|
מסיבות ..... כנסו (pg. 161)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
warpedd_
| quote: | המממ
סופשבוע מתקרב
למשהו יש קומבינות לאיזה מסיבה? |
אחי סורי..מקסימום שאני יכול לסדר זה קומבינה לעצמי - זה לא קומבינה בעצם אלא משהו שאפשרי לכל אחד - אני מדבר על המוסד ואני יכול להכנס בו ב65 בגלל שאני נחשב סטודנט ...זה הכל
קיצר חבר'ה אני כנראה במוסד השבוע...מה איתכם? |
|
|
| Sniper |
מי שרוצה 40 בקטע, שתייה חינם
שידבר איתי |
|
|
| taltul |
Sniper
| quote: | מי שרוצה 40 בקטע, שתייה חינם
שידבר איתי |
?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by taltul
Sniper
?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע |
זה אחלה מועדון באיזור כפר ותקין
איפה שהחממה, הלכת
וכל השאר ירקות:]
מסיבה לחיילים, חוגרים עם אופצייה לבנות בשנת 85
:] |
|
|
| Hell_Copter |
אני צריך לבדוק מה עם חבר שלי מהצבא...
ואם הוא יאשר יש מצב אני היום בחממה
אם לא אז אני מניח שפראנויה או משהו
בא לי לשתות :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אני היום בחממה..!
אלעד, שלח לי באיסיקיו את הטלפון שלך שאני יתקשר במקרה שאני יחליט ללכת לקטע אם יהיו בעיות בחממה! :D
למרות שיש לי קומבינות גם בלכת..שזה גם קרוב..
מממ תגידו מה עדיף?
לכת או קטע? |
|
|
| DjChook |
| סעמק מי שיצליח להכניס אותי למסיבה אני אעקוב אחריו :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק מי שיצליח להכניס אותי למסיבה אני אעקוב אחריו :) |
כל כך קשה לך לעבור סלקציה?
או שאתה צעיר כמוני? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
Sniper
?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע |
כפר ויתקין צמוד ללכת (המועדון הראשון בכניסה לשם).. |
|
|
| Hell_Copter |
| נראה לי אני יהיה בקטע היום |
|
|
| Sniper |
065 - 289511
לכל המעונינים
בד"כ אם אתם רוצים להיכנס לרשימת מוזמנים
תקשרו ככה עד 5
6
אפילו
ביום שישי
:]
ותירשמוו! |
|
|
| Hell_Copter |
רק רוצה לתקן את עצמי
בסוף אני ותומר נוסעים לפראנויה
שתיה חינם ומחיר זול... חייב לדפוק ראש :)
אבל נדבר איתך פעם הבאה או משהו לפני שתארגן אותנו |
|
|
|
|