|
מסיבות ..... כנסו
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אנשים רק חזרתי מאילת ומתחיל לשעמם לי ברמת גן
הקיצר רציתי לשאול אתכם
אם אתם מכירים דיסקוטקים טובים
כמובבןןן
שהייתי במיליון מסיבות בחיים שלי אבל רציתי לראות איפה אתם נהנתים ...
שאולי גם אני יוכל לגוון קצת
בכל מקרה אני ממליץ על הלילינבלום 25 ... ו
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| Djsamorai |
תלוי לאיזה גיל ..
עכשיו המסיבות שהכי רצות לנוער
הם :
לילנבלום 25 :יום חמישי אלכוהול חופשי
סטודיו 49 :יום שישי טקילה ב-5 שקל
תל-אביב לאונג' : יום שני (עדיין לא הייתי אבל אומרים שממש מומלץ !)
בכל אופן ..
אני הייתי בסטודיו בלילן ומאוד נהנתי ..
:happy2: :happy2: ;) |
|
|
| DjChook |
| מחר יעני גם יש מסיבה בלילינבלום ? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
תלוי לאיזה גיל ..
עכשיו המסיבות שהכי רצות לנוער
הם :
לילנבלום 25 :יום חמישי אלכוהול חופשי
סטודיו 49 :יום שישי טקילה ב-5 שקל
תל-אביב לאונג' : יום שני (עדיין לא הייתי אבל אומרים שממש מומלץ !)
בכל אופן ..
אני הייתי בסטודיו בלילן ומאוד נהנתי ..
:happy2: :happy2: ;) |
תודה אחי אני אולי ינסה את הסטודיו ביום שישי
אמרו לי מקום טוב ולא יצי לי ללכת
רק הבעיה זה שחברים שלי כבדים ומסיבות זה לא בראש סדר העדיפיות שלהם
וכמובן גם הבעיה עם הכסף עכשיו חזרתי מאילת ואין לי גרוש
טוב הראה תודה אחי בכל מקרה
:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| AnthemFreak |
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused: |
שמע אחי יש הרבה מסיבות שיכניסו אותך .... אם אתה רוצה לראות איזה מסיבות יש
אז תסתכל באתר של לילה
WWW.LAYLA.CO.IL
בארועי יום שישי ותחפש מסיבות נוער
תמי דתוכל להיכנס לקאט בלו
ולפעמים לבלקוני
אבל אם אתה לא נראה גדול אז אולי יהיה לך בעיה בבלקוני ... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
משהו יודע איזה מסיבה יש לילדים בגיל שלי????
(15)
מלא זמן לה הייתי במסיבה!!!
אז בקיצר שתהיה מסיבה טובה!!!
לא לילדים קטנים
כוס עמק זה גיל בעייתי
אני גם לא נראה ממש גדול אז קשה להכנס למקומות
:confused: |
ראסמי גיל 15 זה הכי מסריח...
אם יש לך מסיבה אז גם ילדים בגיל 13 יבואו...
ולמסיבה של 16 אי אפשר להיכנס... (חחח) לא נראה לי שלא יתנו לך להיכנס למסיבה של גיל 16 גם אני אתה לא נראה גדול כ"כ.... |
|
|
| AnthemFreak |
טוב!!!
תודה בכל אופן!!! |
|
|
| DjChook |
אורן מה אתה משחק אותה הולך למסיבות ?
בסטודיאו נחמד, חם מדי..
והתאורה באולם של הטראנסים ממש גרועה...
וגם המיקום - קיבוץ גלויות לא משהו
אבל אמרו שפתחו שם גם יעני אולם על הגג ושמה לא הייתי
אמור להיות סופני |
|
|
| NaOren |
צ'וק... - מה לעשות אני לא יודע לרקוד כ"כ ... ויותר נהנה לעשן עם החברה...
:-)
מחר אולי אני אלך, מלא מגבעת שמואל אמרו לי לבוא איתם מחר אז נראה
שווה משהו בלילנבלום? (משהו כזה..) מי שהולך שיגיד לי... |
|
|
| warpedd_ |
מה נסגר עם המסיבה בלילנבאום
שמעתי על זה
משהו יכול לתת פרטים
מוזיקה\מחיר כניסה\מקום
בכל מקרה שמעתי שיש מסיבה של 99 בטיאלוי
אבל בטח יהיו שמה חברה יותר צעירים
ויש תל יצחקקקקקקקק
האמת כבר הרבה זמן לא הייתי |
|
|
|
|