return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 147)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמרו לי הברלה בעקרון זה לסטודנטים או לפחות 21 ומעלה וזה למוזמנים בלבד או משהו כזה.... לא יודע


הממ לא ממש..
עכשיו שאני חושב על זה באמת לא היו שם "ילדים"..כמו שיש למשל בדום במסיבות חיילים..
אבל זה לא 21+ זה בטוח..

סתם מקום מסריח..אני לא יחזור לשם..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הממ לא ממש..
עכשיו שאני חושב על זה באמת לא היו שם "ילדים"..כמו שיש למשל בדום במסיבות חיילים..
אבל זה לא 21+ זה בטוח..

סתם מקום מסריח..אני לא יחזור לשם..


וזה אומר שאני בכלל לא יתקרב לשם :D

אני אישית דווקא אוהב את המסיבות חיילים בדום...
אני בדרך כלל נהנה שם...
Sm0keMachine
יאללה עוד יום שישי הגיע..

מצד אחד יש את המסיבות הגדולות היום עם הדיג'איים האיכותיים:
בהאנגר יש את המסיבה עם ג'ון דיגוויד , כולל אפטר עם אינפקטד מאשרום!
ויש מסיבה עם סקוט בונד בדום!:eyes:

ומצד שני המסיבות חיילים המעפנות עם הודקה תפוזים המגעילה...:)
תל יצחק
פארנויה
מטרוק
וכו'..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יאללה עוד יום שישי הגיע..

מצד אחד יש את המסיבות הגדולות היום עם הדיג'איים האיכותיים:
בהאנגר יש את המסיבה עם ג'ון דיגוויד , כולל אפטר עם אינפקטד מאשרום!
ויש מסיבה עם סקוט בונד בדום!:eyes:

ומצד שני המסיבות חיילים המעפנות עם הודקה תפוזים המגעילה...:)
תל יצחק
פארנויה
מטרוק
וכו'..


ושנינו יודעים שנלך למסיבות חיילים עם הוודקה תפוזים המגעילה
השאלה היא רק לאן...

וגם היום דופקים את הראש עם ייגר!!!!
בייבי!!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ושנינו יודעים שנלך למסיבות חיילים עם הוודקה תפוזים המגעילה
השאלה היא רק לאן...

וגם היום דופקים את הראש עם ייגר!!!!
בייבי!!!


ייגר..
כבוד!!! :D

אני מכין לי היום בקבוק מים מינרליים קטן עם חצי ייגר, חצי רדבול:eyes:

אבל לא!
אני לא הולך היום למסיבת חיילים לא משנה מה..!!!
אני אולי הולך ל
AYZ
יש לי חבר שמקומבן שם..

מקסימום לא נכנס אז נלך לדום..!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ייגר..
כבוד!!! :D

אני מכין לי היום בקבוק מים מינרליים קטן עם חצי ייגר, חצי רדבול:eyes:

אבל לא!
אני לא הולך היום למסיבת חיילים לא משנה מה..!!!
אני אולי הולך ל
AYZ
יש לי חבר שמקומבן שם..

מקסימום לא נכנס אז נלך לדום..!


אתה מתכוון להגיד
Ays
שמעתי מקום חמוד... לא גדול יותר מדי... אבל חמוד

ולי יש בקבוק של מים מינרלים קטן כמעט מלא עד הסוף בייגר... משהו בסט!!!
אני הולך להוריד את זה ולהנות!!

עדיין לא הוחלט לאן היום
Sm0keMachine
הייתי באייס! איזה מקום סבבה!
זה דאנס בר באמת די קטן כזה, אבל לא מפוצץ באנשים כך שיש מספיק מקום לרקוד בכיף (אולי זה בגלל שכולם הלכו לדיגוויד).. הייתה מוזיקה מזה איכותית..כזה טק-האוס/פאנקי..
לא הכרתי כלום..
חוץ מ
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine!

איזה צחוקים..חבר שלי דפק לדיג'יי שתי תקליטים..:)
ואני התחרמנתי עם איזה מישהי בת 35 שנראה לי הייתה על אקסטה או משהו :D

כבוד! :wtf:
Hell_Copter
חחחחח כן זה נראה לי מסיבות של 22 פלוס
חברים שלי מתישהו רצו ללכת למקום הזה... שמעתי עליו באמת דברים טובים
חוץ מזה שהוא קטן....

