|
מסיבות ..... כנסו (pg. 99)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
דודים איפה יש מסיבה של מזדיינות
אבל תהיו רציניים |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי סמוך עליי בזה...
מבחינת מקום זה יהיה פצצה כמו תמיד...
אבל האווירה לא ידוע מה יהיה כי ילדים קטנים שם |
אחי - זה יהיה גרוע כמו תמיד
מסיבות חגים ל"נוער" בדום או בTLV
תמיד גרועות - הם מפוצצים את המקום באנשים ככה שאין מקום לרקוד
חצי מהDJ'S שאמורים לבוא
מבריזים (כאילו המארגנים לא ידעו את זה קודם וסתם דחפו להזמנה את השמות שלהם כדי למשוך אנשים)
והם בד"כ מפוזרות מוקדם...
ככה שגם אני ממליץ יותר לכיוון החממה וכאלה
| quote: | Originally posted by DjNumShum
דודים איפה יש מסיבה של מזדיינות
אבל תהיו רציניים |
אם אתה מוצא תודיע לי אני גם בא! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אחי - זה יהיה גרוע כמו תמיד
מסיבות חגים ל"נוער" בדום או בTLV
תמיד גרועות - הם מפוצצים את המקום באנשים ככה שאין מקום לרקוד
חצי מהDJ'S שאמורים לבוא
מבריזים (כאילו המארגנים לא ידעו את זה קודם וסתם דחפו להזמנה את השמות שלהם כדי למשוך אנשים)
והם בד"כ מפוזרות מוקדם...
ככה שגם אני ממליץ יותר לכיוון החממה וכאלה
|
אתה לא צריך לשכנע אותי...
אני בתל יצחק ביום ראשון בכל מקרה!! |
|
|
| clubber@work |
מישהושמע היום על משהו טוב?
כדי שחברים שלי לא יגררו אותי שוב לתל-יצחק
כי לא רק שאני לא נהנה אפילו אם הייתי - נמאס!
אולי נלך לחממה אבל זה בעסה כי אין שתיה חופשית
אז אם למישהו יש רעיונות המלצות וכו...
נשמח לשמוע |
|
|
| Trance man |
אחי יש היום בשפיים מסיבה טובה..עם שתיה חופשית...
למרות ששפיים זה כבר לא ביחד עם הזברה. יש שמועות שהקהל עכשיו יהיה פחות איכותי, כלומר פחות בנות......:)
אבל בכל מקרה, שפיים נראית לי המסיבה הכי סבירה היום (חוץ מהחממה שלא הייתי שם אף פעם)..
אבל..אולי בסוף אני ילך לדום כמו שבוע שעבר..נראה מה יהיה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
מישהושמע היום על משהו טוב?
כדי שחברים שלי לא יגררו אותי שוב לתל-יצחק
כי לא רק שאני לא נהנה אפילו אם הייתי - נמאס!
אולי נלך לחממה אבל זה בעסה כי אין שתיה חופשית
אז אם למישהו יש רעיונות המלצות וכו...
נשמח לשמוע |
אם בראש שלך לנסות את הקאטבלו החדש דבר איתי
זה אמור להיות יותר איכותי מבעבר בעיקר בקהל... נאצים שם בכניסה אמורים להיות...
וגיטלמן מתקלט... ויש שתיה חינם עם חדר וי איי פי לבני 18 פלוס עם נרגילות ואלכוהול חופשי
קיצר... אם בראש שלך זרוק לי הודעה כמה שיותר מוקדם שאני יכניס אותך לרשימה שתזכה אותך בכמה שקלים הנחה ובכניסה בדוק...
למה אם מישהו לא ברשימה ומגיע לשם ומפוצץ יותר סביר שהוא לא יכנס |
|
|
| eXeTik |
אני היום בסוהו... הולך להיות משהו טוב
רועי פליייייינר :eyespop: |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני היום בסוהו... הולך להיות משהו טוב
רועי פליייייינר :eyespop: |
סליחה אם זה נשמע מתנשא,אבל למה להתלהב מרועי פלינר?!!?
זה כמו שאני ילך לראות חדשות ואני יגיד "וואי יעקוב איילון מגיש את החדשות"!
:stongue: |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Trance man
סליחה אם זה נשמע מתנשא,אבל למה להתלהב מרועי פלינר?!!?
זה כמו שאני ילך לראות חדשות ואני יגיד "וואי יעקוב איילון מגיש את החדשות"!
:stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק אחי
אהבתי
:P |
|
|
| warpedd_ |
| חחחח פלינר מלך הממוסחרים |
|
|
| YuVaL |
| אין ליצר יותר גדול מפלינר |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אין ליצר יותר גדול מפלינר |
וזה חרוז אז זה חייב להיות נכון!!!
איזה DJ יש עכשיו שמנגן מוזיקה טובה
ולא מסחרית (אבל גם לא פרוגרסיב או ניו יורק האוס...)
???
ועדיין אני לא יודע לאן ללכת ועכשיו גם נתקענו בלי מכוניות כמעט
איזה בעסה..
נראה לי סוהו |
|
|
|
|