|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 469)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Het was wel oké :) Heel sterke warm up van Sahar Z, een dj die ik zeker wat meer in de gaten ga houden. Guy J nam al redelijk vroeg over, maar hij deed het erg goed. Zijn typische techno/progressive sound met veel drive en tempo, en af en toe een melodische klapper ertussen. Hij kreeg ondanks het vroege uur het volk toch al serieus op gang en de handjes gingen geregeld in de lucht. Qua drukte viel het trouwens goed mee, goed gevuld maar zeker geen overrompeling. Hernan nam dan rond half drie de decks over, maar hoe schroefde - jammer genoeg - het tempo een heel stuk terug. Het waren weliswaar goeie platen, daar niet van, maar het was eerder luistermuziek dan feestmuziek, en de vibe die Guy J had gecreëerd zakte echt als een pudding in elkaar. Je merkte dat ook aan het publiek, de sfeer was echt helemaal weg. We hebben het dan nog een uurtje getrokken, maar aangezien ik vandaag de Spartacus Run te lopen had, zijn we dan maar doorgegaan. Ik heb gelezen dat Hernan uiteindelijk wel 4 uur heeft gedraaid in plaats van de geplande 2, en dat het nog een fameus goeie set is geworden :) |
|
|
| Jakhira |
| De grootmeesters willen inderdaad altijd hun eigen ding doen... |
|
|
| Config |
| Ik zit dan net in Oudenaarde op de El Futuro party, zal ook de moeite worden met oa. Hazem Beltagui ook van de partij, toch een van de beter progtrancers op dit moment :) |
|
|
| Jakhira |
Ga je zelf ook spelen? :)
Maya > * :o |
|
|
| Config |
| Ja zelf ga ik ook draaien, maar het wordt geen super lange set. |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik was deze vrijdag normaal naar een psyfeestje geweest in de Fuse
maar uiteindelijk toch nog een vlucht geboekt afgelopen weekend en dus zal ik vrijdag in Madrid zitten (ook geen voetbal dus voor mij komende zondag) |
|
|
| Jakhira |
Vrijdag en zaterdag zijn compleet verschillend in Fuse... het zijn niet eens dezelfde mensen die erachter zitten :)
Eigenlijk is Guy Gerber nog mooi meegenomen. Maar Maya is op dit moment echt the hottest thing in house :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
Hoe draait Maya eigenlijk?
Want sommige van haar producties zijn wel heel slo-mo (< 115 BPM). Nuja, ik ga er zeker niet speciaal voor naar Brussel afzakken, zal haar deze zomer misschien wel aan het werk horen op Extrema.
Woensdag 16 mei mss nog eens een d'Anverske placeren, de mannen van Art Department komen dan langs. |
|
|
| Jakhira |
Schitterende DJ, echt waar. Heel gefocust :)
Van stijl gaat ze van midtempo nummers over deep house tot de betere dubstep (zonder haar zou ik niet weten dat zoiets bestaat!)...
Haar DJ-kicks en Mixmag cd's zijn daarin eigenlijk goeie voorbeelden, want ze doet daar niet anders dan live.
Meer vocals dan de gemiddelde DJ van dezelfde stijl, maar daar ben ik zelf ook voorstander van. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Schitterende DJ, echt waar. Heel gefocust :)
Van stijl gaat ze van midtempo nummers over deep house tot de betere dubstep (zonder haar zou ik niet weten dat zoiets bestaat!)...
Haar DJ-kicks en Mixmag cd's zijn daarin eigenlijk goeie voorbeelden, want ze doet daar niet anders dan live.
Meer vocals dan de gemiddelde DJ van dezelfde stijl, maar daar ben ik zelf ook voorstander van. |
Hoe was ze nu uiteindelijk?
Zoals verwacht? |
|
|
|
|