|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 352)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| 17/05 Niels Van Gogh @ The Factory - Aalst |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
17/05 Niels Van Gogh @ The Factory - Aalst |
Wat??? Bron???
 |
|
|
| Devilex |
Saturday the 10th of May 2008
Retro Party @ The Mushroom, Denderleeuw
Club open 11pm
Yves Deruyter
Mike Thompson
Mackenzie
Teecee
flyer soon online.... |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by Devilex
Saturday the 10th of May 2008
Retro Party @ The Mushroom, Denderleeuw
Club open 11pm
Yves Deruyter
Mike Thompson
Mackenzie
Teecee
flyer soon online.... |
Dit wordt een moeilijke om niet naartoe te gaan.
woe 30/4: Free vibes @ Café d'Anvers
gratis inkom
- Prinz
- The Dominators |
|
|
| FUSyke |
Exclusive Moby DJ Set at Culture Club
Wednesday 07/05/2008, legendary Moby will perform an exclusive dj set at Culture Club, Gent. Doors open at 10pm, get your tickets at Fnac for 14 euros (only 500 tickets available!!)
more info: www.cultureclub.be |
|
|
| Blue Sky 99 |

Vanavond dus ...
Timetable:
22.10h - 23.30h ProMaX & Fie
23.30h - 00.20h Ben
00.20h - 01.00h Bouq
01.00h - 01.40h Orbin
01.40h - 02.20h Tomas Neil
02.20h - 03.00h Sven Larsson |
|
|
| E-motion_error |
9/08/2008 - Q-Dance Festival
Domein Puyenbroeck - Wachtebeke(Gent)
:toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
9/08/2008 - Q-Dance Festival
Domein Puyenbroeck - Wachtebeke(Gent)
:toothless |
in puyenbroeck pfieuw. Wij hebben weekje derna een trainingsweekend :D |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
9/08/2008 - Q-Dance Festival
Domein Puyenbroeck - Wachtebeke(Gent)
:toothless |
Ik reken op een vette hardtrance en hardcore area. :cool: |
|
|
| FenixStyle |
Illusion @ The Beach
---------------------
Friday 18/7: Belgian Retro Night (Ground + Level)
Saturday 19/7: Groundlevel: Aly & Fila / Level: The Hype! with Steve Light and Dizkodude + residents
Sunday 20/7: Level: Mason, Funkerman / Groundlevel: Jon O'Bir
+ residents
Sinds de Tiesto-editie niet meer daar geweest, maar nu Jon O'Bir komt mss toch eens een dagje (of weekend) naar Oostende trekken :) |
|
|
| Jasperovitsj |
31/05/2008 - Café D'Anvers invites Jerome Sydenham
\o/ |
|
|
| Push2005 |

:gsmile: |
|
|
|
|