|
מסיבות ..... כנסו (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
העמק זה מהיום בדוק...
אמרו שבוע שעבר בתל יצחק שזה היום...
ויש גם ניר אליהו שזה לגילאים שלנו
ומורן... הפאזל זה לא חברת ההפקות של המסיבה??
כי על הקיר של תל יצחק כתוב פאזל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יש עדיין מסיבות בלימבו פשוט לא לגיל שלכם
אם אתם זוכרים את ה
"אייס"
אז הוא עבר ללימבו - ועכשיו קוראים לזה
"פאזל"
אני לא זוכר אם מחר או שבוע הבא יש את המסיבת פתיחה
אמור להיות פחות טוב מהאייס ...
גם האננס נסגר - אני מת שיעברו לליין חורף שלהם כבר
קוראים לזה ה
"בורה בורה"
אם אתם זוכרים וזה מקום פצצצצה !!!
גם הם תמיד מביאים תקליטנים תותחים ... |
הבורה בורה זה החיים שלי! איזה מסיבות ברמה אלוהים... אין על פארקאש
מי מתקלט היום באננס, אתה הולך מורן? |
|
|
| Sniper |
ממממ העמק זה מהיום אבל הולכת להיות מסיבה ב 30
חזקה:]]]]]
ממממ אליהו הולך להיות גועל לא להיתקרב
כמו שהבנתי זה הולך להיות כמו "איוס" אם מישו היה פעם ביכלל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
אני הולך לאננס....
מי בא? |
נתקענו כמעט בלי כסף, אז אנחנו הולכים לאליהו למה זה 30 שקל כניסה |
|
|
| DjChook |
| מישהו מחוץ למרכז שמע על קומפורט 13 ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נתקענו כמעט בלי כסף, אז אנחנו הולכים לאליהו למה זה 30 שקל כניסה |
אחי זה 50 שקל כניסה באורגינל
אלא אם כן אתם מקומבנים שם
ואני יודע כי חבר שלי מייחצן |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי זה 50 שקל כניסה באורגינל
אלא אם כן אתם מקומבנים שם
ואני יודע כי חבר שלי מייחצן |
לא בעיה לסדר משהו, אבל בסוף עוד איכשהו הסתדרנו עם הכסף ואנחנו הולכים לאננס
אז גילי, או אם עוד מישהו בא
אני עם גופיה לבנה, שרשרת שחורה עם לייטסטיק כחול מחובר אליה... וג'ל נצנצים אם יהיה לי כוח :)
תבואו להגיד שלום... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הבורה בורה זה החיים שלי! איזה מסיבות ברמה אלוהים... אין על פארקאש
מי מתקלט היום באננס, אתה הולך מורן? |
אשכרה אחי !!!
בורה בורה היה המקום !!!
אני עדיין צריך לברר אם באמת הם חוזרים לשם למה
שמעתי שהיה התלבטות אצלם אם לחזור לשם או לרישפון
אני מקווה שהם יחליטו לחזור לבורה בורה למה באמת שזה
היה אחד הזיכרונות היותר טובים שלי מדיסקוטק ...
בכל אופן - רועי בקשר למה שאמרת - הפאזל כתוב שם כי עכשיו האייס
עובר לשם תחת השם הפאזל בגלל זה עדיין יש הכתובת הזאת
מעכשיו לאייס יקראו הפאזל - אני חושב שמשבוע הבא זה נפתח
ויהיה שם נחמד ויענו אמורים לבדוק חוגרים וכאלה ...
בדיוק כמו שלאננס יקראו עוד מעט הבורה בורה והוא יעבור למקום סגור
ככה האייס יעבור לתל יצחק ויקראו לו "הפאזל"
...
ואקסטיק - באננס הייתה היום מסיבת סגירה היית ?
אני הייתי אמור ללכת וברגע האחרון החלטנו שוב ללכת ל
PARANOIA
והיה שם על הפנים
ואז באחת בלילה החלטנו לעבור לזברה
הזברה זה אשכרה הביית שלנו
וגם ידעתי שאריאל יהיה שם
בקיצור אני ואריאל התאחדנו שוב פעם וגם היו שם עוד 15
חברים שלי - באנו חמולה ענננקית !!!
אריאל - לאן נעלמת לי בסוף!!!
ודרך אגב ראית שבסוף הצלחתי לצאת עם הכוסית הזאת החוצה !
ידעתי שהיה שווה להשקיע בבת זונה !
אינשאללה !
קיצר - נעלמת לי באמצע יא חרבון !!!
ANYWAY
הגענו לזברה ונכסנו יש בגלל הכרטיסי חבר וגם היו לנו כמה וי.אי.פי
ונכנסו צ'יק צ'אק - היה עננננק !!!
לשם שינוי טראקים איכותיים - לא יודע מה קרה ליובל לוים אבל אתמול
אריאל יכול להעיד שהוא שיחק אותה אחושרמוטה !!!
אני ואריאל שהתגענו !
אריאל - שוב אתה תותח מת עלייך !!!
אתה לא יודע איזה קטעים הלכו אחרי שנעלמת - אני וחבר שלי לקחנו שתייה ועשינו כאילו אנחנו מקיאים על אנשים !!!
הוציאו אותנו החוצה באמצע וחזרנו פנימה היה צחוקים סוף !!!
קיצר אנשים - תבואו לזברה יא חארות !!!
פעם רביעית שאני ואריאל משתגעים שם ואין עוד אף אחד ...
רועי באמא שלי אתה מאכזה כל שבוע יש לי תקוות ואתה לא שם ...
יאללה נשתמע - אני אחרי 12 טקילות ואני רואה כפול !
היה פשוט ענננננננננננננננק !
C YA DONT WANNA BE YA ...
טה טה טה טה טה |
|
|
| eXeTik |
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווו, איזה מסיבה סוף!!
פוווווווווו(ו)ל כוסיות, מוזיקה מעולה והמקום... לא צריך לפרט
אבל מה- הם קצת דחסו, למרות שזה לא היה כזה נורא למה בגלל שזה מקום פתוח מצאנו מקומות שאפשר לרקוד בכיף.
גם הנרגילות היו סוף (ובחינם) ישבנו שם על הדשא ליד האגם ואז באו שיכורים ואיזה צחוקים היה... אחרי זה פירקתי איזה כמה חלקים מהנרגילה שרציתי והחזרנו אותה :p
בקיצור- הפסדת שלא באת מורן, וגילי- חבל שלא יצא לנו להפגש
אבל חפיף, פעם הבאה בבורה בורה ;) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
ואולי גם שבוע הבא נהיה שם |
אין שבוע הבא !
זאת הייתה מסיבת סגירה - בגלל זה הייתה שתייה חינם
אף פעם אין באננס - פשוט לכבוד הסגירה
הם החליטו לשים ...
יאללה נתראה בבורה בורה
בתקווה ... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אין שבוע הבא !
זאת הייתה מסיבת סגירה - בגלל זה הייתה שתייה חינם
אף פעם אין באננס - פשוט לכבוד הסגירה
הם החליטו לשים ...
יאללה נתראה בבורה בורה
בתקווה ... |
אני זוכר הייתה איזה מסיבה בבורה בורה עם רדבול ווודקה חינם כל הערב
איזה סוף זה היה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני זוכר הייתה איזה מסיבה בבורה בורה עם רדבול ווודקה חינם כל הערב
איזה סוף זה היה!!! |
היו ימים אחי !!!
גם הייתה שם שתייה חינם על בסיס קבוע ...
יו אני מת שיחזירו את זה לאותו מקום ...
ושעדיין יהיה פיקוח על הגיל ... |
|
|
|
|