|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 313)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| Quasi elke Belgische club zit momenteel achter Deadmau5... wie em eerst haalt, heeft gegarandeerd succes. |
|
|
| Fomas |
| Dat was anders ook te verwachten met Deetron en Aril Brikha in Silo een half jaar geleden. Deetron had toen net zijn nieuw album uit dat gehyped werd door "top-dj's" en dat toch ook vlotjes de hoogste gelederen in de dancecharts haalde. Ook Aril Brikha had toen net zijn Winter EP en die fantastische Akire uit. Toch heb ik nooit minder volk geweten in Silo. Die avond zijn er broeken gescheurd. Volgens mij is er dus voor deze man, ondanks die geweldige 'Faxing berlin', geen ander verhaal weggelegd... Zeker niet in Cherry Moon, of er moest Noxx-gewijs enkele miljoenen worden gespendeerd aan marketingcampagnes. |
|
|
| Gevork |
Bwaa pas op se, ik denk ook wel dat Deadmau5 volk zou trekken, Faxing Berlin is ondertussen een enorm bekend lieke geworden.
Ma ik vind het zo spijtig dat men in België zo-weinig progressive, house progressive djs boeken er is zoveel talent in het buitenland.
Altijd maar minimal/techno electro djs overal :nervous:
Als het niet een bekende naam is voor in België, dan trekt het geen volk...zo belachelijk.
Er zijn zoveel prachtige djs en nooit zie ik ze naar hier komen, en als er dan is een normale dj wordt geboekt ist al ineens gecancelled.
Maja wat doe je eraan....
Al goe dat 16 Bit Lolitas NOG niet gecancelled is!!!
:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | | Originally posted by Fomas Volgens mij is er dus voor deze man, ondanks die geweldige 'Faxing berlin', geen ander verhaal weggelegd... Zeker niet in Cherry Moon, of er moest Noxx-gewijs enkele miljoenen worden gespendeerd aan marketingcampagnes. |
Dat denk ik ook ja.
Zelfs bekende namen als Ferry Corsten trekken hier bij wijze van spreken nog geen kat; wat zou een kleine muis er dan tegen beginnen. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gevork
Bwaa pas op se, ik denk ook wel dat Deadmau5 volk zou trekken, Faxing Berlin is ondertussen een enorm bekend lieke geworden.
Ma ik vind het zo spijtig dat men in België zo-weinig progressive, house progressive djs boeken er is zoveel talent in het buitenland.
Altijd maar minimal/techno electro djs overal :nervous:
Als het niet een bekende naam is voor in België, dan trekt het geen volk...zo belachelijk.
Er zijn zoveel prachtige djs en nooit zie ik ze naar hier komen, en als er dan is een normale dj wordt geboekt ist al ineens gecancelled.
Maja wat doe je eraan....
Al goe dat 16 Bit Lolitas NOG niet gecancelled is!!!
:) |
Deadmau5 is in principe geen dj ...
Dit terzijde. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Deadmau5 is in principe geen dj ...
Dit terzijde. |
Eeuh dit terzijde, hij is een producer/dj.
Maar omdat hij de laatste tijd veel succes heeft met zijn producties en remixen, beginnen clubs hem meer en meer te boeken, maar hij produceert liever dan dj'en das waar.
Toch,het is een zonde dat het gecancelled.
Met zo'n enthousiasme als hier, dan halen we nooit goeie djs naar belgie,pff is ni erg, ben het al gewoon! :) |
|
|
| FenixStyle |
| "Yves Deruyer Invites... Marco V" - Vrijdag 4 januari 2008 - Noxx |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gevork
Eeuh dit terzijde, hij is een producer/dj.
Maar omdat hij de laatste tijd veel succes heeft met zijn producties en remixen, beginnen clubs hem meer en meer te boeken, maar hij produceert liever dan dj'en das waar.
Toch,het is een zonde dat het gecancelled.
Met zo'n enthousiasme als hier, dan halen we nooit goeie djs naar belgie,pff is ni erg, ben het al gewoon! :) |
Hij geeft nochtans zelf aan dat hij geen dj is én dat hij er maar mee begonnen is omdat er - zoals je aangeeft - zoveel vraag naar was. Hij draait trouwens ook met Ableton dacht ik. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Hij geeft nochtans zelf aan dat hij geen dj is én dat hij er maar mee begonnen is omdat er - zoals je aangeeft - zoveel vraag naar was. Hij draait trouwens ook met Ableton dacht ik. |
What's your point??!!
Dat dit de reden is dat het gecancelled is ofwa!! |
|
|
| Blue Sky 99 |
Nee, 't was een terzijde ;)
Maak u ni druk :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hij komt toch snel naar België hoor, is het niet in de Cherry Moon dan is het ergens anders. Ik ken een partyorganisator die maandelijks feestjes geeft in Antwerpen, en die zei me dat hij ook al contacten met Deadmau5 had om hem naar hier te halen. Dus nog even geduld Zeker? :) |
|
|
| FenixStyle |
| De datum van 20 Years Illusion in de Ethias Arena te Hasselt is definitief vastgelegd op zaterdag 22 maart 2008... |
|
|
|
|