|
מסיבות ..... כנסו (pg. 158)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09 |
אחי ויתרו לך על הריתוק?
אם כן מזל טוב:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09 |
השתפר גם השתפר... הם אפילו שמו סלקציה של מכוניות
יענו חממה וואנאבי
הבעיה שהקהל לא השתנה- קהל מ-ע-פ-ן
מבאס את כל המסיבה הערסים מנתניה והכוסיות וואנאבי
גם המוזיקה לא משהו- לא התלהבתי בכלל
אבל לפחות ניסו לעשות איזה משהו עם המקום
למרות שהייתי הולך קבוע לסוהו ונהנה אחושרמוטה
מצד שני- אחרי שאתה רואה מה זה מסיבה ברמה אחרת דוגמת חממה
ואז מסתכל על מקום כזה אתה מתבאס אוטומטית
תספר איך היה... |
|
|
| cluBBer |
מישהו היה אתמול ב
TLV
היה מדהים
דני האוולס נתן סט משהו סוף ...
דני
ואנחנו (אני נראה זוועה , עם פרצוף גדול משמאל(
 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by cluBBer
ואנחנו (אני נראה זוועה , עם פרצוף גדול משמאל(
|
צודק אתה באמת נראה זוועה :haha: :haha: :haha: |
|
|
| warpedd_ |
מסיבה שגרתית בתל יצחק
הרבה זמן לא הייתי שמה
המקום כמעט ולא השתנה חחח
מוזיקה אההה לא להיט
חרא של מסיבות קיבוצים :)
איך התעצבנתי בסוף שכבר היה ריק
הוא שם ATRC
ואז באמצע הוא עשה תרגיל מסריח ומקסס ל
in the shadows
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
בקרנף שבוע שעבר הוא דווקא שם
ATRC
פשוט במיקס של לובה חחח זה היה ענק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09 |
גם אני הייתי אתמול בקרנף
לא היה להיט... אבל היה נחמד
גם בשעה האחרונה בכלל לא הייתי בפנים ;) |
|
|
| Sm0keMachine |
אההה שחר כן ויתרו לי על הריתוק..קיבלתי תנאי לשנה...
ובסוף לא הלכנו לקרנף! הלכנו לחממה..
כמה שאני שונא את הקטע של הסלקציה הנאצית בכניסה דווקא הייתה מסיבה בתתתתתתתתתת-זונה..
היה מפוצץ בכוסיות ומוזיקה ממש סבבה (יחסית למסיבת חיילים כמובן)..וגם הסאונד במועדון טוב מאוד
הבאסה היחידה היא שאין אלכוהול חופשי, אני רגיל לשתות 50 ליטר בירה בתוך מועדון כמו בתל יצחק, אז נאלצתי להסתפק בליטר הפעם (כי כבר עשקו לי את הכיס עם ה60 שקל לכניסה) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
צודק אתה באמת נראה זוועה :haha: :haha: :haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי הרגת אותי עכשיו
טוב שלא היית יותר ישיר וזהו.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אההה שחר כן ויתרו לי על הריתוק..קיבלתי תנאי לשנה...
ובסוף לא הלכנו לקרנף! הלכנו לחממה..
כמה שאני שונא את הקטע של הסלקציה הנאצית בכניסה דווקא הייתה מסיבה בתתתתתתתתתת-זונה..
היה מפוצץ בכוסיות ומוזיקה ממש סבבה (יחסית למסיבת חיילים כמובן)..וגם הסאונד במועדון טוב מאוד
הבאסה היחידה היא שאין אלכוהול חופשי, אני רגיל לשתות 50 ליטר בירה בתוך מועדון כמו בתל יצחק, אז נאלצתי להסתפק בליטר הפעם (כי כבר עשקו לי את הכיס עם ה60 שקל לכניסה) |
אני אגיד בפעם ה
1000000000000000000000000000000000000
אין על החממה!
בכל מקרה- בקשר לשתיה- אתה ועוד איזה 3 חברים משקיעים 15 שקל כל אחד
קונים באקט
זה שילוב של רדבול, וודקה, ייגרמייסטר, אבסנט, וקולה
מסדר את כולכם טוב טוב במקום לדחוס בירה מסריחה כל הערב כדי לסובב את הראש
וזה גם טעים :tongue2 |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני אגיד בפעם ה
1000000000000000000000000000000000000
אין על החממה!
בכל מקרה- בקשר לשתיה- אתה ועוד איזה 3 חברים משקיעים 15 שקל כל אחד
קונים באקט
זה שילוב של רדבול, וודקה, ייגרמייסטר, אבסנט, וקולה
מסדר את כולכם טוב טוב במקום לדחוס בירה מסריחה כל הערב כדי לסובב את הראש
וזה גם טעים :tongue2 |
כן ראיתי את זה.....
אבל בטח הם שמים שם 90 אחוז ודקה ישראלית, 8אחוז קולה ו2 אחוז אלכוהול איכותי!
לא נראה לי שווה!!!
בקיצור..פעם הבאה שאני הולך לשם אני יבוא יותר מוכן מהבית!!! |
|
|
|
|