| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
חופשי זה טוב :D
אבל גיל אפשר בקשה קטנה?
בבקשה בבקשה תעשו את זה יותר קרוב לחיפה הפעם !!אולי אפילו בחיפה :toothless
אה רגע
זה שוב יוצא יום חמישי
טוב אז שוב אני לא שם.........
:confused: |
גם אני חשבתי ככה...
אבל זה פורים יא סטלן :wtf:
קיצר באמת אם זה יהיה באיזור חיפה לא תהיה לי בעיה לבוא...אלכס באים ביחד ? :p |
|
|