|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 183)
|
View this Thread in Original format
| obssession |
| ik vond het af, acts waren beter in orde als vorig jaar muziek mss tikkeltje minder maar zeker toch goed en uiteindelijk de sfeer maak je toch zelf:haha: Echt veel goeie schijven gehoord en toch weeral spijtig dat de nacht weeral zo snel voorbij was :whip: |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Jullie waren beter naar Illusion gekomen, het was super!!!
Ron Van den Beuken heb ik een uurtje gehoord en was best wel goed, maar Jan heeft daarna het vuur aan de lont gestoken. De bom is dan uiteindelijk ontploft tijdens de 2 uur durende set van Menno & Jonas.
Ik ken helaas niets van de titels omdat ik niet meer naar de platenwinkels ga, maar ik heb wel een remix gehoord van Rui Silva - Touch me. (werd ingefluisterd dat deze van Mike Koglin was)
Ook Hand's Burn werd aangedurfd en een remix van Planet Funk - Chase the sun.
Toen wij doorgingen om kwart over 6 zat de zaak nog overvol!!! |
hehe srry maarals ik moet kiezen tss jonas steur, RVDB of armin dan is dat zelfs geen keuze :haha: |
|
|
| Den Backer |
Ewa filmkes van gsm geupt:
Armin Only 2006
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| BZRK |
Cosmic Gate - Should Have Known
Al lang niet meer naar ASOT geluisterd ofzo? :p
2x dezelfde link trouwens |
|
|
| Synthesia |
Amai wat een service man :D Merci Kenny :)
En ja al tijdje niet meer naar ASOT geluisterd, had de track wel al gehoord ze, zalig nummerke.
Oh en link is ge-update.
Moest het iemand nog interesseren, heb een 110mb video'ke van de intro van Armin's main set toen de gordijnen naar beneden gingen omstreeks 1u (~5 mins). |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
Cosmic Gate - Should Have Known
Al lang niet meer naar ASOT geluisterd ofzo? :p
2x dezelfde link trouwens |
aiai en ge zit bijna op smallband :o |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
aiai en ge zit bijna op smallband :o |
Ik zit niet op smallband, maar 200 >> 20 MB :p
€€€ |
|
|
| elkewelke |
Hi there,
Mid-Nineties there was a club called Extreme. This club in Affligem was well known for its magical trance music. Most of us especially remember the Mondays with dj Phi Phi!
With “RE.03 Back in time” we offer you these good old high quality trance and house sounds. You can also expect some old-skool art-work and decorative elements that will bring you back in time!
We invited JOSH LASDEN (Muzzic/Kozzmozz - El Futuro), one of Belgium’s top house dj’s, dj VORTEX (Resident Y2Q2B2.C), and DJ-E (Essence@ Decadance)& AC OLIVER (Ex-Bliss), with an exclusive Back 2 Back set!
Oh by the way: entrance is free !
Dj Vortex (Resident)
Exclusive RE.03 Back in time promoset
Music: Trance ’94-‘99
Duration : 80min
Type : MP3
-> http://homepage.mac.com/pascal.jaco...B2.CX/RE03.html
-> livesets-section
QUALITÄT SIEGT !
| quote: | Originally posted by Synthesia
Voila, party kalender is al weer een beetje up to date (paar posts hierboven).
En nog een party gevonden:

Nog geen enkel van de dj's horen draaien maar trance uit de jaren 94-99 klinkt wel mooi :) AC Oliver ontmoet op TE en wel ne sympathieken gast :) |
|
|
|
| Den Backer |
Ahn elkewelke, ook beta geworden? :D
En de meeste kennen extreme hier wel zene! ;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by elkewelke
Hi there,
Mid-Nineties there was a club called Extreme. This club in Affligem was well known for its magical trance music. Most of us especially remember the Mondays with dj Phi Phi!
With “RE.03 Back in time” we offer you these good old high quality trance and house sounds. You can also expect some old-skool art-work and decorative elements that will bring you back in time!
We invited JOSH LASDEN (Muzzic/Kozzmozz - El Futuro), one of Belgium’s top house dj’s, dj VORTEX (Resident Y2Q2B2.C), and DJ-E (Essence@ Decadance)& AC OLIVER (Ex-Bliss), with an exclusive Back 2 Back set!
Oh by the way: entrance is free !
Dj Vortex (Resident)
Exclusive RE.03 Back in time promoset
Music: Trance ’94-‘99
Duration : 80min
Type : MP3
-> http://homepage.mac.com/pascal.jaco...B2.CX/RE03.html
-> livesets-section
QUALITÄT SIEGT ! |
Kof kof.
Trance 94 - 99. Nog liever sterven dan dat te moeten missen.
Beta's: Dit lijkt me de perfecte avond om er ene te geven voor menne verjaardag! |
|
|
| TOR |
Heb er altijd al zo eentje willen meepikken..
Zwaar weekend anders, met Rotationz de avond ervoor in Gent. |
|
|
|
|