return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 161)
View this Thread in Original format
taltul
warpedd_
quote:
המממ
סופשבוע מתקרב
למשהו יש קומבינות לאיזה מסיבה?

אחי סורי..מקסימום שאני יכול לסדר זה קומבינה לעצמי - זה לא קומבינה בעצם אלא משהו שאפשרי לכל אחד - אני מדבר על המוסד ואני יכול להכנס בו ב65 בגלל שאני נחשב סטודנט ...זה הכל

קיצר חבר'ה אני כנראה במוסד השבוע...מה איתכם?
Sniper
מי שרוצה 40 בקטע, שתייה חינם
שידבר איתי
taltul
Sniper
quote:
מי שרוצה 40 בקטע, שתייה חינם
שידבר איתי

?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע
Sniper
quote:
Originally posted by taltul
Sniper

?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע


זה אחלה מועדון באיזור כפר ותקין
איפה שהחממה, הלכת
וכל השאר ירקות:]

מסיבה לחיילים, חוגרים עם אופצייה לבנות בשנת 85
:]
Hell_Copter
אני צריך לבדוק מה עם חבר שלי מהצבא...
ואם הוא יאשר יש מצב אני היום בחממה

אם לא אז אני מניח שפראנויה או משהו
בא לי לשתות :)
Sm0keMachine
אני היום בחממה..!



אלעד, שלח לי באיסיקיו את הטלפון שלך שאני יתקשר במקרה שאני יחליט ללכת לקטע אם יהיו בעיות בחממה! :D

למרות שיש לי קומבינות גם בלכת..שזה גם קרוב..

מממ תגידו מה עדיף?
לכת או קטע?
DjChook
סעמק מי שיצליח להכניס אותי למסיבה אני אעקוב אחריו :)
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
סעמק מי שיצליח להכניס אותי למסיבה אני אעקוב אחריו :)


כל כך קשה לך לעבור סלקציה?
או שאתה צעיר כמוני?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by taltul
Sniper

?"אחי לא הבנתי..איפה זה? מועדון "קטע


כפר ויתקין צמוד ללכת (המועדון הראשון בכניסה לשם)..
Hell_Copter
נראה לי אני יהיה בקטע היום

Sniper
065 - 289511
לכל המעונינים
בד"כ אם אתם רוצים להיכנס לרשימת מוזמנים
תקשרו ככה עד 5
6
אפילו
ביום שישי
:]

ותירשמוו!
Hell_Copter
רק רוצה לתקן את עצמי
בסוף אני ותומר נוסעים לפראנויה
שתיה חינם ומחיר זול... חייב לדפוק ראש :)

אבל נדבר איתך פעם הבאה או משהו לפני שתארגן אותנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement