|
מסיבות ..... כנסו (pg. 167)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני תמיד מעודכן :)
יש מצב שננסה להיכנס..
ולמה להטריח אותך אם אני יכול להעתיק :)
ובקשר לציטוטים באמת כמו שהוא אמר
שאת רוצה לסיים ציטוט תכתבי
| [/QUOTE]
יו תהרגו אותי וזהו!פור פאק סייק! למדתי... הנה... לא עושה שטויות יותר בט'רד
אמרתי צ'טערת
ושחר מותק אם היית מסביר לי את זה קודם הכל היה נראה אחרת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
יו תהרגו אותי וזהו!פור פאק סייק! למדתי... הנה... לא עושה שטויות יותר בט'רד
אמרתי צ'טערת
ושחר מותק אם היית מסביר לי את זה קודם הכל היה נראה אחרת |
חחחחחח מותק...
עכשיו את כותבת כל הזמן
[/QUOTE]
וזה סתם מתווסף..
תראי..
תכתבי את זה רק כשאת רוצה להעתיק חלק מהציטוט של מישהו..
אם את מעתיקה את כל הציטוט את לא צריכה לכתוב שוב
[/QUOTE]
כי זה בא מוכן מראש
רק אם את מעתיקה חלק מהציטוט (יענו מוחקת את השאר ואז את מוחקת את ה
[/QUOTE]
אז תוסיפי אותו בעצמך כדי שזה ישאר ציטוט
אם עדיין לא הבנת אני אסביר לך כבר לא פה.. |
|
|
| princess cc |
מה עובר על סיסי תגיד לי? רק בעיות מאז שהגעתי לכאן
בקיצר החלטתי, אני לא כותבת יותר וזהו!
נשלח לכם מיילים במקום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
מה עובר על סיסי תגיד לי? רק בעיות מאז שהגעתי לכאן
בקיצר החלטתי, אני לא כותבת יותר וזהו!
נשלח לכם מיילים במקום |
לה אל תלכלכי
את מחייה תמקום!
תמשיכי |
|
|
| princess cc |
באמת? יו איך אני מתרגשת... בחיים לא כתבו לי כאלה דברים
זהו קנית אותי... מעכשיו אפ'חד לא מוציא אותי מפה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
באמת? יו איך אני מתרגשת... בחיים לא כתבו לי כאלה דברים
זהו קנית אותי... מעכשיו אפ'חד לא מוציא אותי מפה |
לההההה ממתי מאמינים למילים של גבר?
מילא אם היית אומרת שהצ'יפס קנה אותך... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
רואה מה זה? עדיין מאמינה לגברים
ככה זה אצלנו הנסיכות או שמחכות לאביר על סוס לבן
או שמאמינות לגברים
ועוד לכאלה שמבטיחים צ'יפס ומרביצים ניפקדות |
סליחה המפקדת...
תני עוד הזדמנות? :) |
|
|
| nFaivel |
יאוו אני מת ללכת לרוולוטיון אם רק הייתי גדול יותר..:sadgreen:
תליתי את הפוסטר של המסיבה על הקיר:crazy: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by nFaivel
יאוו אני מת ללכת לרוולוטיון אם רק הייתי גדול יותר..:sadgreen:
תליתי את הפוסטר של המסיבה על הקיר:crazy: |
אז הנה יש לך תחליף... פשוט שים מוסיקה, תסתכל על הפוסטר
ותרקוד כאילו שאתה שם:gsmile:
סתם נו... ביננו? אני מרחמת עליך |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מחכה לניצנים! |
יו איך גם אני ... |
|
|
|
|