|
מסיבות ..... כנסו (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
| quote: | Originally posted by guetag
אחרי אתמול הגעתי למסקנה שהאומן 17 זה המועדון מס' 1 בארץ לפחות בשבילי.. |
הטי אל וי היההה בןן זונהההה
סיכום :
תפסתי על שתי חברים שלי מונית ככה ב 11 וחצי בערך
ונסענו לטי אל וי
הנהג הגבר שלנווווווהוריד אותנו קרוב לטי אל וי
( נהג קלאבר שומע טראנסים )
הקיצר אנחנו מגיעים ורואים חמולההה של אלפייי שימעונים ונצנצים למינהם ( שימעונים = ערסים , נצנצים = ערסים שחושבים שהם קלאברים יפים)
הקיצר חבר שלי האחד כבר כזה התבאס ואומר לי
"אלוןןן לאןן הבאת אותי "
אבל אמרתיל ו
דוונט וווארי יהיה בסדר
הקיצר אני מחפש את המארגן של המיסבה כדי שיעביר אותנו את הסלקיציה ובזמן שאני עומד שם אני רואה איך הסלקטור ( אריאל ) הכלליי מסלקטר ( עושה סלקציה) כמו שצריך !!! לא הכניססס ערסס אחד
בזמן שאני ככה מגחח על כל אלה שלא עברו תסלקציה ונאלצים לשמוע את המשפט
" אין אחי נגמרו הכרטיסים .. היי אתהה בוא כנס"
או
"מצטער אין יותר מקום בפנים - חחח ממש"
לא משנה
הקיצר בזמן שאריאל לא מכניס כה אנשים וכל זה אני רואה את המארגן של המסיבה ( אורי בובלין) מחזיר כסף לכל מיני ערסים שקנו מכירה מוקדמת
הוא אשכרה החזיר כסף לאנשים ושלח אותם הביתה
עכשיו אני צועק לו שעעההה והוא לא שמעעע ובלה בלה בלה היא איזה צותיק אחד מטר 40 שעבר את הסלקציה קנה כרטיס ואז העיפו אותו החוצה ועשו לו שייאא הבעיות
למרות שבסוף הכניסו אותן ( אשכנזי מה אתם רוצים ..) ובלה בלה בלההההה קראתי לבובלין הוא העביר אותנו תסלקציה וניכנסנו
כשניכנסנו תיקלט די גי רועי פלינגר הרזידנט של הטי אל וי מוזיקהה פצצהה
ורקדנו והיה קצת מחניק אז עברו למאוררים ששם אשכרה היה קר.. שיא הנעים
ואזז עלה די גיי עופרה ניסים
לפני שהוא עלה לבמה של הדי גיי הוא כזה עובד לידי אז אני עודה ללו
" מהה מצב עופר ??"
אז הוא עונה לי בקולל הומוהייי כבד
כזה
"הייייי"
נקרעתי מצחוקקקקק הקיצר הוא עלה תיקלט פרוגרסיב שאני אישית אהבתי
חברים שלי לא אהבנו אז נאלצתי לרקוד לבד
ואז יצאנו קצת שתינו ( למרות שלא היה כסף .. זה היה הכסף למונית .. זה כבר סיפור אחר ..)
ואז חזרנו הלכנו לחדר אמ טי וי ראפ ושירים ישנים כאלה
איפה שהים היה שם ממש נחמד היה נעים והיה רוח פה ושם וסבבה
ואזזזזזזזזז עבר עוד זמנים ונסענו הביתה שנהג מונית גבררר הסכים לקחת אותנו ב - 34 שקל לכופר הייושב
והלכנוכל אחד איש לדרכו הבית הלמיטה
ובקיצורר היה יוםם שייאא הכיףף
מחר מסיבה בסטודיו !!!!
PARTY ALL NIGHT !!! |
|
|
| luckystrike |
מחר
ZEEEEEBRRRRRRAAAAAAAAAA
ז-ב-ר-ה !!!!
