|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 355)
|
View this Thread in Original format
| Fomas |
Nature One
Bron ---> After Mayday booklet
Vrijdag
Open air :
Tiesto
Ferry Corsten
ATB
Judge Jules
Kyau & Albert
Duderstadt
Sono
Giuseppe Ottovani
Century Circus :
Carl Cox
Chris Liebling
Umek
Joris Voorn
Elmar Strathe
Alter Ego
Renato Cohen
House of House
Dubfire
The Disco Boys
Luttzenkirchen
Milk & Sugar
Sebastian Gnewkow
Malente
Classic terminal
CJ Bolland
Da Hool
Yves De Ruyter
DJ Toyax
Rob Acid
Thunderdome Vrijdag Industrial Hardcore, darcore en terror.
The oustside agency
Noize supressor
DaY-mar
Evil activities
Nosferatu
Gizmo
Negative A
The vinyl junk
Reiner
Recype
Hamanuptra
Nexes
Detonator
MC Apster
MC Justice
Reverse, Bass events Hardstyle, Jumpstyle en Tekstyle
Activator
Zatox
Stephy
Q-IC
Binum
Coone
Dark-e
Ronald V
Chicago Zone
Manu kenton
DJ Mystery
Mark with a K
The playboyz
Lethal MG
Gave
Bobby V
Qatja S
Guarana
Davoodi
DP
Vicious D & Larson
Shogun
Tresor
Dash
Dry
Trias
Baeks
Kriek
Mack
Mike Dehnert (Live-PA)
U60311 meets Abstract
Sven Wittekind
Robert Natus
Kaoz & S.Ewe on 4 decks
O.B.I.
Torsten Kanzler
Matt M
Maddox
Marcel Cousteau
Lukas
Razor
Tadox
Pi Chai
PlattenPeter & Peter Latino
Live : Frank Kvitta
Live : Tetrapak
Live : Brachiale Musikgestalter
Live : Giuseppe Castani
DJ Sutura
Andere area's :
1.Energy, 2.Tunnel trance force, 3.Himmelszelt by bigcitybeats & bigFM & King kamehameha Club, 4.Acid wars & Fusion Club, 5.Abstract & U60311, 6.Stammheim, 7.Thunderdome(ID&T.NL), 8.Airport, 9.Cassius Enterprises, 10.Cocoon, 11.Vogue Club & Pride factory, 12.Reverse(Bass events.BE), 13.Forum & peppermint Jam, 14.Hardcore Gladiators, 15.Power from the east side, 16.Tresor.
Zaterdag
Open air :
Paul van Dyk
Armin Van Buuren
Moguai
Westbam
Dag
Tom Cloud
Dave 202
Anthony Rother
Rank 1
Nude
The flowmasterz
Nature one inc.
Century Circus :
Sven Vath
Dave Clarke
Felix Krocher
Sven Wittekind
DJ murphy vs. Christian Fischer
Space dj'z
Brixton
Discordia
Johannes Heil
Arkus P.
Jacek Sienkiewicz
Elton D. & Snoo
House of House
Monika Kruse & Karotte (back2back)
Dominik Eulberg
Gregor Tresher
Moritz Piske
Martin Heyder
Babor
Ante Perry
Gabriel Ananda
Einmusik
Classic terminal
Bassface Sascha
Dr. Motte
Tilmann Uhrmacher
Tanith
Tom Wax
Perplexer
Raoul
Mijk van Dijk
Thunderdome Zaterdag Oldschool, Hardcore, Early Hardcore.
The oustside agency
Noize supressor
DaY-mar
Evil activities
Nosferatu
Gizmo
Negative A
The vinyl junk
Reiner
Recype
Hamanuptra
Nexes
Detonator
MC Apster
MC Justice
Reverse, Bass events Hardstyle, Jumpstyle en Tekstyle
Activator
Zatox
Stephy
Q-IC
Binum
Coone
Dark-e
Ronald V
Chicago Zone
Manu kenton
DJ Mystery
Mark with a K
The playboyz
Lethal MG
Gave
Bobby V
Qatja S
Guarana
Davoodi
DP
Vicious D & Larson
Shogun
Tresor
Dash
Dry
Trias
Baeks
Kriek
Mack
Mike Dehnert (Live-PA)
U60311 meets Abstract
Sven Wittekind
Robert Natus
Kaoz & S.Ewe on 4 decks
O.B.I.
Torsten Kanzler
Matt M
Maddox
Marcel Cousteau
Lukas
Razor
Tadox
Pi Chai
PlattenPeter & Peter Latino
Live : Frank Kvitta
Live : Tetrapak
Live : Brachiale Musikgestalter
Live : Giuseppe Castani
DJ Sutura
Andere area's :
1.Energy, 2.Tunnel trance force, 3.Himmelszelt by bigcitybeats & bigFM & King kamehameha Club, 4.Acid wars & Fusion Club, 5.Abstract & U60311, 6.Stammheim, 7.Thunderdome(ID&T.NL), 8.Airport, 9.Cassius Enterprises, 10.Cocoon, 11.Vogue Club & Pride factory, 12.Reverse(Bass events.BE), 13.Forum & peppermint Jam, 14.Hardcore Gladiators, 15.Power from the east side, 16.Tresor.
