| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי תבין
זה אורווה!!!
בהתחלה אמרו לי זה כזה כמו קפיטריה ליד המנוש אבל מסתבר זאת אורווה של סוסים
אני אישית לא ממליץ ללכת לשם
יש סיבה שכשהלימבו היה שם הגיעו רק 30 איש אתה יודע |
לא יודע אחי..:\\
נקווה לטוב
בכל אופן סגרתי ל2 חברים שלי שם יום הולדת
ככה שאני לא יכול גם לבטל |
|
|