בר רפאלי הייתה שם שבוע שעבר ואני בונה על השבוע
חחחחח
;)
סוף סוף הם הוציאו כרטיסי חבר נורמליים ... |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מחר
ZEEEEEBRRRRRRAAAAAAAAAA
ז-ב-ר-ה !!!!
בר רפאלי הייתה שם שבוע שעבר ואני בונה על השבוע
חחחחח
;)
סוף סוף הם הוציאו כרטיסי חבר נורמליים ... |
אחי יש לך פרטים על הזברה ??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by divx-master
אחי יש לך פרטים על הזברה ??? |
כן אחי - מחר מסיבת בת זונה
רועי פלינר ויובל לוים מתקלטים ויש
שתייה חינם כל הערב ולא רק טקילה
אלא בר שלם פתוח - חינם עם רום,אייריש קרים
וליקרים וכל מיני כאלה כולל בירות ...
שווה את זה + תמיד ב 4 בבוקר ככה עולה דיג'יי נורמלי שאין לי מושג
מה השם שלו ועד אז אתה כבר שיכור לאללה ומשתגעים אחושרמוטה ברחבה ...
מקום נחמד לאללה
לדעתי הוא יחליף את האננס מאחר ועל האננס השתלטו ילדים קטנים לאחרונה ... |
|
|
| yahel222 |
רגע א לון אז אתה מכיר את אושרה ושני
בשכבה שלך
ידידות טובות טובות שלי
ומורן אחי קודם כל דבר איתי היום בקשר לצבא
ובקשר לזברה יש מצב להיכנס בלי חוגר למה פעם שעברה עשו בעיות לחברים שלי.... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by yahel222
רגע א לון אז אתה מכיר את אושרה ושני
בשכבה שלך
ידידות טובות טובות שלי
ומורן אחי קודם כל דבר איתי היום בקשר לצבא
ובקשר לזברה יש מצב להיכנס בלי חוגר למה פעם שעברה עשו בעיות לחברים שלי.... |
אני מכיר אותן... |
|
|
| yahel222 |
אישית
זתומרת יש לכם דיבור או שסתם....
רגע ומה אתה רוצה שקל?? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by yahel222
אישית
זתומרת יש לכם דיבור או שסתם....
רגע ומה אתה רוצה שקל?? |
אישית...
הן בשכבה שלי אז שאני רואה אותן אני מדבר איתן
לא מיוחד...
:-)
וראסמי שלא אני לא צריך שקל אבל תודה.... |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by yahel222
רגע א לון אז אתה מכיר את אושרה ושני
בשכבה שלך
ידידות טובות טובות שלי
ומורן אחי קודם כל דבר איתי היום בקשר לצבא
ובקשר לזברה יש מצב להיכנס בלי חוגר למה פעם שעברה עשו בעיות לחברים שלי.... |
אההה כן אני מכיר ידידות טובות שלי
אהה אני רוצה שקל .. עוד יש לך ?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
ומורן אחי קודם כל דבר איתי היום בקשר לצבא
ובקשר לזברה יש מצב להיכנס בלי חוגר למה פעם שעברה עשו בעיות לחברים שלי.... |
תרים טלפון
054534808 |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by guetag
היום אולי אני הולך למטרוק?
מישהו יכול לתת פרטים על המקום?
שווה ללכת לא שווה.....? |
אני חושב שאפשר להיכנס לשם רק דרל מכירה מוקדמת
ל איודע תנסה לבברר
בפורום של לילה
פורום מסיבות נוער |
|
|
| itamarsan |
| תקשיב אחייי עכשיו שעברנו את החגייםם אז אתה יכול לצאת בימי שישי לדעתי אתה צריך למצוא מקופ ולהתמקד עליו כי אין לך הרבה אפשרויות אזזז תראה יש כמההה אבל תלוי עוד הפעם מה אתה אוהבב |
|
|
|
|