|
מסיבות ..... כנסו (pg. 215)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
שוב פעם אני מבקש שדווחו על מסיבות טובות שיש היום
עדיפות למסיבות חיילים למה שם אין מצב שיעשו בעיות עם כניסה בחיים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שוב פעם אני מבקש שדווחו על מסיבות טובות שיש היום
עדיפות למסיבות חיילים למה שם אין מצב שיעשו בעיות עם כניסה בחיים |
ישך תמסיבה שסיסי אמרה עליה
זה לא חיילים אבל 20+ והיא יכולה להכניסתך בטח גם אם אין לך 20
וזה קלאב טראנס ו\או פרוגרסיב |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שוב פעם אני מבקש שדווחו על מסיבות טובות שיש היום
עדיפות למסיבות חיילים למה שם אין מצב שיעשו בעיות עם כניסה בחיים |
זה בטח לא יעניין אותך כל כך,
אבל קיבלתי השבוע פלייר למסיבת פסיי שלפי ה
lineup
נראית כמו משהו מאוד מאוד שווה
Guy Shunty
Sub6
B.L.T.
BrainBonka (לא מכיר אותו)
נראה לי זה פתיחה של ליין חדש,
ואני גם לא מכיר את המועדון הזה:
הכליף - הצורפים 33 יפו העתיקה |
|
|
| Hell_Copter |
מישהו היה בקו מילניום בימי חמישי פעם?
יש מצב אני ימצא את עצמי שם היום |
|
|
| Flotser |
רועי,
נראה לי מצאתי משהו שתאהב,
לא יודע למה אנשים בכלל לא מדברים על זה
אבל היום יהיה את
Hybrid
ב
VOX!
:wtf: |
|
|
| DjChook |
חברים שלי רוצים לגוון השבוע ולא ללכת לחממה
מישהו היה בקסם / חשק ? או איזה המלצה להיום ? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
חברים שלי רוצים לגוון השבוע ולא ללכת לחממה
מישהו היה בקסם / חשק ? או איזה המלצה להיום ? |
כנ"ל |
|
|
| Sniper |
ניראה לי שאני יציג נוכחות בקסם..
למרות שיש לי ת'הרגשה שאני לא יצא בסוף היום...
פשוט אין לי כח...
אהה ועוד משהו
הייתי אתמול בלכת היה בן זונה@!!@@ פול בננות
וראיתי את רועי, וכומבן רועי זיין במוח ואמר ששמנתי כמו בכל פעם שאני רואה אותו..
רועי אני חייב לציין, אתה פשוט לא רואה טוב או משהו
מאז שהורדתי במשקל ועליתי בחצי ממה שהורדתי אני באותו משקל
ואפילו לא גרם 1 פחות ולא יותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אהה ועוד משהו
הייתי אתמול בלכת היה בן זונה@!!@@ פול בננות
וראיתי את רועי, וכומבן רועי זיין במוח ואמר ששמנתי כמו בכל פעם שאני רואה אותו..
רועי אני חייב לציין, אתה פשוט לא רואה טוב או משהו
מאז שהורדתי במשקל ועליתי בחצי ממה שהורדתי אני באותו משקל
ואפילו לא גרם 1 פחות ולא יותר |
אל תזיין לי את השכל!!!!
שמנת!!!!! אתה קובב ממדרגה ראשונה!! :clown:
אתה צריך להתחיל לרוץ מבית ליד חזרה הביתה במקום לקחת אוטובוס כל פעם!!! :crazy:
כן והיה נחמד מאוד בלכת... והיה לא מעט בנות... רק חבל שהיה פי 3 בנים...
זה הזין במסיבות קורסים... אבל בקטנה היה נחמד |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by DjChook
חברים שלי רוצים לגוון השבוע ולא ללכת לחממה
מישהו היה בקסם / חשק ? או איזה המלצה להיום ? |
תבואו ללכת |
|
|
|
|