Leuke club, net genoeg volk gisteren (al was dat toch niet de verwachte 400 man denk ik).
De LED-wall is leuk, maar er kan idd nog meer mee gedaan worden.
Degelijk setje van Fred Baker, zalig half uurtje van Lolo afgewisseld met wat eentonigere platen die mij dan weer minder liggen. Cosmic Gate draaiden zoals verwacht gelijk een 'best of', maar daar zitten dan ook enkele lekkere platen tussen, waaronder die Fly Away. Beltek kende ik eigenlijk enkel van naam en heeft me aangenaam verrast, al vond ik zijn mixen in het begin dan weer minder strak. Fast Distance sloot mooi af met energieke uplifting platen, waarbij mixfoutjes mij niet echt opgevallen zijn.
Zo mogen ze nog wat feestjes organiseren in de toekomst!
Vishnu
quote:
Originally posted by BZRK
Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)?
Nope, het was een stuk vroeger. Klonk als een recenter nummer. In het midden had het moeilijk verstaanbare male "vocals" die Chagall ijverig aan het opzeggen was, dus wellicht een eigen nummer. Daarna barst het los :D
De Geert
kan ik me niet echt herinneren...
Ik vermoed dat ze een 3-tal nieuwe nummers gespeeld hebben ook, die ik alleszins toch niet kende.
De Geert
quote:
Originally posted by Vishnu
Nope, het was een stuk vroeger. Klonk als een recenter nummer. In het midden had het moeilijk verstaanbare male "vocals" die Chagall ijverig aan het opzeggen was, dus wellicht een eigen nummer. Daarna barst het los :D
Hun set staat online, je moet maar eens google'en...
Tenzij je 'James Horner - I See You (Theme From Avatar) [Cosmic Gate Remix]' of een rework (?) van 'Cosmic Gate - Back To Earth' bedoelt, zou ik niet direct weten op welk nummer je het hebt.
diddi
quote:
Originally posted by Real
Sunrise At Palamos? :conf:
Id'en is niet mijn sterkste kant, zelfs klassiekers niet :(
Kaidreas, ik denk dat ik juist achter jou ben binnen gegaan. Stoere lederen vest aan? :conf:
Kaidreas
quote:
Originally posted by diddi
Id'en is niet mijn sterkste kant, zelfs klassiekers niet :(
Kaidreas, ik denk dat ik juist achter jou ben binnen gegaan. Stoere lederen vest aan? :conf:
jep! enige dat ik praktisch nog heb van jas, men motojas :D
diddi
Dan ben ik just na u binnen gekomen. We hebben samen aan de vestiaire gewacht... Ik had u niet herkend :sadgreen:
BZRK
Kent iemand deze?
Config
klinkt nogal saai e :)
Real
Amai is dat opgenomen met uw gsm'ke? Dikke kwaliteit.
Ik zoek trouwens ook nog een ID, uit de set van Fred Baker of Airwave (ik vermoed Airwave).
http://www.zshare.net/audio/81967396c945fba5/
Geluidskwaliteit is wel om te huilen.
BZRK
quote:
Originally posted by Real
Amai is dat opgenomen met uw gsm'ke? Dikke kwaliteit.
Was een fototoestel, en kheb lang gezocht achter 1 waar de kwaliteit van het geluid redelijk meeviel.
Real
Hoe test je zoiets? Ik wil er graag ook eentje met deftig geluid op feestjes.
Of koop je er één, en als blijkt dat het geluid tegenvalt koop je een andere? :p