|
מסיבות ..... כנסו (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| רועי ומורן... יצאתם פראיירים שלא (הצלחתם או) הגעתם לגעש!!!!!!! יובל לוים בסט חימום טוב עם מיקסוס מקצועי והכל, באמת שהרשים אותי, אמנם הרבה מוזיקה שחורה וכו' אבל עשה אוירה. עופר נסים סט שלם של באסים מפגיזים, בעיקר פתח חזק מאוד. ותוך כדי היו גם מאוואל והטראק שלו עם מיקיאגי... איך הוא נכנס לשואו שלו זה לא ייאמן. ואז יובל חזר לסיים ככה בלהיטי דאנס ואז פסיכודאלי... מוצלח אני חייב לציין, מסיבת חיילים ושתיים מתוך כל 3 בנות דומניות. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי ומורן... יצאתם פראיירים שלא (הצלחתם או) הגעתם לגעש!!!!!!! יובל לוים בסט חימום טוב עם מיקסוס מקצועי והכל, באמת שהרשים אותי, אמנם הרבה מוזיקה שחורה וכו' אבל עשה אוירה. עופר נסים סט שלם של באסים מפגיזים, בעיקר פתח חזק מאוד. ותוך כדי היו גם מאוואל והטראק שלו עם מיקיאגי... איך הוא נכנס לשואו שלו זה לא ייאמן. ואז יובל חזר לסיים ככה בלהיטי דאנס ואז פסיכודאלי... מוצלח אני חייב לציין, מסיבת חיילים ושתיים מתוך כל 3 בנות דומניות. |
קיבינימאט על חברים שלי!!!!!!!
למה הם היו חייבים לדפוק לי ברז?!!??!??!?!
איזה באסה... :(
רציתי כל כך להיות שם...
בסוף הייתי ליד איזה מסיבה מעפנה לילדים קטנים בקניון
חברים שלי שמעו יש שם משהו אז גררו אותי לשם
הרגשתי שנאי חוזר לגן חובה... עפתי משם כמה שיותר מהר!!! |
|
|
| Hell_Copter |
בייבי!!!!!!!
פיצוי על אתמול!!!
אני הולך עכשיו לדום...
ואני מתכוון להתפרק על כל השבוע המגעיל שהיה לי!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי ומורן... יצאתם פראיירים שלא (הצלחתם או) הגעתם לגעש!!!!!!! יובל לוים בסט חימום טוב עם מיקסוס מקצועי והכל, באמת שהרשים אותי, אמנם הרבה מוזיקה שחורה וכו' אבל עשה אוירה. עופר נסים סט שלם של באסים מפגיזים, בעיקר פתח חזק מאוד. ותוך כדי היו גם מאוואל והטראק שלו עם מיקיאגי... איך הוא נכנס לשואו שלו זה לא ייאמן. ואז יובל חזר לסיים ככה בלהיטי דאנס ואז פסיכודאלי... מוצלח אני חייב לציין, מסיבת חיילים ושתיים מתוך כל 3 בנות דומניות. |
תאכל'ס הם יצאו תותחים שהם הביאו אותו ...
לא מתאים למוני הזה ...
עודד תארגן חינם יא מאנייק !
אחרי כל ההסעות האלה אין תודה אה ??!?
בכל מקרה היה פצצה בחממה ולא התכוונו להגיע לגעש גם ככה ...
ואני יודע - ניסים הזה הומו ותמיד הוא נוגע
בעצמו תוך כדי התיקלוט עד כדי כך שזה מגעיל ...
אבל אין מה להגיד הוא יודע לתת שואו ...
רועי - איך היה בדום ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עודד תארגן חינם יא מאנייק !
|
נו מה אתה חושב שחיכה לרועי פה?
וניסים... אין קבלו את זה... הוא הגיע לסי יו געש אחרי סט אצל שירזי שבו הוא חימם את....
!!!!!!!!ויקטור קלדרוווווווון!!!!!!!!!!!!
יא אללה... שגיא אני הייתי שם אם הייתי אתה :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
נו מה אתה חושב שחיכה לרועי פה?
וניסים... אין קבלו את זה... הוא הגיע לסי יו געש אחרי סט אצל שירזי שבו הוא חימם את....
!!!!!!!!ויקטור קלדרוווווווון!!!!!!!!!!!!
