|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 373)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ik ga zeker, en bestel volgende week al mijn tickets :)
hé, al die feesten staan hier al en ik heb niet eens de topicstarter idioot hoeven te noemen :D
Technisch gezien mocht dat eerste feest wel blijven staan, daar er 2 BeTA's spelen :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
hé, al die feesten staan hier al en ik heb niet eens de topicstarter idioot hoeven te noemen :D
Technisch gezien mocht dat eerste feest wel blijven staan, daar er 2 BeTA's spelen :p |
In dat geval mag de threadstarter een nieuwe starten, want de 2 threads terug uitsplitsen zou waarschijnlijk het forum voor enkele minuten down halen. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FredNova
ge gaat toch ni direct beginnen beuken he Progrez :toothless |
Ik heb mijn hardtrance-vinyls al opzij liggen  |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
Zaterdag naar De Maxx in de Zuiderkroon. |
Redelijk feest. Muzikaal wat op men honger gebleven. Eerste dj's kregen sfeer er moeilijk in (nadhiem shah en nog een duo). Goed gemixed dat wel maar de drive zat er nooit in. Enkel Laston & Geo stopten wat energie in de zaal. Het geluid dat voor mij te stil stond hielp ook niet om de boel op te zwepen. Zuiderkroon is wel een mooie locatie! Wel een rare regeling om drank te halen... en een rookvrij feest :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Khad ook gehoord dat het nogal was tegengevallen, zowel muzikaal als organisatorisch :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik ga volgende week tickets bestellen, denk dat het dit jaar wel eens snel uitverkocht zou kunnen zijn. Nog mensen die mss naar TE gaan? |
ik ben ook wel van plan om dit jaar weer naar TE te gaan tenzij de line-up serieus moest tegenvallen. Ik vrees er trouwens ook wel een beetje voor dat de tickets goed zullen verkopen. Ik stel mij dus wel de vraag of het wel mogelijk is om op de line-up te wachten. Iemand enig idee wanneer die wordt vrijgegeven? Als ik mij niet vergis was dat vorig jaar ergens in (begin?) december. |
|
|
| Devilex |
Aangezien het de 10e editie is, en er zeker al een trance classics stage is denk ik ook dat de kaarten vrij vlot weg zullen zijn.
Alleszinds wachten op de lineup is en blijft een risico, en indien je echt niet zou willen gaan omdat de lineup zo slecht is raak je die kaarten toch nog kwijt. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Khad ook gehoord dat het nogal was tegengevallen, zowel muzikaal als organisatorisch :) |
Organisatorisch viel dat best mee. Alleen het halen van drank (beneden in de lobby) was niet alledaags. Er liepen wel soms mensen rond met drinken. Er mocht ook niet gerookt worden wat ik persoonlijk wel een voordeel vond. Ook mooie locatie en proper toiletten. Altijd meegenomen. Geluid mocht luider, leken me wel heel kleine boxen. En tapijt danst niet zo gemakkelijk :)
Eerste DJ's vond ik zeer wisselvallig. Publiek (ook ikzelf) reageerde vooral op hitjes. Vooral de oerbekende 90's nummers bleken populair.
Op mijn blog enkele clips van de meest sfeervolle momenten:
http://onderlegger.cinebelblogs.be/ |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by djcresto
Redelijk feest. Muzikaal wat op men honger gebleven. Eerste dj's kregen sfeer er moeilijk in (nadhiem shah en nog een duo). Goed gemixed dat wel maar de drive zat er nooit in. Enkel Laston & Geo stopten wat energie in de zaal. Het geluid dat voor mij te stil stond hielp ook niet om de boel op te zwepen. Zuiderkroon is wel een mooie locatie! Wel een rare regeling om drank te halen... en een rookvrij feest :) |
Zit de Zuiderkroon normaal gezien niet vol met zetels en trappen? Hoe hebben ze dat aangepakt? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Aangezien het de 10e editie is, en er zeker al een trance classics stage is denk ik ook dat de kaarten vrij vlot weg zullen zijn.
Alleszinds wachten op de lineup is en blijft een risico, en indien je echt niet zou willen gaan omdat de lineup zo slecht is raak je die kaarten toch nog kwijt. |
Ik denk niet dat het voor februari, laat staan nieuwjaar, zal uitverkocht zijn hoor. Vorig jaar was het ook 'slechts' vijf weken op voorhand uitverkocht, mede dankzij Tiesto op de line-up. (en was het vorig jaar niet al de tiende editie ipv dit jaar?)
De line-up zal wsl komende maand wel bekend gemaakt worden.. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
(en was het vorig jaar niet al de tiende editie ipv dit jaar?)
|
Ja, het is al de 16de editie (of 17de als je de trance energy tent @ mysteryland meetelt).
Maar het is wel 10 jaar TE |
|
|
| FenixStyle |
KAARTVERKOOP TRANCE ENERGY VAN START
Na de geweldige aflevering van februari 2008, waarbij dertigduizend bezoekers in een stampvolle Jaarbeurs getuige waren van een onvergetelijke nacht, komt 's werelds grootste en meest toonaangevende trance-evenement op zaterdag 7 maart 2009 terug. De zestiende editie van Trance Energy biedt deze nacht een thuishaven voor veertig artiesten, ingevlogen van over de hele wereld, bijgestaan door 30.000 trance liefhebbers vanuit alle windstreken. PREPARE TO DANCE!
Traditioneel wordt het Trance Energy anthem geproduceerd door een van de artiesten die uiteraard ook op de avond zelf acte de presence geeft. Dit jaar is gekozen voor een klapper van Rank1, die Trance Energy de komende maanden naar een muzikaal hoogtepunt begeleid. Hou hem in de gaten!
Verder hebben we nog een internationale primeur; na tien jaar trekken we eindelijk de grens over. Tijdens het Paasweekend gaat Trance Energy op tour in Australie, waarover later meer.
Uiteraard staat Trance Energy garant voor een dampend programma met zowel grote namen als bijzondere nieuwkomers. Voor de line-up moet je nog even geduld hebben, deze wordt op 16 december bekendgemaakt. De kaartverkoop gaat zaterdag 29 november van start. Tickets kosten 42,50 euro en zijn verkrijgbaar via www.Ticketonline.nl, telefoonnummer 0900-3006000 (45ct.p/m) en alle filialen van de Free Record Shop. Hou er rekening mee dat Trance Energy vorig jaar ruim van tevoren was uitverkocht.
(ID&T-mailing) |
|
|
|
|