|
מסיבות ..... כנסו (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
זה לא אתה קזרנובה? יושב ככה אם 5 אנשות ומקפיץ חופשי, אז אתה אומר שהפסדתי שלא באתי??? ואם איזה בנות הקפצת? יאללה תן פרטים, |
חחח :) את השתייה עשיתי עם מורן הולינגר וורנה :) אתה בכלל היית צריך לבוא, יומולדת והכל... חוץ מזה שאתה +שתיה זה בידור לכל המשפחה! |
|
|
| Trance man |
יהל222 פארנויה זה מקום מגעיייייל ביותר אני יודע! גם כשאני הייתי שם היה מסריח, וגם הסאונד והתאורה במועדון כל כך על הפנים. אבל לפחות יש שם אלכוהול חינם.
והל-קופטר על מה אתה מדבר המסיבה בשפיים הייתה סוףףף היו אחלה אנשים. בגלל קומץ האנשים שראית בחוץ אל תשלול את כל המסיבה :p
ובקשר לחממה - גם אני לא הייתי שם אבל שמעתי שצריך להיות בן 20 כלומר עם פז"מ מכובד בשביל להכנס.
בכל מקרה נראה לי אני יום שישי הזה יוצא לסי-יו או לשפיים עוד פעם..
וביום חמישי (מחר) אני רואה יבש אין מסיבות טובות..ולא בא לי על הקו או הגת. |
|
|
| dj trinity |
שמע נדמה לי בקו יש את מרקו וי
ביום חמישי או שישי...
שווה!!
אההה ולמי שהיה ביום שני בעמק 51
למה לא אמרתם ?!
תקלטתי באולם הקטן
! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by guetag
היה אולם קטן? |
כזכור לי באמת אין שם אולם קטן. . . זה אחד גדול כזה |
|
|
| yahel222 |
יום שישי מרקו וי בורטיגו בחיפה
יום חמישי לא נראה לי הוא בארץ בכלל....אבל אם הוא בקו אני יהיה שם
כנראה אני שם בלי קשר אליו ....כמו כל שבוע כמעט
בכל אופן חממה חברים שלי עברו שם
אמרו לי על כל בן 5 כוסיות
יעני בחיים לא ראו כזה ריכוז של פצצות
אולי השבוע ננסה רק בעיה שחברים שלי לא יכולים להיכנס כי הם 84... |
|
|
| oDrori |
פחחחח חברים שלי עכשיו מתחילים לספר לי מה הלך כששתיתי :) ואני הייתי בטוח שזכרתי הכל :)
:haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Trance man
והל-קופטר על מה אתה מדבר המסיבה בשפיים הייתה סוףףף היו אחלה אנשים. בגלל קומץ האנשים שראית בחוץ אל תשלול את כל המסיבה :p
|
לא הייתה החלטה שלי אחי...
חברים שלי רצו לפרוש משם...
אבל לא נעים שרואים אנשים בני 30 שם לא ככה??
| quote: | Originally posted by guetag
היה אולם קטן? |
היה אולם קטן... אבל הוא היה לוי איי פי
הבנתי רק בסוף פתחו אותו לכולם
לא הפסדנו הרבה שלא היינו שם גילי
גם ככה חרא מסיבה הייתה :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח :) את השתייה עשיתי עם מורן הולינגר וורנה :) אתה בכלל היית צריך לבוא, יומולדת והכל... חוץ מזה שאתה +שתיה זה בידור לכל המשפחה! |
אוקיי אז הייתה לי נפילה אבל נשבעתי לעולם לא לחזור עלייה, ואני חייב אבל חייב לדעת פרטים על מה עשית שהיית שיכור, אם זה דומה למה שאני עשיתי צריך לשלוח את זה לפיספוסים.....מתי אתה בא לנרגילה ישמוק |
|
|
| luckystrike |
רועי בסוף אנחנו הולכים לחממה עוד פעם ...
וכוס אמק היום אין לנו וי.אי.פי
אני לא מאמין שאני ישלם מחיר מלא
איזה חרא אלוהים ...
:(
50 שקל ...
סעמ'ק ...
בכל אופן - אל תגיד לחברים שלך מה שאמרתי לך
אם אתה לא בא
וגם ככה אל תגיד את זה לאף אחד
כי רק אנחנו נידפק מזה |
|
|
| Hell_Copter |
איזה סרטים!!!!!!#@$%#%#$%^$@^
כל החברים שלי פתאום החליטו שהם לא רוצים לצאת בכלל!!
קיצר... אני ינסה לארגן משהו עודד ולבוא
יכול להיות שיהיה לי איך...
אני יהיה איתך בקשר
מורן... החממה ירד מהפרק כנראה
זה או געש או כלום |
|
|
| luckystrike |
היינו בחממה - היה פצצה ...
חבל רק שעלה לי מחיר מלא אינעל ראבאק ...
כמה כוסיות במקום אחד אלוהים - מזל שיש סלקציה כזאת !
דותן
YAHEL
שלח לי הודעה שהוא בא אבל הנקניק לא הופיע בסוף ...
קיצר המוזיקה חרא אבל אחרי באקט כבר
לא רואים בעיניים כל כך ובטח שלא שומעים יותר מדי ... |
|
|
|
|