יא אללה... שגיא אני הייתי שם אם הייתי אתה :) |
הכוונה אליי?? :conf: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הכוונה אליי?? :conf: |
יאפ. שירזי או לא שירזי, ויקטור קלדרון לא צץ כל יום שני וחמישי |
|
|
| yahel222 |
לא לא מורן
הגענו למסקנה שלא יוצאים מת"א והאיזור לא כזה רחוק לפחות
קיצר יום חמישי הייתי בקו מילניום והיה מגעיל....היתה תחרות נערת הקו משהו כזה
ואחרי זה גם אחת עלתה לבמה והתפשטה (רק ציצים) אבל היא היתה כזו מגעילה וחוץ מזה המסיבה היתה כמוה
ואז יום שישי.......האנגר 11
FFF
ויקטור קלדרון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל לא הייתי שם.....לא הייתי במסיבה בכלל
אבל אתמול...טיאלוי
קילומבו
סאבלימינל
הפעם הייתי ודווקא בהתחלה היה מעפן כי מלא באו לראות את סאבלימינל
אבל אחרי זה שהוא ירד איזה מסיבה חבל על הזמן !!!!!
אחת הטובות
אין המסקנה שקילומבו הכי טוב שיש........
רק שבתות הכי כיף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי - איך היה בדום ? |
היה סבבה למרות שלא היו יותר מדי כוסיות
אבל היה פנאן
היו שם שתי רקדניות... וואו!!! רק שיהיו בריאות...
אחת מהן הביאה איזה פוזה שהיא פתחה רגליים... והיא הייתה עם תחתונים לבנות וראו הכל... מדהים!!
בקיצור... מוזיקה סבבה... אנשים סבבה יחסית... ומסיבה סבבה
רק חבל חבר שלי הרגיש לא טוב והלכנו בערך ב 4... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היה סבבה למרות שלא היו יותר מדי כוסיות
אבל היה פנאן
היו שם שתי רקדניות... וואו!!! רק שיהיו בריאות...
אחת מהן הביאה איזה פוזה שהיא פתחה רגליים... והיא הייתה עם תחתונים לבנות וראו הכל... מדהים!!
בקיצור... מוזיקה סבבה... אנשים סבבה יחסית... ומסיבה סבבה
רק חבל חבר שלי הרגיש לא טוב והלכנו בערך ב 4... |
סבבה ...
:)
לא ידעתי שעכשיו זה לגיל שלכם בשבתות אחי
עדיין אין על הטיאלוי בשבת ... |
|
|
| Trance man |
אהה סוףשבוע האחרון היה דיי יבש יחסית..
יום חמישי יצאתי לסטודיו49 - אני יודע יש שם בד"כ מסיבות 17+, אבל פתחו שם עכשיו ליין חדש לחיילים בימי חמישי. בקיצור זאת המסיבה הראשונה שלהם בליין הזה אז פינקו את כולם עם שתיה חינם ושמפניות - מה שאומר: הרבה בנים ובנות שיכורים מהתחת.. :D
התחרמנתי עם איזה מישהי שעתיים היה סבבה אני לא זוכר עוד הרבה חוץ מזה..
ישנתי שעה וחצי והלכתי לעבוד ביום שישי, פייי איזה קשה זה היה. קמתי עם כאב ראש מטורף, איך שנכנסתי לשירותים הקאתי על הרצפה.;.טוב אבל זה כבר נושא לט'רד אחר..
יום שישי הייתי במסיבת גיוס של ידידה בבית שלה..
היה לי ויאיפי שתיה חינם ונרגילות..חה חה חה.. :)
וזהו..:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סבבה ...
:)
לא ידעתי שעכשיו זה לגיל שלכם בשבתות אחי
עדיין אין על הטיאלוי בשבת ... |
זה לא אחי
מסיבות חיילים
אני מתקמבן בדרכי פנימה
כניסה ב 50 במקום 80 מבלי שיבדקו חוגר או תעודה בכלל...
וגם נכנסנו איך שהגענו
חבר שלי שניה דיבר עם הסלקטור שם שהוא דיבר איתו גם בטלפון ונכנסנו מבלי שיבדוק כלום והביא לנו הנחות של 50...
לידע כללי... מדובר על החברים שלי שהתגייסו |
|
|
|
|