| itamarsan |
אחיםם שליייי אני יודע שאתם ממליציפ פה על מועדוניים אבל הפעם אני הייתי בפאב בן זונה ים כוסיות זו כניסה של מי שמלאו לו 18 חורפים
אבל מקום סופני אבל מי שניראה גדול אז מכניסים אותם חופשי
בקיצור שמו של הפאב הוא הבאלקוני למי שמכיר סבבה ולמי שלא זה נימצא בת''א על המדרחוב של אלנבי מקום קטן ים ים כוסיות מוסיקה קצת רוק אבל ממש מוסיקה כייפית
הייתי שם פעם אחת וממש נידלקתייי על המקום |
|
|