return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 199)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
1. בחרתי זין של אנשים [ בנות ] ללכת איתן למסיבה


ברבי באה בסוף? :confused:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
3. יצא לטראנס של חושחש הבלש רמיקס חדש ? אני רציני


וואי חופשי לא משקיעים במסיבות לגילאים שלך :)
צריך להרוג תקליטן על טעויות כאלה..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
ברבי באה בסוף? :confused:



וואי חופשי לא משקיעים במסיבות לגילאים שלך :)
צריך להרוג תקליטן על טעויות כאלה..


נסעתי עם ברבי במונית :) ועוד אחת...
:p

סתם אבל...היה מצחיק שכמה ערבים ניסו להתחיל איתן...


ואני עדיין מחפש את הרמיקס לחושחש הבלש..זה היה רעיל :wtf: :eyespop:
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נסעתי עם ברבי במונית :) ועוד אחת...
:p


אז למה הכנסת את זה לדברים הרעים?
Sniper
ואללה בחג הזה אין כ"כ הרבה מסיבות שוות לפחות מה שידוע לי

יש היום מסיבת מוזמנים בפארנויה - בחדר הקטן.
אבל לאף אחד מהח'ברה אין כח ללכת
ואולי מחר נלך לחוות רונית
יש גם מסיבה באדמס היום שניראה לי שזה יהיה ממש זוועה, כי זה מקום יחסית קטן

ויש את ה
קרייזי רולר שזה ניראה לי ביכלל זוועה, זה מסיבת חג ואני שונא!!!
משמע יש מצב שאני נשאר בבית כל החג
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
אז למה הכנסת את זה לדברים הרעים?


כי חשבו הם הולכות לבית מלון..
"לנוח" כל 2 דקות...זה מה ששמעתי..


וכשרקדנו כל דבר הפריע להן, מישהו באך ודחף אותן היינו צריכים לעבור מקום...

קיצר לא היה כמעט מצבים שרקדתי יותר מ 10 דקות באותו איזור...

ושהראל סקעת הגיעה..על הזין שלהן שאני הלכתי לאיבוד..העיקר שהם יגעו בהומו הזה :wtf:
DJ Alex E.
ב-22 לחודש הזה יש מסיבה של אסטריד בפורום....
taltul
היום אני 95% בטי אל וי... מסיבת חוגרים מזדיינת אבל נקווה שיהיו מספיק כוסיות וגם עופר שאמור לתת בראש עם ני יורק האוס...

אז אם מישהו יהיה שמה תעשו טלפון...
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אוחח סוף סוף מסיבה טובה :D

טוב נו חוץ מכמה דברים..

1. בחרתי זין של אנשים [ בנות ] ללכת איתן למסיבה
2. היה את הראל סקעת...ובגלל החרא אנשים שומרים בולדוזרים עלו עלי
3. אני צריך לשים זין ולרקוד לבד מעכשיו אם יקרה שוב דבר כזה...

דברים טובים ? היו

1. נכנסתי בחינם, ואירגנו לי גם שתייה חינם
2. פגשתי כמה חברים שמלאן זמן לא ראיתי
3. ינעל בורא העולם, יצא לטראנס של חושחש הבלש רמיקס חדש ? אני רציני

והיו כמה קטעים טובים :)

set it off
finally
that's the way i like it
ועוד כמה שאני לא זוכר..כי רוב הזמן הייתי בחדר של הראפ ולא באשמתי


יאללה...ישנתי רק 6 שעות..צריך לחזור להשלים שעות שינה


ירדתי עם חברים למסיבה הזאת
קודם כל זה היה שישיסטים אז מהתחלה לא הייתי בכזאת התלהבות להיכנס אבל חבר שלי שהיה איתנו בשכבה אבל נשאר כיתה(חחח טיפש) ייחצן את זה אז ירדנו איתו
אבל בסוף החלטנו לא להיכנס ונסענו למקום אחר
הסיבות לפניכם:
. הקהל:יחסית למסיבות האחרונות שהייתי בהן,דווקא היה קהל די נורמלי
כמו תמיד היה הרבה ערסים וערבים,אבל לעומת פעמים קודמות היה יותר קהל נורמלי..
סלקציה לא היה!ובגלל זה ידעתי שתיהיה מסיבה מגעילה
שנה שעברה כשחבר אחר שלי יחצן מסיבה בחורבה שהיתה לגיל שלי,היה מתחם ענקי בחוץ שהוקף בגדר שנועד בשביל לעשות סלקציה
והפעם לא היה את המתחם הזה אלא ישר כולם ישבו על הדלת לכניסה למועדון

כמות אנשים:קטנה!אפילו שלא הייתי בפנים,נראה לי המועדון היה אולי רבע מלא!
לא חושב שהיה יותר מ700 איש
דיברתי עם החבר שלי שיחצן את זה הוא אמר שמכרו יותר מ1000 כרטיס אבל זה בולשיט כי הייתי הרבה זמן בחוץ עד שהחלטנו מה עושים וראיתי בדיוק כמה אנשים באו

