return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 248)
View this Thread in Original format
A-TOM-X
quote:
Originally posted by Real
Je mag dat natuurlijk, maar wat is het nut ervan? Je zit de Illusion-bezoekers nu maar wat op te stoken om Vega op elk foutje af te rekenen. En dat enkel omdat hij, in tegenstelling tot vele mensen in het 'wereldje', niet de slijmbal uithangt.

En zeg nu zelf, z'n kritiek is niet onterecht.


Ik blijf erbij dat elke dj een mindere dag kan kennen.
Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Jullie overdrijven met je kritiek en prijzen buitenlandse dj's de hemel in en ik verdedig Illusion passioneel.
Ik geef toe dat ik niet elke zaterdag in Illusion ben, maar ik ken de DJ's al jaren en heb zelden of nooit zo'n slechte sets gehoord zoals jullie dat voorspiegelen.
Kritiek mag/moet maar op een beleefde manier zonder scheldwoorden als prutsers of Illusion sucks. Een beetje respect voor wat de mensen al 20 jaar bereiken is ook op zijn plaats en dat mogen jullie ook toegeven.
Het is ook allesbehalve professioneel voor een DJ om een collega openlijk zwart te maken, zeker als je de volgende week te gast bent in zijn resident club. Zoiets doe je gewoon niet! Ik draai binnen 3 weken in Creamm, ik ga die mensen ook niet belachelijk maken of ik de club nu goed vind of niet.
christina
ik snap niet waarom iedereen hier direct zo moeilijk doet tegen a-tom-x. als jasper dergelijke uitspraken wil doen, moet hij ook verwachten dat er kans is op tegenwerking. iedereen heeft kritiek op de illusionfanboys omdat ze blind de illusionresidents verdedigen, maar iedereen verdedigt jasper hier ook zomaar omdat hij een beetje tegenwerking krijgt.

pas op, ik vind het heel sjiek van hem dat hij het zo ver gebracht heeft om in illusion te mogen gaan draaien en ik zal hem hoogstwaarschijnlijk ook komen supporteren dan, maar toen ik zijn posts las over de illusiondj's, vond ik toch wel dat hij serieus met vuur aan het spelen was.

en dan nog, gelijk welke fanboy had dit kunnen lezen en daarna op het illusionforum kunnen zetten; dit is internet, iedereen kan het lezen.
A-TOM-X
quote:
Originally posted by E-motion_error
liever iemand die zijn mening eerlijk durft te zeggen dan iemand die hypocriet omdat hij is in Illusion mag draaien DJ Jan loopt te vereren ofzo...


Hypocriet? Wie is er hier hypocriet? Ik verkondig mijn mening hier net hetzelfde als op elk ander forum in tegenstelling tot enkele personen hier! Ik vereer DJ Jan niet, maar ik heb respect voor zijn palmares, er zijn er weinig in België die dat kunnen zeggen.
A-TOM-X
quote:
Originally posted by christina
ik snap niet waarom iedereen hier direct zo moeilijk doet tegen a-tom-x. als jasper dergelijke uitspraken wil doen, moet hij ook verwachten dat er kans is op tegenwerking. iedereen heeft kritiek op de illusionfanboys omdat ze blind de illusionresidents verdedigen, maar iedereen verdedigt jasper hier ook zomaar omdat hij een beetje tegenwerking krijgt.

pas op, ik vind het heel sjiek van hem dat hij het zo ver gebracht heeft om in illusion te mogen gaan draaien en ik zal hem hoogstwaarschijnlijk ook komen supporteren dan, maar toen ik zijn posts las over de illusiondj's, vond ik toch wel dat hij serieus met vuur aan het spelen was.

en dan nog, gelijk welke fanboy had dit kunnen lezen en daarna op het illusionforum kunnen zetten; dit is internet, iedereen kan het lezen.


Dank u Christina! Het enige wat men mij mag verwijten is dat ik passioneel met mijn vak bezig ben. En ja, een aanval op alle Illusion residents voel ik aan als een aanval op mezelf.
Snap eigenlijk niet goed waarom gans dat circus hier nodig is.
Het enige wat ik gedaan heb is een affiche geplaatst voor een evenement in juli!
Den Backer
Tja, welkom op BETA, er blazen er hier enkele te hoog van de toren.
Terwijl men beter eerst met zichzelf eens zou moeten beginnen.
BZRK
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Hypocriet? Wie is er hier hypocriet? Ik verkondig mijn mening hier net hetzelfde als op elk ander forum in tegenstelling tot enkele personen hier! Ik vereer DJ Jan niet, maar ik heb respect voor zijn palmares, er zijn er weinig in België die dat kunnen zeggen.


