|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 156)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Xilver
retrobommekes? |
Progressive, club, house, groove, trance,...
Ik heb geen 'retrobommekes' en daar ben ik blij om. |
|
|
| Devilex |
| Kheb het ook ni echt voor de intuitionstijl maar er zal wel nog genoeg andere keuze zijn zeker |
|
|
| Push2005 |
| Uiteraard :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kheb het ook ni echt voor de intuitionstijl maar er zal wel nog genoeg andere keuze zijn zeker |
Ik hoop het :nervous:
Maar kom, 2 uur lang Airwave platen, dan kan mijn avond al niet meer stuk. Al spelen ze daarvoor en daarna groove of Traffic in een loop :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Traffic in een loop :D |
Je brengt me op ideeën !  |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by djcresto
op cassette? |
Nope, ge kunt ze kopen op cd zei Franky.
Prijs weet ik zelf ook nog niet... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Nope, ge kunt ze kopen op cd zei Franky.
Prijs weet ik zelf ook nog niet... |
Nice, ik zal er mij wel eentje aanschaffen dan :)
@ Luc: *loads shotgun* |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik hoop het :nervous:
|
Ik denk dat wij voornamelijk zullen putten uit Five AM, Bostich, Discover, Bonzai, Anjunabeats,.. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voel u gerust geroepen om Monday Bar te spelen :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voel u gerust geroepen om Monday Bar te spelen :D |
Kristof gij draait die NIE :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voel u gerust geroepen om Monday Bar te spelen :D |
Als ik die draai moet ik wel een posse van minstens 5 man hebben om Luc van mij af te houden. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| He will be taken care of. |
|
|
|
|