המחיר:60 שקל?בשביל איזה פלצן מכוכב נולד?זובי אני אשלם 60 שקל!
בעיקרון ירדתי לשם כי היחצן היה אמור לסדר לי כניסה חינם אבל בסוף אל הסתדר אז זין למה שאני אשלם למסיבה של ילדים קטנים 60 שקל
ועוד במיוחד כשאני יודע שהמוסיקה תהיה חרא כמו תמיד
מהתחלה ירדתי כי הייתי בטוח שנאי אכנס חינם
אבל לא הסתדר אז עפתי משם לטובת משחק סנוקר מטורף עם חבר של כמעט שעתיים שבסוף עלה לו ב50 שקל חחחחח
הייתי מעדיף לנסוע לאולטראסאונד כי היה שם מסיבה בת זונה אבל לא היה עלי מספיק כסף...
בקיצור מסיבות בחיפה שוות לתחת והמקומות היחידים בצפון שהם על רמה זה האומן17,האולטראסאונד והורטיגו
למרות שגם באומן המסיבות לגיל שלנו הם על הפרצוף...חוץ מהמסיבה הראשונה שהיתה בפסח אם אני לא טועה והיה ענק...
princess cc
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ב-22 לחודש הזה יש מסיבה של אסטריד בפורום....


"פורום" באר שבע?
יאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
taltul
quote:
Originally posted by taltul
היום אני 95% בטי אל וי... מסיבת חוגרים מזדיינת אבל נקווה שיהיו מספיק כוסיות וגם עופר שאמור לתת בראש עם ני יורק האוס...

אז אם מישהו יהיה שמה תעשו טלפון...

וואי חבר'ה שמעתי שזאת תהיה מסיבת פרידה מעופר שלנו - הסיבה היא שהוא עובר לגור לחו'ל...

אז...

KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ירדתי עם חברים למסיבה הזאת
קודם כל זה היה שישיסטים אז מהתחלה לא הייתי בכזאת התלהבות להיכנס אבל חבר שלי שהיה איתנו בשכבה אבל נשאר כיתה(חחח טיפש) ייחצן את זה אז ירדנו איתו
אבל בסוף החלטנו לא להיכנס ונסענו למקום אחר
הסיבות לפניכם:
. הקהל:יחסית למסיבות האחרונות שהייתי בהן,דווקא היה קהל די נורמלי
כמו תמיד היה הרבה ערסים וערבים,אבל לעומת פעמים קודמות היה יותר קהל נורמלי..
סלקציה לא היה!ובגלל זה ידעתי שתיהיה מסיבה מגעילה
שנה שעברה כשחבר אחר שלי יחצן מסיבה בחורבה שהיתה לגיל שלי,היה מתחם ענקי בחוץ שהוקף בגדר שנועד בשביל לעשות סלקציה
והפעם לא היה את המתחם הזה אלא ישר כולם ישבו על הדלת לכניסה למועדון

כמות אנשים:קטנה!אפילו שלא הייתי בפנים,נראה לי המועדון היה אולי רבע מלא!
לא חושב שהיה יותר מ700 איש
דיברתי עם החבר שלי שיחצן את זה הוא אמר שמכרו יותר מ1000 כרטיס אבל זה בולשיט כי הייתי הרבה זמן בחוץ עד שהחלטנו מה עושים וראיתי בדיוק כמה אנשים באו

המחיר:60 שקל?בשביל איזה פלצן מכוכב נולד?זובי אני אשלם 60 שקל!
בעיקרון ירדתי לשם כי היחצן היה אמור לסדר לי כניסה חינם אבל בסוף אל הסתדר אז זין למה שאני אשלם למסיבה של ילדים קטנים 60 שקל
ועוד במיוחד כשאני יודע שהמוסיקה תהיה חרא כמו תמיד
מהתחלה ירדתי כי הייתי בטוח שנאי אכנס חינם
אבל לא הסתדר אז עפתי משם לטובת משחק סנוקר מטורף עם חבר של כמעט שעתיים שבסוף עלה לו ב50 שקל חחחחח
הייתי מעדיף לנסוע לאולטראסאונד כי היה שם מסיבה בת זונה אבל לא היה עלי מספיק כסף...
בקיצור מסיבות בחיפה שוות לתחת והמקומות היחידים בצפון שהם על רמה זה האומן17,האולטראסאונד והורטיגו
למרות שגם באומן המסיבות לגיל שלנו הם על הפרצוף...חוץ מהמסיבה הראשונה שהיתה בפסח אם אני לא טועה והיה ענק...


דווקא נראה לי שהיו יחסית מלאן אנשים..
בכל מקרה סלקציה לא הייתה כי הם רצו למלא את המקום..
ודוגרי כל הקטע של הראל סקעת היה מעפן...לא הבנתי למה הביאו אותו :wtf:

יש מחר [ חמישי ] מסיבה טובה באומן לפי מה שהבנתי...
אבל אין כסף ללכת לזה עכשיו..
DjChook
מה יש היום בחוות רונית ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement