return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 125)
View this Thread in Original format
divx-master2
אח..אח.. כל כךך כיף לכתוב פה שוב.. אחריי שנייים שלא כתבתי בטרייד מסיבות שלי .. בכללל מקרה..

בגלל שהפורום זה מורכב בין היתר מקהל גדול אז אני רק רוצה לספר לכם על מסיבה



אזז ככה..

כלל יום שני יש את ה -
GLORY MONDAY
בגת רימון ..

מסיבות בגת רימון של הטי אל וי .. מסיבה ל - יב .. ויא בנות ..

כלומר קהלל יפה.. וגדול

ותאמינו לי שהדגש הוא על איכות ולא כסף כמו שאר מסיבות השכונה שיש בדרך כלל בת"א

בכל מקרה שלומי זידן יהיה !!!!
רועי פלינר
דרור וגבע ..

הולכת להיות מסיבה מממש ממש ממש טובה.. לאף אחד פה לא יהיה בעיות כי אני מיני סלקטור שם .. כאליו אני יחצן ראשי ואני מכיר תסלקטור ואת המפיק ככה שכל עוד אתם לא ערסים כבדים (ואני יודע שלא..) ולא קטנים אני
מנכיס אתכם בשנייה

יש גם מוקדמות למי שרוצה.. עולה 60 שקל .. ממש זול 1!!

תביאו חברים שלכם ובלה בלה בלה אני יכול לארגן חינמים ..

אזזז אםם מישהו רוצה פרטים אוו סתתם לקשקשקשקשקש

אז... אייסי - 156508929
Sniper
אלון אחי יש מצב שאני יבוא לצלם שם
אבל בטוח שתפסו לי כבר


בכל אופן

יום ראשון יש מסיבה בתל יצחק
אין לי ככ הרבה פרטים
אבל צריכה להיות מסיבה דיי טובה

תבואו שיהיה לי קצת יותר פרטים אני ירשום פה
divx-master2
quote:
Originally posted by Sniper
אלון אחי יש מצב שאני יבוא לצלם שם
אבל בטוח שתפסו לי כבר



באיזה אתר אצה מצלם ???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
יום ראשון יש מסיבה בתל יצחק
אין לי ככ הרבה פרטים
אבל צריכה להיות מסיבה דיי טובה

תבואו שיהיה לי קצת יותר פרטים אני ירשום פה


ידוע ברבים...
מסיבה שיענו חוגגים את הבגרות האחרונה
ת'כלס אולי אני יהיה שם... חבר שלי חזק בארגון נראה לי...
אבל יש לי משהו בצבא ביום שני על הבוקר
Sniper
אני מצלם ב
www.vipic.co.il
גם גיל ד"א

בכל אופן רועי חבר שלי גם מארגן תמסיבה כמו שהבנתי
ויש גם ב 26 בפארנויה אבל לצערי ולשמחתי אני יהיה בדרך לאילת במסיבה הזאת
:]
divx-master2
וי אי פיק.. וואלה.. מה אתה עובד דרך אלעד??
Sniper
quote:
Originally posted by divx-master2
וי אי פיק.. וואלה.. מה אתה עובד דרך אלעד??



הוא רכז צלמי נוער... אני כבר מיזמן לא נוער
חחח כאילו אני מצלם מסיבות נוער פה ושם
אבל לרוב שמיניסטים:]
וגם פה ושם חיילים

קיצר מחר בתל יצחק!!!!!!!!!!!!!!:]

למישו יש מושג אם שבוע הבא יש איזה מסיבה מענינת באילת
??
Hell_Copter
היינו אתמול צח ואני בסוהו...
וואי איזה מסיבה נפילה
בנות לא משהו בכלל ומוזיקה בקאנטים
צח ההומו הזה הלך לאוטו לישון...
ואני הייתי הפוך מהתחת מאלכוהול...

קיצר... פגשנו שם גם את גילי כרגיל ואת אלעד (זה חידוש)1 :)
אבל בקטנות... זה היה חינם אז לא בוכים על חלב שנשפך
cluBBer
quote:
Originally posted by Sniper
למישו יש מושג אם שבוע הבא יש איזה מסיבה מענינת באילת
??


לא , עד כמה שידוע לי
עוד שבועיים
3-5/07
הייניקן סאנדאנס

Circulation
Anthony Pappa
Juan (4 hours set)
Shlomi Zidan
Sahar Z.
Dede
Nisimyany resident Metro מסיבות נרקומנים של אילת

שני מסיבות בחוות היען
YuVaL
היו םסיבה במטרוק...
שזה בחצור
תיכוניסטים

דיי גיי עידן "הקאטר" גוטמן...
והמבין יבין
:)

Sniper
ממ ואללה רועי אחי אני דיי נהנתי:]
רק שאחרי שיצאתי קיבלתי קנס 500 שקל
נכון שיוצאים מהשביל עפר אז יש שמאלה לנתניה
וימינה לכיון תל יצחק
קיצר מסתבר שיש קו הפרדה רצוף ואי אפשר ליפנות שמאלה
ובאמת באמת באמת שבחיים שלי לא ראיתי שיש שם קו הפרדה
וכל הזמן אני נוסע ככה
ומלאאאאאאאאאאאאאא נוסעים ככה..

אבל אני הולך להגיש עירעור מה אני יעשה
אין שם תאורה אין שם תמרורים אין שם כלום בקיצר

ועכשיו הזין הזה עם האוטו לא בא לי טוב ביכלל..:\\


ד"א

יש מצב ליראות מישו מחר בתל יצחק
?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ממ ואללה רועי אחי אני דיי נהנתי:]
רק שאחרי שיצאתי קיבלתי קנס 500 שקל
נכון שיוצאים מהשביל עפר אז יש שמאלה לנתניה
וימינה לכיון תל יצחק
קיצר מסתבר שיש קו הפרדה רצוף ואי אפשר ליפנות שמאלה
ובאמת באמת באמת שבחיים שלי לא ראיתי שיש שם קו הפרדה
וכל הזמן אני נוסע ככה
ומלאאאאאאאאאאאאאא נוסעים ככה..

אבל אני הולך להגיש עירעור מה אני יעשה
אין שם תאורה אין שם תמרורים אין שם כלום בקיצר

ד"א

יש מצב ליראות מישו מחר בתל יצחק
?


אני יודע שיש שם קו הפרדה רצוף
אשכרה עמדה שם משטרה אתמול וצח היה צריך לעבור את הפסי רכבת לכיוון נתניה ולהסתובב בתחנת דלק שם

ויש מצב שאני בתל יצחק... למרות שיש לי משהו בצבא ביום שני על הבוקר
נראה מחר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement