return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 158)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09


אחי ויתרו לך על הריתוק?
אם כן מזל טוב:)
eXeTik
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09


השתפר גם השתפר... הם אפילו שמו סלקציה של מכוניות
יענו חממה וואנאבי
הבעיה שהקהל לא השתנה- קהל מ-ע-פ-ן
מבאס את כל המסיבה הערסים מנתניה והכוסיות וואנאבי

גם המוזיקה לא משהו- לא התלהבתי בכלל
אבל לפחות ניסו לעשות איזה משהו עם המקום
למרות שהייתי הולך קבוע לסוהו ונהנה אחושרמוטה

מצד שני- אחרי שאתה רואה מה זה מסיבה ברמה אחרת דוגמת חממה
ואז מסתכל על מקום כזה אתה מתבאס אוטומטית

תספר איך היה...
cluBBer
מישהו היה אתמול ב
TLV
היה מדהים

דני האוולס נתן סט משהו סוף ...

דני


ואנחנו (אני נראה זוועה , עם פרצוף גדול משמאל(

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by cluBBer
ואנחנו (אני נראה זוועה , עם פרצוף גדול משמאל(




צודק אתה באמת נראה זוועה :haha: :haha: :haha:
warpedd_
מסיבה שגרתית בתל יצחק
הרבה זמן לא הייתי שמה
המקום כמעט ולא השתנה חחח
מוזיקה אההה לא להיט
חרא של מסיבות קיבוצים :)
איך התעצבנתי בסוף שכבר היה ריק
הוא שם ATRC
ואז באמצע הוא עשה תרגיל מסריח ומקסס ל
in the shadows

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
DjChook
בקרנף שבוע שעבר הוא דווקא שם
ATRC

פשוט במיקס של לובה חחח זה היה ענק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
היום אני כנראה ב"קרנף"...נקווה שהמקום השתפר מאז ימי סוהו 09


גם אני הייתי אתמול בקרנף
לא היה להיט... אבל היה נחמד

גם בשעה האחרונה בכלל לא הייתי בפנים ;)
Sm0keMachine
אההה שחר כן ויתרו לי על הריתוק..קיבלתי תנאי לשנה...

ובסוף לא הלכנו לקרנף! הלכנו לחממה..
כמה שאני שונא את הקטע של הסלקציה הנאצית בכניסה דווקא הייתה מסיבה בתתתתתתתתתת-זונה..
היה מפוצץ בכוסיות ומוזיקה ממש סבבה (יחסית למסיבת חיילים כמובן)..וגם הסאונד במועדון טוב מאוד
הבאסה היחידה היא שאין אלכוהול חופשי, אני רגיל לשתות 50 ליטר בירה בתוך מועדון כמו בתל יצחק, אז נאלצתי להסתפק בליטר הפעם (כי כבר עשקו לי את הכיס עם ה60 שקל לכניסה)
Sniper
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
צודק אתה באמת נראה זוועה :haha: :haha: :haha:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וואי הרגת אותי עכשיו
טוב שלא היית יותר ישיר וזהו..

eXeTik
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אההה שחר כן ויתרו לי על הריתוק..קיבלתי תנאי לשנה...

ובסוף לא הלכנו לקרנף! הלכנו לחממה..
כמה שאני שונא את הקטע של הסלקציה הנאצית בכניסה דווקא הייתה מסיבה בתתתתתתתתתת-זונה..
היה מפוצץ בכוסיות ומוזיקה ממש סבבה (יחסית למסיבת חיילים כמובן)..וגם הסאונד במועדון טוב מאוד
הבאסה היחידה היא שאין אלכוהול חופשי, אני רגיל לשתות 50 ליטר בירה בתוך מועדון כמו בתל יצחק, אז נאלצתי להסתפק בליטר הפעם (כי כבר עשקו לי את הכיס עם ה60 שקל לכניסה)


אני אגיד בפעם ה
1000000000000000000000000000000000000
אין על החממה!

בכל מקרה- בקשר לשתיה- אתה ועוד איזה 3 חברים משקיעים 15 שקל כל אחד
קונים באקט
זה שילוב של רדבול, וודקה, ייגרמייסטר, אבסנט, וקולה

מסדר את כולכם טוב טוב במקום לדחוס בירה מסריחה כל הערב כדי לסובב את הראש
וזה גם טעים :tongue2
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by eXeTik
אני אגיד בפעם ה
1000000000000000000000000000000000000
אין על החממה!

בכל מקרה- בקשר לשתיה- אתה ועוד איזה 3 חברים משקיעים 15 שקל כל אחד
קונים באקט
זה שילוב של רדבול, וודקה, ייגרמייסטר, אבסנט, וקולה

מסדר את כולכם טוב טוב במקום לדחוס בירה מסריחה כל הערב כדי לסובב את הראש
וזה גם טעים :tongue2


כן ראיתי את זה.....
אבל בטח הם שמים שם 90 אחוז ודקה ישראלית, 8אחוז קולה ו2 אחוז אלכוהול איכותי!
לא נראה לי שווה!!!

בקיצור..פעם הבאה שאני הולך לשם אני יבוא יותר מוכן מהבית!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement