|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| djibberonacid |
| quote: | Originally posted by pooley
JEAN JEAN JEAN RULES
Hij zal wel electro/house/groove draaien met een koppel ouw trance plaatjes tussen :p |
Jean is de MAN, vant weekend draaide hij nog eens @ The Level in Illusion (super natuurlijk), kheb hem ook nog pas gehoord in Moef-Gaga in Lloret samen met Philip van La Rocca, zwaar feest zenne:eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En geruchten op het D4M-forum zeggen dat John Digweed op zaterdag 3 september naar CdA komt. Afwachten of dit waar is. |
Dat zou über zijn!! :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| FUSyke |
Is het gemakkelijk om je te parkeren aan Café d'Anvers? Of kan je er ook naartoe met de trein? Graag wat tips van de mensen die al naar CdA zijn geweest.
Zijn er nog mensen die naar Deep Dish willen gaan? |
|
|
| Jasperovitsj |
Parkeerplaats daar ljkt me ni zo makkelijk, en het is ook zeker 20 minuten wandelen van het station naar café...
Staat er niks over parkeermogelijkheden op de site? :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Is het gemakkelijk om je te parkeren aan Café d'Anvers? Of kan je er ook naartoe met de trein? Graag wat tips van de mensen die al naar CdA zijn geweest.
Zijn er nog mensen die naar Deep Dish willen gaan? |
da valt best wel mee ze... tis een stevige wandeling van aan het station. ma tis altijd wel leuk om door antwerpen wat te wandelen met wat volk.
kweet nog niet of ik zin heb in deep dish, kheb ze van weekend al wat teveel gezien peinsk. :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Als er nog mensen interesse hebben: I wanna go this time :D |
yep, dit keer wil ik er ook zeker bij zijn!
en John Digweed.. mmm, zegt me ook wel wat :crazy: |
|
|
| FUSyke |
De line up van Strike One zou in het Dance Valley pack gezeten hebben en het zou de volgende zijn:
AREA 1 HARDSTYLE:
-PAVO
-GAZ WEST
-UBERDRUCK
-TRANCE GENERATORS
-TOMMY PULSE
-DR RUDE
-ACTIVATOR
-DJ REEF
AREA 2 TECHNO
-CARI LEKEBUSCH
-CHRISTIAN SMITH
-BILLY NASTY
-DARREN KAY
-MARCO NASTIC
-MATEO MURPHY
-ERICK PIKE
AREA 3 HARDCORE
-PROMO
-PANIC
-EVIL ACTIVITIES
-JAPPO
-PEAKKY POUNDER
-ARMAGEDDON PROJECT
-MISS HYSTERIA
-SHADOWLANDS TERRORISTS
AREA 4 LADIES ONLY
-DANA
-AMBER D
-LUCCA
-MISS MONICA
-SHINEDOE
-MALIKA
-JOYCE MERCEDES
Kan er dit iemand bevestigen? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
-CARI LEKEBUSCH
-MATEO MURPHY
|
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Kaidreas |
André Galuzzi
Marco Bailey
Underworld
Adam Beyer
Tony Rohr & Dietrich Schoenemann aka Side Four
Sven Väth
Tom Hades
Richie Hawtin
Marc Houle
Troy Pierce
Magda
felix the housecat
voorproefje line-up I love techno 05! |
|
|
| FUSyke |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lol, Toch niet weeral een 1 april grap? :haha: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lol, Toch niet weeral een 1 april grap? :haha: |
Huh? Ben niet mee ze:conf: |
|
|
|
|