|
מסיבות ..... כנסו (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נו יבכיין...
לך לורטיגו, לאקליפס נראה לי קוראים לזה..
לפיוז'ן
לארו ב 2-3 שכל הקטנים הולכים.. |
ואני יוכיח לך שאתה טועה..
ורטיגו מקום שיצא לכולם מהחורים...דוחה תנשמה וגם רחוק מידי
אקליפס זה דאנס בר והארו לא עושים בדיקת תעודת זהות...
אני נראה לך הולך לבזבז את הסופי שבוע שלי שלפני הצבא על מסיבות שכונה?
חורבה זה "ה"מקום....
אין אין עליו...
אולטרסאונד נחמד אבל אנשים קקה...מלא ערסים... |
|
|
| DJ Alex E. |
| מה הולך השנה בסילבסטר?יש מסיבות שוות לנוער באזור הצפון או בתל אביב? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
ואני יוכיח לך שאתה טועה..
ורטיגו מקום שיצא לכולם מהחורים...דוחה תנשמה וגם רחוק מידי
אקליפס זה דאנס בר והארו לא עושים בדיקת תעודת זהות...
אני נראה לך הולך לבזבז את הסופי שבוע שלי שלפני הצבא על מסיבות שכונה?
חורבה זה "ה"מקום....
אין אין עליו...
אולטרסאונד נחמד אבל אנשים קקה...מלא ערסים... |
נו, טוב מה אתה רוצה ממני ?
אח של חבר שלי...הוא כבר בצבא..
נוסע כמעט כל שישי לצוף על המים..או איך שלא קוראים לזה עכשיו..
והוא גם גר כאן בצפון, ז"א קרית אתא...
ואני לא רואה אותו מתבכיין..
חוזר כל שבת ב 5-6 בבוקר...
אבל בתאכל"ס בכלל אין לו תלונות...
הוא מה שנקרא הג'ובניק שבג'ובניקים..
הולך לשעה שעתיים, וחוזר הביתה לכל שאר היום
ספורטאי מזדיין :) |
|
|
| AnthemFreak |
אללה
goooshhhh
הבאת בראש עם גוד מורנינג יזראל!!!!!!!!!!
חחחחחחחח קומה של רק של ערסים רוקדים
:D |
|
|
| warpedd_ |
הייתי אתמול בפרנויה
מקום נחמד
לא משהו מיוחד
היו בנות אבל הרבה מכוערות
מקום גדול יחסית אבל חרא הגברה
דיג'יי בעעעע
.. :p
הדבר היחיד שהוא שם שהתלהבתי היה
veracocha - carte blanche (ronald van gelderen remix) |
|
|
| djGoosh |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אללה
goooshhhh
הבאת בראש עם גוד מורנינג יזראל!!!!!!!!!!
חחחחחחחח קומה של רק של ערסים רוקדים
:D |
חחח
אשכרה קומה של ערסים
היה כבר סוף המסיבה
ולא היה לי זין לנגן
גם ככה סאונד מעפן יש בקומה הזאת
אז אמרתי נלך על השטויות
ראיתי שזה הלך
והמשכתי לדברים הכי שטותיים שבעולם
מקווה שנהנת למרות המוסיקה הלא משובחת :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by djGoosh
חחח
אשכרה קומה של ערסים
היה כבר סוף המסיבה
ולא היה לי זין לנגן
גם ככה סאונד מעפן יש בקומה הזאת
אז אמרתי נלך על השטויות
ראיתי שזה הלך
והמשכתי לדברים הכי שטותיים שבעולם
מקווה שנהנת למרות המוסיקה הלא משובחת :) |
איפה? :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הייתי אתמול בפרנויה
מקום נחמד
לא משהו מיוחד
היו בנות אבל הרבה מכוערות
מקום גדול יחסית אבל חרא הגברה
דיג'יי בעעעע
.. :p
הדבר היחיד שהוא שם שהתלהבתי היה
veracocha - carte blanche (ronald van gelderen remix) |
זה ידוע מה שהולך שם....
ותמיד שם את קרטה בלאנש
וגם את גריס 2000
ולפעמים עוד כל מיני מטעמים |
|
|
| Sniper |
יש מצב לראות מישהו בקטע היום???
יש מצב גדול שאני מסדר לאנשים פה כניסה ב35
תדברו איתי באי סי קי
אם השבוע לא אז בטוח שבוע הבא
כי עכשיוקצת מאוחר
לאחר מספר שעות:
כמה זמן לא רשמתי אחרי מסיבה חחח
בכל אופן הגעתי לקטע ב 12 ככה לא היה אנשים חשבתי נפילה קטלנית אחושלינג!!!
12 וחצי
ככה נכנסנו כל מי שקיבל חינם קיבל וכל מי שקיבל וי אי פי קיבל
קיצר היה ריק חבל"ז סתם ישבנו וזה עד אחד ופתאום בא גללללל אחושלינג!!! המקום התמלא בבום אחד. ואז היתה כבר אוירה שתיתי קצת (באקט, למי שיודע מה זה) חברים שלי הישתכרו אבל אני נהגתי אז אי היה אפשר בכל אופן היתה מסיבה חביבה, קצת היה קשה להתחבר אלייה כי שראיתי שאין אנשים קצת ביאס לי ולקח קצת זמן אבל חפיפ:]
היו בנות, לא המוןן יענתו רק בנות היה משהו כמו 65 אחוז בנים 30 אחוז בנות ועוד 4 אחוז של אנשים מוזרים ואיך לא??? אחוז אחד של ערסים חחח חייב שיהיה בכל מקום כמה ערסים, אבל לפי מה שאני ראיתי לא היה כ"כ הרבה:]
מוזיקה היתה סבבה התחיל כרגיל דאנס, אהוס שחורה מעורבב כזה, ואז עברו קצת לדברים יותר מסחריים אחושלינג, כמו בכל מסיבה
וזה המשיך עד שהלכתי בכל אופן
אם לא הייתי נורא נורא עייף אז הייתי נישאר, והינה אני פה רושם את הפוסט הזה וטס למיטה לישון ממש ממש ממש טוב עד 11
בבוקר ככה, כי לא רוצה לפספס את יום שבת בבית:] חח
הסיכום שלי לערב הוא
בנות - 7 מתוך 10
מוזיקה - 8 מתוך 10
אוירה - 6 מתוך 10
איכות של אנשים - 8 מתוך 10
ציון כולל - 7.5
לילה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בקרנף...
והייתי שיכור...
והייתי שיכור בקרנף
והייתי מאוד מאוד שיכור אתמול בקרנף...
וגם שתיתי הרבה ובגלל זה הייתי שיכור
ולא ראיתי בעיניים בגלל שהייתי שיכור
אבל כוס עמק... אחרי חודש בלי מסיבות מגיע לי להתפרק ככה!! :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
|
|