen van 2006. No offence :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Real | quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgende week ofzo komt er een thread, tegen dan zal de line-up definitief klaar zijn |
. :p |
Hoest. :wtf: |
|
|
|
|