|
מסיבות ..... כנסו (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה אני זזתי לשפיים
נקווה שלא יהיה סרטים
אםיהיו אני יהיה איתך בקשר מורן
יאללה ביי |
אהה גם אני הייתי בשפיים יום שישי הזה..איך הכניסו אותך? הגנבת חוגר ממישהו אהה?:D
בונה זאת הייתה אחת המסיבות...לא בגלל המוזיקה כמובן, אבל היו שם הרבה בנות זורמות..
:cool:
מי שרוצה לראות תמונה שלי שם - אני בלילה, התמונה הא-ח-ר-ו-נ-ה בתמונות של שפיים..אני עם החולצה הכחולה לייד זה ש..עושה "זין" למצלמהה! :D
עכשיו חזרתי מהדום - זאת הייתה המסיבה הגועלית ביותר שהייתה שם, שמו שם רוב המסיבה סלסה..אלוהים כמה שאני שונא סלסה!! זאת כזאת מוזיקה מסריחה בעעעע..
ובסביבות 3 בלילה עלה איזה דיג'יי שאני לא זוכר את שמו..והוא פשוט זילזל באינטליגנציה של הקהל.. הוא לא עשה אפילו מיקס אחד, כל שיר הוא הפסיק והעביר לשיר הבא! זה כל כך מעצבן! כאילו הוא מתקלט בדום, שישקיע קצת!
:whip: :whip: :whip: :whip:
הוצאתי איזה 50 שקל על אלכוהול..אבל לא עזר! עדיין לא נהניתי...:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
אהה גם אני הייתי בשפיים יום שישי הזה..איך הכניסו אותך? הגנבת חוגר ממישהו אהה?:D
|
בסוף לא נכנסנו לשפיים...
כי ראינו כמה מגעיל שם בחוץ...
כולם בני 30 לפחות!!!
גועל נפש!!
רשמתי כבר מה קרה באחד הט'רדים האחרים...
בסוף הייתי בתל יצחק חיילים
אבל לשפיים לא הייתי צריך להגניב חוגר מאף אחד :D
הייתי מסתדר בכל מקרה
וכן גילי יא בן של עז!!!
יש לימבו מחר!! בעמק 51 |
|
|
| Vortex_SA |
מישהו בדום מחר? אני בטוח... כבר יש כרטיס... תפסו אותי בפלא:
054558574 |
|
|
| Sniper |
טוב חזרתי מכפר חיים
בקיצ היה חביב מינוס המקום עצמו קטן
והיה דיי הרבה אנשים
אבל קישטו אותו הכי יפה שיש כל הקירות היו תקליטים משו ממש ליגה
בקיץ ביגלל שחבר שלי חגג יום הולדת והמפיק זה היה חבר שלי
אז קיבלנו פינוקים חבל על הזמן שתיה חינם עוגה קוקטילים ממ מבחינת מוזיקה
עד שעה 3 ככה היה חביב אלטרנטיבי כזה ואז איזה אחד וואחש עלה
והתחיל לתת הרד טראנס עד הסוף איזה חצי שעה ככה
ואז התחילה האפטר פרטי עם פסכודאלי ב4 יצאתי הביתה
אספתי תח'ברה ונסענו אני הייתי ממש ממש בלי מצב רוח למסיבה ככה שלא נהנתי הכי הכי אבל הח'ברה אמרו שהם נהנוו ממש
ממממ כוסיות לא היה כ"כ ערסים לא היה
גם קרה דבר ממש חרא פרצו לידידה שלי לאוטו שברו לה תשימשה האחורית וגנבו תתיקים של כל אלה שבאו איתה, מיסכנה, בקיץ היא גם היתה קצת שיכורה אז חברה שלה נהגה הביתה
בהוקץ אפשר להגיד שלא הכי נהנתי, היה חביב מינוס
5.5/10
בכל אופן אני וחבר שלי חושבים על לעשות מסיבה מושקעת ממש רק שנינו ניראה כבר מה יהיה |
|
|
| yahel222 |
ואלה איזה סופשבועעע
יום חמישי הייתי בקו
יום שישי בפרנויה היתה מסיבה מחרידה בלי בנות אבל היינו איזה12 חברה כולם חזרו מהצבא וכולם היינו שיכורים טילים אז היה צחוקים
ויום שבת בקילומבו טיאלוי איזה מסיבה
נהיה שם טוב
טראנס מן די עם הדום על הפנים אתה לא מבין
השבוע יש סאבלימינל !!
אהה ואגב אחד מהדום דיבר איתי בצבא הציע לי לעבוד שם בזה של נרקוטיק טראסט (מגיעים ב7 בפברואר) אבל סתם מי יעבוד שם.... |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בעמק 51... עם גילי גם
המסיבה עצמה לא הייתה משהו מפוצץ....
והוודקה הייתה ערבית מדי
היה חסר לי מאוד השתייה...........