אנחנו נסענו לחממה
אבל עד שחבר שלי חזר הביתה היה כבר אחרי 12 ועד שהגענו לחממה כבר היה איזה 1... ומכניסים בשעה כזאת רק בנות...
בקיצור לא עברנו את הסלקציה של המכוניות
אז השומר בא אלינו עושה לנו יאללה סעו כבר תלחץ על הגז
אז חבר שלי ענה לו אי אפשר, יש פה חצץ :D
ואז השומר התעצבן ואמר כוס עמק סע כבר
וחבר אחר שלי עושה כזה כוס אחטק ...
השומר מתחיל לדפוק ריצה אלינו ואז בא עוד שומר ונתן לחבר שלי שצעק כזה מכה על היד ואז נתן מכה לחלון האחורי שם ישבתי... היה שם אשכרה סימן של יד אחר כך
קיצר השומר הראשון כנראה ניסה לתפוס בדלת של חבר ובגלל שהוא נסע הוא החליק עם היד על האוטו ועלה על הגלגלים... עשה חתיכת הפכה והתחיל להתגלגל על החול שם
צחוקים מטורפים!!!
אחר כך אנחנו ממשיכים לנסוע והאלה רצים אחרינו... ואז בא עוד אחד וניסה לחסום עם הגוף שלו את האוטו של חבר שלי... כאילו חבר שלי יעצור אם הוא יעמוד מולו... קיצר חבר שלי עשה לו הטעיה כאילו הוא הולך לדרוס אותו והוא קפץ הצידה בפחד!! ואז גם רדף אחרינו וזרק סטיק לייט על האוטו
ואז נסענו על איזה 20 מאחורי כל המכוניות שיוצאות והשומרים רצים אחרינו כמו מטורפים ולא מגיעים אלינו... ועוד הם רצו בחושך שם על החול
בטוח איזה מישהו מהם עיקם רגל!!
קיצר היה צחוקים משהו מטורף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אז אחר כך נסענו לפראנויה... ודפקתי שם את הראש חבל על הזמן
וגם ממש נהניתי...
החלטתי לשמור את הייגר לשבוע הבא :)
Sm0keMachine
פחחח..בונה איזה גועל נפש הצוות אבטחה הזה של החממה..
פשוט מגעיל את התחת ההתנהגות שלהם..
בכלל כל המועדון הזה תופס מעצמו יותר מידי..
זאת כולה מסיבת חיילים מעפנה עם ודקה תפוזים ומוזיקת ג'ניפר לופז!!!!!!! לא מבין מה הם חושבים שהם! :)

ואני לא מבין מה אתה עשית שם כשאין לך חוגר...:)


ראסמי באייס שמתי לב שקהל הבנות שם ברובו בין הגילאים 22-24
שזה סבבה..!
נראה לי מיציתי כבר את המסיבות חיילים האלה! אני יתחיל עכשיו לפנק את עצמי יותר במסיבות איכות...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
פחחח..בונה איזה גועל נפש הצוות אבטחה הזה של החממה..
פשוט מגעיל את התחת ההתנהגות שלהם..
בכלל כל המועדון הזה תופס מעצמו יותר מידי..
זאת כולה מסיבת חיילים מעפנה עם ודקה תפוזים ומוזיקת ג'ניפר לופז!!!!!!! לא מבין מה הם חושבים שהם! :)

ואני לא מבין מה אתה עשית שם כשאין לך חוגר...:)


ת'אמת עד כמה שאני יודע גם אין שם וודקה תפוזים
יענו זה עולה כסף... :rolleyes:
אבל אשכרה כמו הנאצים שם אחד הולך ימינה אחד שמאלה..!! :nervous:

ומה אתה דואג לי... אני מתקמבן :)
לא רק שאני נכנס בלי חוגר לפראנויה... הסלקטור כבר למד להכיר אותי... ככה שבשניה שאני מגיע כל פעם הוא מכניס אותי
וראסמי אני אומר לך על השניה :D

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ת'אמת עד כמה שאני יודע גם אין שם וודקה תפוזים
יענו זה עולה כסף... :rolleyes:
אבל אשכרה כמו הנאצים שם אחד הולך ימינה אחד שמאלה..!! :nervous:

ומה אתה דואג לי... אני מתקמבן :)
לא רק שאני נכנס בלי חוגר לפראנויה... הסלקטור כבר למד להכיר אותי... ככה שבשניה שאני מגיע כל פעם הוא מכניס אותי
וראסמי אני אומר לך על השניה :D


כן אבל החממה זה לא הפארנויה..
רואים שלא עברת את הסלקציה של המכוניות:)

נראה לי יותר קשה להכנס לשם מלמסיבה של שירזי..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן אבל החממה זה לא הפארנויה..
רואים שלא עברת את הסלקציה של המכוניות:)

נראה לי יותר קשה להכנס לשם מלמסיבה של שירזי..


בכל אופן... לא נראה לי אני הולך לחזור לחממה...
לא בזמן הקרוב לפחות... היחס שם מזה מגעיל...

וגם יש לי חברים שנסעו מוקדם... אז הם נכנסו...
והם מזה לא נהנו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement