|
מסיבות ..... כנסו (pg. 231)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אני מוכרח להגיד שמיכאל צודק בנקודה כלשהי....אבל גם שחר
אני לא חושב שאם אני יגיע אני ישמע את אינפקטד יותר מדי
אבל זה כי אני לא אוהב ומעולם לא אהבתי פסיי טראנס
מיכאל הנקודה ששחר מעביר היא שתכלס הוא בא בשיבל דיגוויד ועבורו סיימון פוספורד זה לא חוויה גדולה כמו שעבורך ארמין או טיאסטו זה לא חוויה גדולה... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מיכאל הנקודה ששחר מעביר היא שתכלס הוא בא בשיבל דיגוויד ועבורו סיימון פוספורד זה לא חוויה גדולה כמו שעבורך ארמין או טיאסטו זה לא חוויה גדולה... |
עבורי ארמין זה חוויה מאוד גדולה,
זה שאני חציל זה דבר אחר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מי אמר סיימון פוספורד???
איפה?? מתי??
איזה ביאוס ואיזה נעליים?
סיימון פוספורד זה מושג ברומו של עולם
קיצר עדכנו תעסק, אני מגיע רק צריך תאריך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מי אמר סיימון פוספורד???
איפה?? מתי??
איזה ביאוס ואיזה נעליים?
סיימון פוספורד זה מושג ברומו של עולם
קיצר עדכנו תעסק, אני מגיע רק צריך תאריך |
:)
הוא כבר היה....
לפני איזה חודש בחוף פלמחים אם אני לא טועה...
ואני חציל ולא נסעתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
עבורי ארמין זה חוויה מאוד גדולה,
זה שאני חציל זה דבר אחר |
זה כבר בעיה אחרת
אני מתפלא שאתה מצליח לגרור את עצמך לאוניברסיטה בתקופת הלימודים
:D
ודרך אגב עם כל הכבוד סיימון פוספורד מה זה לא התאים לאותו ערב בפלמחים
אין שום קשר בין דיגוויד לפוספורד שום קשר הגיוני שיכול לגרום לשתיהם להיות באותו ערב בלי איזה חוליה מקשרת שתעלה את המוזיקה גבוה יותר ותחמם את פוספורד
מהבחינה הזו לפחות ערב שמתחיל עם טיאסטו או ארמין שסוגרים בדרך כלל (אצל ארמין זה קבוע) בטק טראנס חזק ובועט יכול להוות הכנה מתאימה במידה מסוימת לעליה של די גיי שמנגן פסיי טראנס |
|
|
| Shahar |
סימון פוספורד בכלל לא כזה טוב
שמעתי אותו איזה חצי שעה וברחתי מפלמחים
ועוד הרבה אנשים כמוני |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
סימון פוספורד בכלל לא כזה טוב
שמעתי אותו איזה חצי שעה וברחתי מפלמחים
ועוד הרבה אנשים כמוני |
אם כבר אז תוסיף ת'מילה לדעתי בתחילת הגיבוב הזה
שמע אחי, על טעם וריח אין מה להתווכח אבל במקרה הזה פשוט אין מקום לטעות
סיימון פוספורד לא רק שהוא אחד המפיקי מוזיקה האייכותיים על הפלנטה הוא גם פייוניר...בן אדם שלקח את המוזיקה קדימה והפך את הסצינה האלקטרונית למה שהיא היום...או לפחות תרם משמעותית לפיתוחה
ואני לא דמבר על הסצינת צ'יז האוס או יורו דאנס שלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אם כבר אז תוסיף ת'מילה לדעתי בתחילת הגיבוב הזה
שמע אחי, על טעם וריח אין מה להתווכח אבל במקרה הזה פשוט אין מקום לטעות
סיימון פוספורד לא רק שהוא אחד המפיקי מוזיקה האייכותיים על הפלנטה הוא גם פייוניר...בן אדם שלקח את המוזיקה קדימה והפך את הסצינה האלקטרונית למה שהיא היום...או לפחות תרם משמעותית לפיתוחה
ואני לא דמבר על הסצינת צ'יז האוס או יורו דאנס שלך |
יורו דאנס?
למה אני נראה לך שומע יורו דאנס?
מה עפת לי עכשיו נו
תנוח כפרה עליך |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אם כבר אז תוסיף ת'מילה לדעתי בתחילת הגיבוב הזה
שמע אחי, על טעם וריח אין מה להתווכח אבל במקרה הזה פשוט אין מקום לטעות
סיימון פוספורד לא רק שהוא אחד המפיקי מוזיקה האייכותיים על הפלנטה הוא גם פייוניר...בן אדם שלקח את המוזיקה קדימה והפך את הסצינה האלקטרונית למה שהיא היום...או לפחות תרם משמעותית לפיתוחה
ואני לא דמבר על הסצינת צ'יז האוס או יורו דאנס שלך |
אני אישית מעדיף ציז האוס ויורו דאנס כפי שאתה מכנה אותם וזה רק מראה שהשקפתך היא דלה צרה ומעוותת מפסיכודלי על כל סוגיו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני אישית מעדיף ציז האוס ויורו דאנס כפי שאתה מכנה אותם וזה רק מראה שהשקפתך היא דלה צרה ומעוותת מפסיכודלי על כל סוגיו |
מה אתה זורם איתו וקורא לזה ציז האוס ויורו דאנס
שילמד קודם תשם של הסגנונות האלה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אתה זורם איתו וקורא לזה ציז האוס ויורו דאנס
שילמד קודם תשם של הסגנונות האלה |
אחי לא זרמתי איתו השתמשתי בכינויים התמוהים שלו כציניות טהורה...
וגיל.. יאללה טרד משלכם...! ותתחיל לחזור לכתוב פה יא נוטש |
|
|
|
|