|
מסיבות ..... כנסו (pg. 217)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח שובב
ורונן, מה זאת אומרת הורידו את הסלקציה ?!
והכתבה הייתה לפני שבועיים.. והייתי במסיבה של השבוע שבוא פורסמה הכתבה ועדיין היה נציונאל
כנראה עכשיו הורידו.. איזה סרט :) |
|
|
| Sniper |
חן, הייתי שם כבר בכמה מסיבות ודיי נהנתי..
אתמול פשוט הגעתי בלי חשק בשיט.. בקטנה:]
אגב, רונן מי זאת ידידה שלך??? יש מצב שלי וייס????????.
היא למדה איתי בביצפר, אחת הפצצות שנראו איי פעם!
ובקשר לחממה, הם אכן הורידו בגלל הכתבה.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
חן, הייתי שם כבר בכמה מסיבות ודיי נהנתי..
אתמול פשוט הגעתי בלי חשק בשיט.. בקטנה:]
אגב, רונן מי זאת ידידה שלך??? יש מצב שלי וייס????????.
היא למדה איתי בביצפר, אחת הפצצות שנראו איי פעם!
ובקשר לחממה, הם אכן הורידו בגלל הכתבה.. |
לא... קוראים לה אור
וכבר פירסמתי פה תמונה שלה כשהיינו ביום הסטודנט |
|
|
| princess cc |
ואנחנו אתמול היינו בזנגלביץ
היה פצצות! איזה סט הוא נתן!
ראסמי הפתיע... לא ציפיתי...
התכוננתי כבר נפשית לאכזבה אחרי שהלפרין ירד וואלה
כמו שאמרתי הופתעתי!
הייתה אחלה מסיבה , היו חשפנים לא שזה עניין אותי במיוחד,
אבל הרעיון היה נחמד, מה שכן...
אתמול היו יותר ערסים מהרגיל... הקהל היה מגעיל
וכמעט ולא היו בנות |
|
|
| Hell_Copter |
בשאיפה אני היום בווקס...
לפני שחוזרים לצבא... |
|
|
| Viperon |
בתאריך ה-8.12 ביום היציאה לחופשת חנוכה (יום ד')
אירוע שכולו שלכם ובשבילכם
בערב יופיעו
Main room:
אילן באבילון (משפחת טאקט) בהופעה חיה !
Dj Robert Gitelman (club trance)
Dj Vic (new york house)
Dj's Idan gutman & Artur Gordon (live back to back dj show)
Dj Ronen La-V (hip hop and dance)
Red Fire room :
Dj Doron D (hip hop and hits)
Dj Ronen B (dance & house)
Spacial B-Day VIP room:
Dj Benny Glav (Spacial Hip hop set)
Dj Hen d-b (Psycodalic trance)
סתם לאלה שאוהבים ראפ |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעווווו
חברים שלי הסבירו לי מה היה אתמול בחממה
הם אמרו שאמנם לא היה סלקציה
אבל היחצנים הסתובבו וחילקו חותמות של אולטרה
ורק למי שיש חותמת של אולטרה יכל להכנס ב 60.. יעני חותמת זה המחיר
ולמי שאין חותמת משלם איזה 100 ומשהו... יעני מחיר לא ריאלי
אז זו הסלקציה או משהו כזה ניסו להסביר לי :/ קיצר צריך להיות שם ולבדוק |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעווווו
חברים שלי הסבירו לי מה היה אתמול בחממה
הם אמרו שאמנם לא היה סלקציה
אבל היחצנים הסתובבו וחילקו חותמות של אולטרה
ורק למי שיש חותמת של אולטרה יכל להכנס ב 60.. יעני חותמת זה המחיר
ולמי שאין חותמת משלם איזה 100 ומשהו... יעני מחיר לא ריאלי
אז זו הסלקציה או משהו כזה ניסו להסביר לי :/ קיצר צריך להיות שם ולבדוק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אז זו הסלקציה או משהו כזה ניסו להסביר לי :/ קיצר צריך להיות שם ולבדוק
Viperon בתאריך ה-8.12 ביום היציאה לחופשת חנוכה (יום ד')
אירוע שכולו שלכם ובשבילכם
בערב יופיעו
Main room:
אילן באבילון (משפחת טאקט) בהופעה חיה !
Dj Robert Gitelman (club trance)
Dj Vic (new york house)
Dj's Idan gutman & Artur Gordon (live back to back dj show)
Dj Ronen La-V (hip hop and dance)
Red Fire room :
Dj Doron D (hip hop and hits)
Dj Ronen B (dance & house)
Spacial B-Day VIP room:
Dj Benny Glav (Spacial Hip hop set)
Dj Hen d-b (Psycodalic trance)
סתם לאלה שאוהבים ראפ
|
באיזה מועדון ? |
|
|
| Ron_Shtren |
ח'ברה יש לי שאלה בקשר לתעודת סטודנט
אני בן 18 אבל אני מקבל תעודת סטודנט בלי תאריך לידה עליה
מישו יודע אם אני יכנס איתה לכל המסיבות 19-21
????
נורא מעניין אותי..... |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by markfeldman
באיזה מועדון ? |
סטודיו 49
אם אתה רוצה כרטיסים אז תשלח הודעה בפרטי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סטודיו 49
אם אתה רוצה כרטיסים אז תשלח הודעה בפרטי |
באיזה יום ? שעה ?
| quote: | ח'ברה יש לי שאלה בקשר לתעודת סטודנט
אני בן 18 אבל אני מקבל תעודת סטודנט בלי תאריך לידה עליה
מישו יודע אם אני יכנס איתה לכל המסיבות 19-21
????
נורא מעניין אותי..... |
יש מצב. |
|
|
|
|