|
מסיבות ..... כנסו (pg. 91)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
מישו פה שמע על המסיבה של אינפקטד בגני התערוכה
27.02?
גילאים בילבולים שיגועים? |
|
|
| Trance man |
הייתי בשפיים כרגיל היה סבבה..
רק הבאסה ששילמתי מחיר מלא הפעם
70 שח:whip: :whip: :whip:
יצאתי בנזק של 114 שח אתמול..
ורועי החוכמה זה להכנס למסיבות של האומן בימי חמישי, שבת...:D |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Trance man
הייתי בשפיים כרגיל היה סבבה..
רק הבאסה ששילמתי מחיר מלא הפעם
70 שח:whip: :whip: :whip:
יצאתי בנזק של 114 שח אתמול..
ורועי החוכמה זה להכנס למסיבות של האומן בימי חמישי, שבת...:D |
אחי אם אתה הולך הרבה לשפיים תירשם למועדון שלהם
זה דבר די טוב
ובקשר לאומן אני מסכים
חמישי ושבת אלה ה-ימים |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by guetag
חוכמה?
זה לאנשים בני 23
+
למה שהוא יכנס לשם |
כי כל החוכמה היא להיכנס למסיבה כזאת
כי המסיבות של ה23 הרבה יותר מושקעות - וכל הקטע זה לא להיכנס למסיבה שבמילא אתה יכול להיכנס אליה
אלא להיכנס עם קומבינה למקום שהרבה יותר קשה להיכנס אליו
אבל בכלליות אני מסכים זה בעסה ללכת למסיבה שכולם הרבה יותר גדולים ממך או יותר קטנים - אתה לא מרגיש שייך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
חוכמה?
זה לאנשים בני 23
+
למה שהוא יכנס לשם |
חחחחחח למה נראה לכם שאני ירצה להכנס למסיבה של 23 פלוס?!
זה אומר סטודנטים יענו... שזה אומר שיש שם גם אנשים בני 30!
מה לי ולהם!?
שמע עם חיילים אני מרגיש די שייך למה זה לא שאני נראה בן 14...
עם כל הכבוד אנשים נותנים לי 19-20
יש כאלה שאפילו יותר... אבל הרוב נותנים לי ככה...
וגם סבבה במסיבות האלה... לא צריך תעודת זהות לשתיה וכל זה...
הלכתי בשביל להנות... לא בשביל האתגר |
|
|
| yahel222 |
מורנוש מותק בוא אני יסביר לך
אני שם כולה חודש
אני רק בהתחלה שלי אוקיי
קח אבל דוגמא
הסמל מרפאה בחר"פ: יש לו שיער ארוך אבל לא תגיד ארוך רגיל
ממש ארוך ארוך כאילו פוני מגיע לו עד לגרון משהו כזה
הוא נכנס בכל מסיבה חינם אבל בלי הרבה דיבורים
הוא בא אומר שלום אני ככה וככה (תשם שלו) ואז בא הבעלים ומכניס אותו במיוחד
כל שבוע כרטיסים למשחקים של מכבי (סידר גימלים בראובן עובד)
קיצר אין הכל אבל הכל הוא מקומבן אוקיי
ואני היורש שלו
אהה ושם הוא לא עושה כלום הוא סמל מרפאה רק קובע את התורניות ויושן @
ועכשיו הוא כבר שבוע וחצי בארה"ב....שתבין |
|
|
| yahel222 |
עכשיו אני בכיף יעזור לך אם אני יוכל
רק אתמול עשיתי שבת סידרתי לבן דוד של חבר חום 38 קיבל 2 גימל
ולחבר שלי שבמגלן הבאתי לו ים צ יוד כולל ח.ע ירוק...שקשה להשיג יחסית
קיצר דבר מה אתה מסוגל לארגן ונראה.....
ואלונה...
מזה איך את מדברת מה את זונה
שמעי בואי ספרי מה נסגר איתך?? חולת מין??
ראית פעם בכלל בולבול?? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואלונה...
מזה איך את מדברת מה את זונה
שמעי בואי ספרי מה נסגר איתך?? חולת מין??
ראית פעם בכלל בולבול?? |
ילד, אני לא מכירה אותך, אתה לא מכיר אותי
אז סתום תפה שלך
לפני שאני מתעצבנת!@#$$% |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ילד, אני לא מכירה אותך, אתה לא מכיר אותי
אז סתום תפה שלך
לפני שאני מתעצבנת!@#$$% |
בזמן האחרון נהיה ממש מפחיד להסתובב בשכונה הזאת.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בזמן האחרון נהיה ממש מפחיד להסתובב בשכונה הזאת.... |
מה הקשר?
זה לא ממש נעים לבן אדם לראות שרושמים עליו דברים כאלה......
סוף סוף יש בחורה בפורום הזה שבאמת פעילה, ועוד מדברת איתכם על הכל בפתיחות ובכיף..... וגם על סקס!!!
ואנשים פה מעליבים אותה ככה!!!!
קוראים לה זונה, חולת מין, וכל מיני דברים כאלה....
אולי זה היה מצחיק בהתחלה אבל זה כבר מגיע לקטע של הגזמה ושל ירידות ממש.... לפחות זה מה שאני רואה
yahel222
אין לי מושג איך הגעת בכלל לכתוב הודעה כזאת מפגרת
ות'אמת זה לא כל כך מעניין אותי
אבל דוגרי זה לא היה במקום
אנשים!
יש לכם פה אחלה בחורה בפורום....
תלמדו לכבד אותה!!!
נ.ב.
סורי שאני מדבר פה בהכללה.... אני בטוח שיש כאן עוד אנשים שחושבים כמוני... |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו אני בכיף יעזור לך אם אני יוכל
רק אתמול עשיתי שבת סידרתי לבן דוד של חבר חום 38 קיבל 2 גימל
ולחבר שלי שבמגלן הבאתי לו ים צ יוד כולל ח.ע ירוק...שקשה להשיג יחסית
קיצר דבר מה אתה מסוגל לארגן ונראה.....
ואלונה...
מזה איך את מדברת מה את זונה
שמעי בואי ספרי מה נסגר איתך?? חולת מין??
ראית פעם בכלל בולבול?? |
איפה אתה משרת? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה הקשר?
זה לא ממש נעים לבן אדם לראות שרושמים עליו דברים כאלה......
סוף סוף יש בחורה בפורום הזה שבאמת פעילה, ועוד מדברת איתכם על הכל בפתיחות ובכיף..... וגם על סקס!!!
ואנשים פה מעליבים אותה ככה!!!!
קוראים לה זונה, חולת מין, וכל מיני דברים כאלה....
אולי זה היה מצחיק בהתחלה אבל זה כבר מגיע לקטע של הגזמה ושל ירידות ממש.... לפחות זה מה שאני רואה
yahel222
אין לי מושג איך הגעת בכלל לכתוב הודעה כזאת מפגרת
ות'אמת זה לא כל כך מעניין אותי
אבל דוגרי זה לא היה במקום
אנשים!
יש לכם פה אחלה בחורה בפורום....
תלמדו לכבד אותה!!!
נ.ב.
סורי שאני מדבר פה בהכללה.... אני בטוח שיש כאן עוד אנשים שחושבים כמוני... |
מסכים איתך באלפי אחוזים:] |
|
|
|
|