Ge leest wel weer wat ge wilt lezen hé! E-motion_error zegt helemaal niet dat gij hypocriet zijt. Hij zegt gewoon dat hij Jasper zijn kritiek gezonder vindt, dan de houding van iemand die vol lof zou zijn over Illusion gewoon omdat ie er mag draaien.
A-TOM-X
quote:
Originally posted by BZRK
Ge leest wel weer wat ge wilt lezen hé! E-motion_error zegt helemaal niet dat gij hypocriet zijt. Hij zegt gewoon dat hij Jasper zijn kritiek gezonder vindt, dan de houding van iemand die vol lof zou zijn over Illusion gewoon omdat ie er mag draaien.


Correctie, wat je zegt klopt, maar je moet toegeven dat het voor interpretatie vatbaar is. Heb het intussen ook duidelijk gelezen, waarvoor mijn excuses aan E-motion_error.
BZRK
Ja idd, ik zie uw naam daar ook letterlijk staan.
A-TOM-X
quote:
Originally posted by BZRK
Ja idd, ik zie uw naam daar ook letterlijk staan.


Ik heb het gecorrigeerd! In tegenstelling tot anderen kan ik mijn fouten toegeven.
Push2005
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Ik vereer DJ Jan niet, maar ik heb respect voor zijn palmares, er zijn er weinig in België die dat kunnen zeggen.


Dj Jan mag dan nog wel een (relatief klein) palmares hebben opgebouwd... Die man kan gewoon niet meer deftig draaien en dat mag ook gezegd worden. Jij blijft daar precies tegenin gaan en jij blijft beweren dat het om één offday ging. Die conclusies hier draaiden niet om één dag maar om verschillende onafhankelijke waarnemingen. Dus zoals hierboven vermeld: je leest enkel wat je wil lezen.

En je begint behoorlijk lastig te doen door opvatting telkens verkeerd te interpreteten; precies alsof je je wil bewijzen ten voordele van Illusion. Dat is nergens voor nodig.

Dit ongelukkige incident is nu uitvergroot... Maar je hebt bvb mij niet tot de orde te roepen een figuur als dj jan te respecteren omwlle van die handvol retroschijven die hij gemaakt heeft; maar er ondertussen al ettelijke jaren niets meer van bakt als Dj. Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Ook lijkt het alsof je de mening van enkele andere forumleden in jasper's schoenen wilt draaien om hem in het weekend een slechte naam te bezorgen.

Leg jij anders eens uit aan Tiesto waarom je hem een geldschepper van miljoenen noemt voor een show die op voorhand in elkaar is gestoken en waar hij niet veel in doet? Dat waren ook uw woorden. Sterker nog: je zei dat iedereen zo als hem kan draaien (LOL!) Dat is uwe mening en daar blijft het bij...

BZRK
Was idd tricky.

Maar dit hele gedoe is toch wel allemaal serieus een storm in een glas water geweest, mug.. olifant.. nog iets.. van beide kanten.

Kunnen we zondag niet gewoon samen een goed feestje bouwen en er voor de rest over stoppen? :) Vega, Franky, Jan of M.I.K.E., ik ga vooral voor Bennett :p
Devilex
quote:
Originally posted by A-TOM-X
Verklaar u nader! Ik heb iets gepost wat op een publiek forum geschreven werd, mag dit dan voor de rest buiten dit forum dan niet geweten zijn misschien?
Zwak!


Dat van die pm's heeft niks met u te maken hoor, maar het hele gebeuren is daar zoals eerder aangehaald een beetje uit de context getrokken. En (het spijt me dat ik dit moet zeggen) naïevere mensen hebben niet meer nodig om hun conclusies te trekken zonder echt van de hele zaak op de hoogte te zijn.

En zoals Den Backer reeds zei helpen die forums in feite de gehele scene naar de kloten:
- Clubs worden afgebroken
- Geruchten worden aan de lopende band verspreid
- Mensen worden zwartgemaakt
- Parties worden als flop verklaard alvorens ze hebben plaatsgevonden
- ...

En dit is op elk forum het geval é, en ik betrap mezelf erop dat ik er ook maar al te vaak aan meedoe. We geraken gewoon veel te verzuurd en aangezien we de hele dag voor onze pc zitten voeren we uit verveling de hele dag door zinloze discussies die eigenlijk nergens voor nodig zijn. En soms lopen die discussies dan serieus uit de hand met alle gevolgen van dien.

My 2 cents
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Privacy Statement