|
מסיבות ..... כנסו (pg. 197)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני הייתי במסיבה על גג של איזה בית נטוש..ממש לייד עזריאלי..
היה סבבה..
טניה ג'י שמה מוזיקת לטינו-האוס/טק-האוס...
והיא בעצמה נראית גם לא רע בכלל..והיא באה עם מחשוף נדיב ;)
מה שבאסה זה שזה על הגג של בניין בגובה 6 קומות ואין מעלית!!!
אתם לא יודעים כמה זה קשה לרדת ולעלות 6 קומות כשאתה שיכור,כשיש לך בקבוק וודקה באוטו ואין שירותים על הגג!!!!
תכלס כל אחד יכל להכנס למסיבה הזאת...ומשׂעה 2:30 ככה כבר לא עמד אף אחד בכניסה! |
מעלית או לא ,
נשמע מגניב ביותר :p |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by FederalBI
איך אתם מסתדרים עם הקטע של השתייה ולנהוג? |
חחחח...אני בטוח ירון יענה לך אם תשאל אותו... :)
תכלס זה לא בעיה כל עוד המהירות היא עד 20 קמ'ש :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by FederalBI
איך אתם מסתדרים עם הקטע של השתייה ולנהוג? |
לי לא יוצא להביא אוטו הרבה בגלל שאני חוזר מפורק מהצבא וחברים שלי ג'ובניקים שחוזרים כל יום הביתה....
ככה שאני יכול לשתות
ומקסימום תמיד יש את הזה שלא בא לו לשתות ואז הוא נוהג חזרה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לי לא יוצא להביא אוטו הרבה בגלל שאני חוזר מפורק מהצבא וחברים שלי ג'ובניקים שחוזרים כל יום הביתה....
ככה שאני יכול לשתות
ומקסימום תמיד יש את הזה שלא בא לו לשתות ואז הוא נוהג חזרה |
בכל זאת אם אין אף אחד שלא שותה אז הכי אופטימאלית תהיה עצה שלי של 20 קמ'ש + לפחות 30 דקות שינה לפני זה...
אני יודע זה לא נשמע טוב אבל אני כמובן לא מתכוון לשיכורים טוטאליים שלא זוכרים מה הם עשו באותו רגע... :rolleyes: :cool: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by taltul
אני יודע זה לא נשמע טוב אבל אני כמובן לא מתכוון לשיכורים טוטאליים שלא זוכרים מה הם עשו באותו רגע... :rolleyes: :cool: |
חחחח יא מניאק:)
אני תמיד נותן לחברים שלי לנהוג....
היו מקרים שנתנו למישהו קצת שיכור לנהוג..וכמעט הוא נרדם על ההגה..ונפלנו לשוליים כמה פעמים..
בגלל זה אני גם מעדיף לסוע למסיבות בת"א..שהן יותר קרובות לבית..ולא למסיבות בשרון שאליהן יש נסיעה של איזה 40-60 דקות.. |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by taltul
חחחח...אני בטוח ירון יענה לך אם תשאל אותו... :)
תכלס זה לא בעיה כל עוד המהירות היא עד 20 קמ'ש :D |
לשוטרים זה לא ממש משנה כמה נסעת , אם תפסו אותך שלילה ל30 יום והזמנה ויאיפי למסיבה שוף הדרך "משפט" אמ |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by FederalBI
לשוטרים זה לא ממש משנה כמה נסעת , אם תפסו אותך שלילה ל30 יום והזמנה ויאיפי למסיבה שוף הדרך "משפט" אמ |
זאת הייתה רק עצה... אתה לא חייב לפעול לפיה ותכלס לא מומלץ בכלל...
היה פה גם קטע של צחוק אם לא הבנת... :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
טוב חבר'ה אני חוגג יום הולדת ב
SO
אני יוצא... ביי |
|
|
| FederalBI |
| quote: | Originally posted by taltul
זאת הייתה רק עצה... אתה לא חייב לפעול לפיה ותכלס לא מומלץ בכלל...
היה פה גם קטע של צחוק אם לא הבנת... :rolleyes: |
צטערת' |
|
|
| TranceGiant |
| Vox rulez!! :eyes: |
|
|
| FederalBI |
מקווה שאתה לא מדבר על
male vox :eek: |
|
|
| TranceGiant |
Vox Club in Tel Aviv, was there on Thursday 2 weeks ago.
ing quality nightclub as I love it :cool: |
|
|
|
|