return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 152)
View this Thread in Original format
ronsh
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נו יבכיין...
לך לורטיגו, לאקליפס נראה לי קוראים לזה..
לפיוז'ן
לארו ב 2-3 שכל הקטנים הולכים..


ואני יוכיח לך שאתה טועה..
ורטיגו מקום שיצא לכולם מהחורים...דוחה תנשמה וגם רחוק מידי
אקליפס זה דאנס בר והארו לא עושים בדיקת תעודת זהות...
אני נראה לך הולך לבזבז את הסופי שבוע שלי שלפני הצבא על מסיבות שכונה?

חורבה זה "ה"מקום....
אין אין עליו...
אולטרסאונד נחמד אבל אנשים קקה...מלא ערסים...
DJ Alex E.
מה הולך השנה בסילבסטר?יש מסיבות שוות לנוער באזור הצפון או בתל אביב?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by ronsh
ואני יוכיח לך שאתה טועה..
ורטיגו מקום שיצא לכולם מהחורים...דוחה תנשמה וגם רחוק מידי
אקליפס זה דאנס בר והארו לא עושים בדיקת תעודת זהות...
אני נראה לך הולך לבזבז את הסופי שבוע שלי שלפני הצבא על מסיבות שכונה?

חורבה זה "ה"מקום....
אין אין עליו...
אולטרסאונד נחמד אבל אנשים קקה...מלא ערסים...


נו, טוב מה אתה רוצה ממני ?
אח של חבר שלי...הוא כבר בצבא..
נוסע כמעט כל שישי לצוף על המים..או איך שלא קוראים לזה עכשיו..
והוא גם גר כאן בצפון, ז"א קרית אתא...
ואני לא רואה אותו מתבכיין..
חוזר כל שבת ב 5-6 בבוקר...

אבל בתאכל"ס בכלל אין לו תלונות...
הוא מה שנקרא הג'ובניק שבג'ובניקים..
הולך לשעה שעתיים, וחוזר הביתה לכל שאר היום
ספורטאי מזדיין :)
AnthemFreak
אללה
goooshhhh
הבאת בראש עם גוד מורנינג יזראל!!!!!!!!!!

חחחחחחחח קומה של רק של ערסים רוקדים

:D
warpedd_
הייתי אתמול בפרנויה
מקום נחמד
לא משהו מיוחד
היו בנות אבל הרבה מכוערות
מקום גדול יחסית אבל חרא הגברה
דיג'יי בעעעע
.. :p

הדבר היחיד שהוא שם שהתלהבתי היה
veracocha - carte blanche (ronald van gelderen remix)
djGoosh
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אללה
goooshhhh
הבאת בראש עם גוד מורנינג יזראל!!!!!!!!!!

חחחחחחחח קומה של רק של ערסים רוקדים

:D


חחח
אשכרה קומה של ערסים
היה כבר סוף המסיבה
ולא היה לי זין לנגן
גם ככה סאונד מעפן יש בקומה הזאת
אז אמרתי נלך על השטויות
ראיתי שזה הלך
והמשכתי לדברים הכי שטותיים שבעולם
מקווה שנהנת למרות המוסיקה הלא משובחת :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by djGoosh
חחח
אשכרה קומה של ערסים
היה כבר סוף המסיבה
ולא היה לי זין לנגן
גם ככה סאונד מעפן יש בקומה הזאת
אז אמרתי נלך על השטויות
ראיתי שזה הלך
והמשכתי לדברים הכי שטותיים שבעולם
מקווה שנהנת למרות המוסיקה הלא משובחת :)


איפה? :conf:
Ooza
קווינס...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
הייתי אתמול בפרנויה
מקום נחמד
לא משהו מיוחד
היו בנות אבל הרבה מכוערות
מקום גדול יחסית אבל חרא הגברה
דיג'יי בעעעע
.. :p

הדבר היחיד שהוא שם שהתלהבתי היה
veracocha - carte blanche (ronald van gelderen remix)


זה ידוע מה שהולך שם....
ותמיד שם את קרטה בלאנש
וגם את גריס 2000
ולפעמים עוד כל מיני מטעמים
Sniper
יש מצב לראות מישהו בקטע היום???
יש מצב גדול שאני מסדר לאנשים פה כניסה ב35

תדברו איתי באי סי קי
אם השבוע לא אז בטוח שבוע הבא
כי עכשיוקצת מאוחר



לאחר מספר שעות:

כמה זמן לא רשמתי אחרי מסיבה חחח
בכל אופן הגעתי לקטע ב 12 ככה לא היה אנשים חשבתי נפילה קטלנית אחושלינג!!!
12 וחצי
ככה נכנסנו כל מי שקיבל חינם קיבל וכל מי שקיבל וי אי פי קיבל
קיצר היה ריק חבל"ז סתם ישבנו וזה עד אחד ופתאום בא גללללל אחושלינג!!! המקום התמלא בבום אחד. ואז היתה כבר אוירה שתיתי קצת (באקט, למי שיודע מה זה) חברים שלי הישתכרו אבל אני נהגתי אז אי היה אפשר בכל אופן היתה מסיבה חביבה, קצת היה קשה להתחבר אלייה כי שראיתי שאין אנשים קצת ביאס לי ולקח קצת זמן אבל חפיפ:]
היו בנות, לא המוןן יענתו רק בנות היה משהו כמו 65 אחוז בנים 30 אחוז בנות ועוד 4 אחוז של אנשים מוזרים ואיך לא??? אחוז אחד של ערסים חחח חייב שיהיה בכל מקום כמה ערסים, אבל לפי מה שאני ראיתי לא היה כ"כ הרבה:]
מוזיקה היתה סבבה התחיל כרגיל דאנס, אהוס שחורה מעורבב כזה, ואז עברו קצת לדברים יותר מסחריים אחושלינג, כמו בכל מסיבה
וזה המשיך עד שהלכתי בכל אופן
אם לא הייתי נורא נורא עייף אז הייתי נישאר, והינה אני פה רושם את הפוסט הזה וטס למיטה לישון ממש ממש ממש טוב עד 11
בבוקר ככה, כי לא רוצה לפספס את יום שבת בבית:] חח


הסיכום שלי לערב הוא
בנות - 7 מתוך 10
מוזיקה - 8 מתוך 10
אוירה - 6 מתוך 10
איכות של אנשים - 8 מתוך 10

ציון כולל - 7.5

לילה טוב

Hell_Copter
הייתי בקרנף...
והייתי שיכור...
והייתי שיכור בקרנף
והייתי מאוד מאוד שיכור אתמול בקרנף...
וגם שתיתי הרבה ובגלל זה הייתי שיכור
ולא ראיתי בעיניים בגלל שהייתי שיכור

אבל כוס עמק... אחרי חודש בלי מסיבות מגיע לי להתפרק ככה!! :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
AnthemFreak
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=29889
כנסו..
קבלוו איזה די ג'יים:eyes:
שמעתי השירן הזה אחד התותחים:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement