| Sniper |
בסוף ויתרתי על המסיבה
אני נוסע מחר לטבריה על הבוקר:]
בת'אחלס יהיה קשה להיכנס לשם היום, כמה יחצנים אמרו לי שמביאים סלקטורית נאצית אחושלינג, היטלר קטן ליידה.
אני מכיר שם את רוב היחצנים אז לא תיהיה בעיה אבל אין לי כח להכנס לזה עכשיו.. ובת'אחלס דיי נמאס לי ממסיבות אז ואני רוצה ללכת ביום שישי למסיבה
ואם אני ילך היום לא יבוא לי כ"כ בשישי.
בנוגע למסיבה יש לי הרגשה שהיא לא תיהיה משהו מטורף.. |
|
|