המוזיקה הייתה נחמדה... הבנות לא היו יותר מדי וגם ככה הכרתי שם איזה שלושת רבעי מהבנות אז לא עקרוני
גם לא הכי היה בראש שלי מסיבה אז סתם.....
אני יתנחם בזה שנכנסתי חינם והכנסתי עוד חבר שלי שהיה לו יום הולדת בחינם
עוד לפני שהגענו לשער הזה שאחראי על כל רעננה מרים אליי טלפון שואל איפה אני... אני עושה לו עוד 5 דקות אני לידך
איך שהגענו הוא הכניס אותנו מהר הביא לי שני חינמים ונכנסנו... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי בעמק 51... עם גילי גם
המסיבה עצמה לא הייתה משהו מפוצץ....
והוודקה הייתה ערבית מדי
היה חסר לי מאוד השתייה...........
המוזיקה הייתה נחמדה... הבנות לא היו יותר מדי וגם ככה הכרתי שם איזה שלושת רבעי מהבנות אז לא עקרוני
גם לא הכי היה בראש שלי מסיבה אז סתם.....
אני יתנחם בזה שנכנסתי חינם והכנסתי עוד חבר שלי שהיה לו יום הולדת בחינם
עוד לפני שהגענו לשער הזה שאחראי על כל רעננה מרים אליי טלפון שואל איפה אני... אני עושה לו עוד 5 דקות אני לידך
איך שהגענו הוא הכניס אותנו מהר הביא לי שני חינמים ונכנסנו... |
תזכיר לי איפה אתה הולך בימי שישי? חממה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
תזכיר לי איפה אתה הולך בימי שישי? חממה? |
בחממה לא הייתי
אבל זה משתנה... תלוי בחברים
יום שישי הזה הייתי אמור להיות בשפיים, ראינו שמגעיל שם אז עברנו לגעש, היה מפוצץ אז בדרך לפראנויה עברנו בתל יצחק ונכנסנו לשם |
|
|
| oDrori |
אני הייתי בקיבוץ מעברות, י"ב מהבי"ס שלי עשו מסיבה סגורה... מי שמכירים ככה. הרבה אנשים טובים, אנשות טובות, סבבבבה. הגענו באיזה 12 והיה כ"כ פאקינג קר...רררר!!!
נכנסו מהר ועוד היה קצת ריק אבל התחילו לזרום אנשים ודי מהר התמלא... הופס איזה שלוש הקפצות כדי להתחיל את הערב... שירים חביבים והכל אבל לא היה לי מצברוח אליהם באותו הזמן, אז ישבתי בחוץ עם 5 חברות, והחלטתי עם אחת מהם שאנחנו מתקדמים ביחד בהקפצות (שנינו הייתי בשלב 6) ... יאללה הגענו לשמינית והתחיל להיות שמח, אי חושב שעד שתיים וחצי כבר היינו ברמה 12
ושם סופקנו :) מוזיקה חביבה רוב הזמן, גם יצא לי לדבר עם עוד איזה שתי בנות שרוטות מצחיקות אימים מי"ב והיה המון כיף ... פאקינג האנגובר כל היום היום אבל לא נורא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
והחלטתי עם אחת מהם שאנחנו מתקדמים ביחד בהקפצות (שנינו הייתי בשלב 6) ... יאללה הגענו לשמינית והתחיל להיות שמח, אי חושב שעד שתיים וחצי כבר היינו ברמה 12
|
התקדמתם בשתיה עד שלב 12...
אבל לאן התקדמת איתה... זאת השאלה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
התקדמתם בשתיה עד שלב 12...
אבל לאן התקדמת איתה... זאת השאלה |
אין מצב... ידידות נטו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני הייתי בקיבוץ מעברות, י"ב מהבי"ס שלי עשו מסיבה סגורה... מי שמכירים ככה. הרבה אנשים טובים, אנשות טובות, סבבבבה. הגענו באיזה 12 והיה כ"כ פאקינג קר...רררר!!!
נכנסו מהר ועוד היה קצת ריק אבל התחילו לזרום אנשים ודי מהר התמלא... הופס איזה שלוש הקפצות כדי להתחיל את הערב... שירים חביבים והכל אבל לא היה לי מצברוח אליהם באותו הזמן, אז ישבתי בחוץ עם 5 חברות, והחלטתי עם אחת מהם שאנחנו מתקדמים ביחד בהקפצות (שנינו הייתי בשלב 6) ... יאללה הגענו לשמינית והתחיל להיות שמח, אי חושב שעד שתיים וחצי כבר היינו ברמה 12
ושם סופקנו :) מוזיקה חביבה רוב הזמן, גם יצא לי לדבר עם עוד איזה שתי בנות שרוטות מצחיקות אימים מי"ב והיה המון כיף ... פאקינג האנגובר כל היום היום אבל לא נורא |
זה לא אתה קזרנובה? יושב ככה אם 5 אנשות ומקפיץ חופשי, אז אתה אומר שהפסדתי שלא באתי??? ואם איזה בנות הקפצת? יאללה תן פרטים, |
|
|
|
|