return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 99)
View this Thread in Original format
DjNumShum
דודים איפה יש מסיבה של מזדיינות
אבל תהיו רציניים
clubber@work
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי סמוך עליי בזה...
מבחינת מקום זה יהיה פצצה כמו תמיד...
אבל האווירה לא ידוע מה יהיה כי ילדים קטנים שם


אחי - זה יהיה גרוע כמו תמיד
מסיבות חגים ל"נוער" בדום או בTLV
תמיד גרועות - הם מפוצצים את המקום באנשים ככה שאין מקום לרקוד
חצי מהDJ'S שאמורים לבוא
מבריזים (כאילו המארגנים לא ידעו את זה קודם וסתם דחפו להזמנה את השמות שלהם כדי למשוך אנשים)
והם בד"כ מפוזרות מוקדם...
ככה שגם אני ממליץ יותר לכיוון החממה וכאלה

quote:
Originally posted by DjNumShum
דודים איפה יש מסיבה של מזדיינות
אבל תהיו רציניים



אם אתה מוצא תודיע לי אני גם בא!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
אחי - זה יהיה גרוע כמו תמיד
מסיבות חגים ל"נוער" בדום או בTLV
תמיד גרועות - הם מפוצצים את המקום באנשים ככה שאין מקום לרקוד
חצי מהDJ'S שאמורים לבוא
מבריזים (כאילו המארגנים לא ידעו את זה קודם וסתם דחפו להזמנה את השמות שלהם כדי למשוך אנשים)
והם בד"כ מפוזרות מוקדם...
ככה שגם אני ממליץ יותר לכיוון החממה וכאלה


אתה לא צריך לשכנע אותי...
אני בתל יצחק ביום ראשון בכל מקרה!!
clubber@work
מישהושמע היום על משהו טוב?
כדי שחברים שלי לא יגררו אותי שוב לתל-יצחק
כי לא רק שאני לא נהנה אפילו אם הייתי - נמאס!
אולי נלך לחממה אבל זה בעסה כי אין שתיה חופשית
אז אם למישהו יש רעיונות המלצות וכו...
נשמח לשמוע
Trance man
אחי יש היום בשפיים מסיבה טובה..עם שתיה חופשית...
למרות ששפיים זה כבר לא ביחד עם הזברה. יש שמועות שהקהל עכשיו יהיה פחות איכותי, כלומר פחות בנות......:)
אבל בכל מקרה, שפיים נראית לי המסיבה הכי סבירה היום (חוץ מהחממה שלא הייתי שם אף פעם)..


אבל..אולי בסוף אני ילך לדום כמו שבוע שעבר..נראה מה יהיה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
מישהושמע היום על משהו טוב?
כדי שחברים שלי לא יגררו אותי שוב לתל-יצחק
כי לא רק שאני לא נהנה אפילו אם הייתי - נמאס!
אולי נלך לחממה אבל זה בעסה כי אין שתיה חופשית
אז אם למישהו יש רעיונות המלצות וכו...
נשמח לשמוע


אם בראש שלך לנסות את הקאטבלו החדש דבר איתי
זה אמור להיות יותר איכותי מבעבר בעיקר בקהל... נאצים שם בכניסה אמורים להיות...
וגיטלמן מתקלט... ויש שתיה חינם עם חדר וי איי פי לבני 18 פלוס עם נרגילות ואלכוהול חופשי
קיצר... אם בראש שלך זרוק לי הודעה כמה שיותר מוקדם שאני יכניס אותך לרשימה שתזכה אותך בכמה שקלים הנחה ובכניסה בדוק...
למה אם מישהו לא ברשימה ומגיע לשם ומפוצץ יותר סביר שהוא לא יכנס
eXeTik
אני היום בסוהו... הולך להיות משהו טוב
רועי פליייייינר :eyespop:
Trance man
quote:
Originally posted by eXeTik
אני היום בסוהו... הולך להיות משהו טוב
רועי פליייייינר :eyespop:


סליחה אם זה נשמע מתנשא,אבל למה להתלהב מרועי פלינר?!!?

זה כמו שאני ילך לראות חדשות ואני יגיד "וואי יעקוב איילון מגיש את החדשות"!
:stongue:
YuVaL
quote:
Originally posted by Trance man
סליחה אם זה נשמע מתנשא,אבל למה להתלהב מרועי פלינר?!!?

זה כמו שאני ילך לראות חדשות ואני יגיד "וואי יעקוב איילון מגיש את החדשות"!
:stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק אחי
אהבתי
:P
warpedd_
חחחח פלינר מלך הממוסחרים

YuVaL
אין ליצר יותר גדול מפלינר
clubber@work
quote:
Originally posted by YuVaL
אין ליצר יותר גדול מפלינר


וזה חרוז אז זה חייב להיות נכון!!!

איזה DJ יש עכשיו שמנגן מוזיקה טובה
ולא מסחרית (אבל גם לא פרוגרסיב או ניו יורק האוס...)
???

ועדיין אני לא יודע לאן ללכת ועכשיו גם נתקענו בלי מכוניות כמעט
איזה בעסה..
נראה לי סוהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement