|
מסיבות ..... כנסו (pg. 166)
|
View this Thread in Original format
| S-A |
המממ אנשים!!
לאן אתם יוצאים בפסח???
תנו לי רעיונווות פלייייייייז
הייתי בפורים בלילינבלום חחחחחחח והתאכזבתי קשות (צפוי..)
אני רוצה לפצות אותיייי!!!!
:toothless :toothless :thepirate :stongue: :haha: :crazy: :tongue3 :eyespop: :nervous: :happy2: :wtf: :gsmile: :disbelief :clown: :D
ידיד שלי נתן לי את זה
:http://layla.ynet.co.il/Storage/For...ments/24099.jpg
אבל אנלא יודעעעעת חחחח מין מסחור כזההה
לא יודעתתת!
S.O.S |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by S-A
המממ אנשים!!
לאן אתם יוצאים בפסח???
תנו לי רעיונווות פלייייייייז
הייתי בפורים בלילינבלום חחחחחחח והתאכזבתי קשות (צפוי..)
אני רוצה לפצות אותיייי!!!!
:toothless :toothless :thepirate :stongue: :haha: :crazy: :tongue3 :eyespop: :nervous: :happy2: :wtf: :gsmile: :disbelief :clown: :D
ידיד שלי נתן לי את זה
:http://layla.ynet.co.il/Storage/For...ments/24099.jpg
אבל אנלא יודעעעעת חחחח מין מסחור כזההה
לא יודעתתת!
S.O.S |
מותקקק!!!!!!!!!!!!!!
בואי לסטודיו בפסח של מאד ליין!!
אני מתקלט:)
לא רשמו תשם שלי.. למה סגרתי עם הצוות רק אחרי שעשו הזמנות
תבואי.. למסיבות של מאד ליין יש שם של מסיבות בנות זונות!!
תבואי תבואי תבואי |
|
|
| princess cc |
[QUOTE]Originally posted by S-A
המממ אנשים!!
לאן אתם יוצאים בפסח???
תנו לי רעיונווות פלייייייייז
בואי למסיבה בחוף ניצנים
RAVEOLUTIONNNNNNNNNNN
הולכת להיות מסיבה פצצות!!!!!! אם אני אצליח להעלות לפה
את הפלייר של המסיבה אז תביני על מה אני מדברת, מסיבה
סוף כל הדרכים!
בקיצר כניסה 125 ש"ח אם קונים כרטיסים עד ל-4 לאפריל, אח"כ זה 150
כניסה ל-20 פלוס
רק טראנס 24 שעות!
אני בטוח אהיה שם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
[QUOTE]Originally posted by S-A
המממ אנשים!!
לאן אתם יוצאים בפסח???
תנו לי רעיונווות פלייייייייז
בואי למסיבה בחוף ניצנים
RAVEOULOTIONNNNNNNNNNN
הולכת להיות מסיבה פצצות!!!!!! אם אני אצליח להעלות לפה
את הפלייר של המסיבה אז תביני על מה אני מדברת, מסיבה
סוף כל הדרכים!
בקיצר כניסה 125 ש"ח אם קונים כרטיסים עד ל-4 לאפריל, אח"כ זה 150
כניסה ל-20 פלוס
רק טראנס 24 שעות!
אני בטוח אהיה שם! |
יש לי אותו.....
במות יום:
stage 1 - chillout : hobix
b wicked
j. viewz
stage 2 - progression: e.t.a
gray matter
future prophecy
stage 3 - psyzone : quantom
ananda shake
fataly
main stage: violet vision
dan label &
beat hackers
slider & maili
מעבר לזה גם
eat static+infected mushroom
skazi
void
etnice
talamasca
raja ram
alien project
astrix
sub-6
astral projection
melicia |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: |
---------------------------------------------------------------------------
All Israeli PsyFracks !!! SHANTY Prodoctions Present InDors Party 25-3-04 In Tel-Aviv !!!
LineUp:
---------------------------------------------------
Molard
Winter Dimon
Energy Loop
--------------------------------------------------
shani: 054 435285
Tali: 058264700
---------------------------------------------------------------------------
All Israeli PsyFracks !!! Teva Nature Present 12 Hour Of Nature Color And PsySounds !!! 26.3.04 20Min From Tel-Aviv
LineUp: (23:59 PM)
------------------------------------------------------------------
DJ-Jeremy (Tsunami)
DJ-Dede (SpecTrom Music)
DJ-Dado (Stigmata)
DJ-X-Wave
DJ-PsyChotic Micro (LIVE !!!)
----------------------------------------
INFO:
----------------------------------------------------------------Boaz: 051-732432
Sami: 054-873959
FLAYER @ http://www.teva.net.tf/
|
|
|
|
| princess cc |
[QUOTE]Originally posted by Shahar
יש לי אותו.....
במות יום:
שחר סחתיין מותק, מעודכן!
וואלה איזה מסיבה אה????
בקיצר יש לי את ההזמנה במחשב ורציתי להעלות אותה לפה
אבל ס'דר נסתפק ברשימה שלך! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by princess cc
[QUOTE]Originally posted by Shahar
יש לי אותו.....
במות יום:
שחר סחתיין מותק, מעודכן!
וואלה איזה מסיבה אה????
בקיצר יש לי את ההזמנה במחשב ורציתי להעלות אותה לפה
אבל ס'דר נסתפק ברשימה שלך! |
זה קצת יותר מפלאייר
ו"טיפה" יותר מדי ממוסחר
והנה הלינק
http://www.rave-o-lution.com/
:crazy:
ולמרות הכל זה באמת מסיבה שווה
רק לא נראה לי יצא לי להיות שמה השנה
ו
princess
(מה שמך? )
תעשי חיים!! |
|
|
| princess cc |
[QUOTE]Originally posted by Flotser
זה קצת יותר מפלאייר
ו"טיפה" יותר מדי ממוסחר
והנה הלינק
http://www.rave-o-lution.com/
:crazy:
ולמרות הכל זה באמת מסיבה שווה
רק לא נראה לי יצא לי להיות שמה השנה
וואלה זה הלינק הנכון! איזו מסיבה בת זונה אה?
חבל שלא ייצא לך להיות [מקווה שיש לך סיבה מספיק טובה כדי לפספס אירוע כזה]
אני בטוח אעשה חיים שם! בשבילי ובשביל כל אלה שלא מגיעים!
אה כן.... וקוראים לי סיסי |
|
|
| princess cc |
[QUOTE]Originally posted by Flotser
זה קצת יותר מפלאייר
ו"טיפה" יותר מדי ממוסחר
והנה הלינק
http://www.rave-o-lution.com/
:crazy:
ולמרות הכל זה באמת מסיבה שווה
רק לא נראה לי יצא לי להיות שמה השנה
וואלה זה הלינק הנכון! איזו מסיבה בת זונה אה?
חבל שלא ייצא לך להיות [מקווה שיש לך סיבה מספיק טובה כדי לפספס אירוע כזה]
אני בטוח אעשה חיים שם! בשבילי ובשביל כל אלה שלא מגיעים!
אה כן.... וקוראים לי סיסי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by princess cc
ולמרות הכל זה באמת מסיבה שווה
רק לא נראה לי יצא לי להיות שמה השנה
וואלה זה הלינק הנכון! איזו מסיבה בת זונה אה?
חבל שלא ייצא לך להיות [מקווה שיש לך סיבה מספיק טובה כדי לפספס אירוע כזה]
אני בטוח אעשה חיים שם! בשבילי ובשביל כל אלה שלא מגיעים!
אה כן.... וקוראים לי סיסי |
הסיבה היא שכל החברים שכן היו באים איתי לשמה בצבא או מתגייסים ממש עוד שבוע-שבועיים
:(
ונאי רואה שאת מסתבכת עם הציטוטים....
:p
אם את רוצה לצטט רק חלק
אל תמחקי את ה
[/QUOTE] |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Flotser
הסיבה היא שכל החברים שכן היו באים איתי לשמה בצבא או מתגייסים ממש עוד שבוע-שבועיים
:(
ונאי רואה שאת מסתבכת עם הציטוטים....
:p
אם את רוצה לצטט רק חלק
אל תמחקי את ה
| [/QUOTE]
ס'דר צ'טערת... עכשיו יותר טוב?
למה שלא תיקח לך איזה חבר שניים מהפורום? אני בטוחה שיהיו קופצים!
הייתי מזמינה אותך לבוא איתנו אבל אבל אני כנראה
ווי טו אולד פור יו
ז"א לא כדאי לך להסתובב איתי בציבור, זה יהרוס לך ת'רפיטיישן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר סחתיין מותק, מעודכן!
וואלה איזה מסיבה אה????
בקיצר יש לי את ההזמנה במחשב ורציתי להעלות אותה לפה
אבל ס'דר נסתפק ברשימה שלך! |
אני תמיד מעודכן :)
יש מצב שננסה להיכנס..
ולמה להטריח אותך אם אני יכול להעתיק :)
ובקשר לציטוטים באמת כמו שהוא אמר
שאת רוצה לסיים ציטוט תכתבי
[/QUOTE] |
|
|
|
|