Met dank aan Partyflock |
|
|
| FUSyke |
11/05 9 Years The Level
Ground Level
23.00 - 02.00 : Gee
02.00 - 04.00 : Eric Prydz
04.00 - 06.00 : Christophe!
06.00 - 08.00 : Seelen
08.00 - 10.00 : Nico
The Level
01.00 - 03.00 : Miquell Santos
03.00 - 05.00 : CHAB
05.00 - 07.00 : Massimo Girardi Vs Lins
07.00 - 09.00 : Jean
10/05 Stephan Bodzin @ Culture Club
23 - 01 Maxim Lany vs Pete Howl
01 - 03 Stephan Bodzin
03 - ... Maxim Lany & El Carlitto aka Ramon Tapia |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
Een plezant fuifje met mezelf achter de decks!
|
Even uppen :D |
|
|
| MikeVee |
Retro Classixx
Philip & Glenn (ex-Baccardi's)
Jean, Seelen (residents)
30 mei 2008
Shaft, Lommel
Ik dacht dat Glenn geen retroparties deed. |
|
|
| Devilex |
| Glenn is blijkbaar weer in actie geschoten, naar ik opgevangen heb zou er een Baccardi's reunion op til zijn ook. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
Glenn is blijkbaar weer in actie geschoten, naar ik opgevangen heb zou er een Baccardi's reunion op til zijn ook. |
Glen is nooit weggeweest...
Hij was actief in het techno milieu onder de naam Radical-G. |
|
|
| MikeVee |

Hardcore :
Promo
Tommyknocker
Noize Supressor
The Stunned Guys
Endymion
Kristof & Mc Chucky
Amnesys
Dione
G-Town Madness
Enzyme-X
Hardstyle :
Showtek
Headhunterz
Brennan Heart
Dana
D-Block & S-Te-Fan
Luna
Isaac
Davide SOnar
Zatox
Larsson & Vicious
A-Lusion
Tekstyles, FrenchTek:
Ruthless
Chicago Zone
Ghost
Lethal Mg
Mark With A K
Greg C
Playboyz
Gave
Dr Rude
Pedroh
GJ Warez
PRESALE: 21-05-2008
REGULAR TICKET: 27 EURO
1 ticket for 4 persons 80 € = 20 € per person
line-up van de hardcore is wel OK.
Prijs is ook goed. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
10/05 Stephan Bodzin @ Culture Club
23 - 01 Maxim Lany vs Pete Howl
01 - 03 Stephan Bodzin
03 - ... Maxim Lany & El Carlitto aka Ramon Tapia |
Ik wilde al een tijdje eens een bezoekje brengen aan CC maar het was er nog nooit van gekomen. Met het bezoek van Bodzin is het er gisteren dus eindelijk van gekomen. Ik heb hier al veel verhalen gehoord: onvriendelijke security, dikkenekken, ... Awel, ik heb hier niets van ondervonden, integendeel. Aangekomen tegen 23u: voor ons liepen nog 2 gasten en de portiers vraagden aan hen of wij bij hen hoorden > nope, dus mocht iedereen rustig binnen. Portiers waren voor de rest zeer vriendelijk. Eenmaal binnen, gingen we direct naar boven. Ik dacht dat we in een 2de, kleiner zaaltje waren maar dit was dus fout gedacht. We waren al in de main room. Die is echt wel veel kleiner dan dat ik ze mij had voorgesteld. Maar goed, de main room is dus lekker klein en knus. De zaal hing vol met roze en witte balonnen. Eerst was Pete Howl aan het opwarmen en even later kwam Lany er nog bij. Die deden dat niet slecht. Af en toe gingen de handjes al de lucht in. Ik heb eigenlijk weinig of geen dikkenekken volk gezien. Wel veel schoon volk[emo6] Rond half 2 was het dan tijd voor Bodzin. Die heeft een lekker setje gedraaid en hij had er ook veel zin in! De mensen rondom mij konden de muziek goed smaken en de handjes gingen terug de lucht in. Rond 3u zijn we dan terug naar huis gekeerd want vandaag was er een familiale plicht. Besluit: ik heb er mij goed geamuseerd en de vele verhalen waren dus gisteren niet van toepassing. |
|
|
| Glexx |
| Iemand naar Illusion vanavond? |
|
|
| FUSyke |
Voor de liefhebbers: Morgen komt Niels Van Gogh naar The Factory in Aalst.
Den dezen is straks weg naar Booka Shade @ AB:toocool: |
|
|
| christina |

wie gaat er mee naar de silo de 31ste? |
|
|
| FUSyke |
ID&T & Kozzmozz presents Sunset @ Casino - Oostende
16/08/08
Room 1:
Armand Van Helden
Yves V
Tom Leclercq & B
Yamo
Room 2:
Zombie Nation
Spacid
Maxim Lany
Ed & Kim
Dan ben ik juist terug van Miami, dus hier ben ik zeker bij! |
|
|
|
|