|
מסיבות ..... כנסו (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
שחר, תהנה לך.
ורועי, זה עדיף על המסיבת סיום קורס תכנות שלי בלכת, שהתקיימה ביום חמישי,
ו-ר-ק אנחנו היינו שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
שיט נו רק אל תתעלם מהתגובה שלי...
פחחח אני ימשיך לקטול מקומות כאלה מעפנים ולא בגלל שנכנסתי לנקסט
גם לפני שנכנסתי לא הייתי הולך למסיבות שכונה המעפנות האלה
רק למסיבות גדולות בחגים שהביאו דיג'יי מחו"ל
מתי כבר יסגרו את כל המועדוני מסחרה האלה :whip: :whip: |
אני דיברתי דווקא על זה שאתה עוד פעם סתם מגיב כי וואלה זה לא מעניין אף אחד אם אתה לא רוצה לשמוע על מקומות כאלה
כי הרוב גם לא רוצים במילא לשמוע על המקום הזה
אבל אם כולם יגיבו כנראה שיהיה ספאם נוראי
כמו שאתה עושה :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני דיברתי דווקא על זה שאתה עוד פעם סתם מגיב כי וואלה זה לא מעניין אף אחד אם אתה לא רוצה לשמוע על מקומות כאלה
כי הרוב גם לא רוצים במילא לשמוע על המקום הזה
אבל אם כולם יגיבו כנראה שיהיה ספאם נוראי
כמו שאתה עושה :rolleyes: |
אני מגיב כי מבאס לראות שבפורום טראנס אנשים שיכולים להיכנס למסיבות איכותיות הולכים למועדוני שכונה מעפנים עם מוזיקה דוחה ודיג'יי שלא יודע למקסס שני קטעים שיש להם אותו ביפיאם ושתיה חופשית
יש מספיק מסיבות איכותיות בסוף שבוע וחבל שדווקא בפורום איכותי מדברים על מסיבות דוחות כאלה
תכלס פדיחה להגיד שמות של מועדונים מסחריים פחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מגיב כי מבאס לראות שבפורום טראנס אנשים שיכולים להיכנס למסיבות איכותיות הולכים למועדוני שכונה מעפנים עם מוזיקה דוחה ודיג'יי שלא יודע למקסס שני קטעים שיש להם אותו ביפיאם ושתיה חופשית
יש מספיק מסיבות איכותיות בסוף שבוע וחבל שדווקא בפורום איכותי מדברים על מסיבות דוחות כאלה
תכלס פדיחה להגיד שמות של מועדונים מסחריים פחחח |
עם גישה כזאת אני מבין ממך שכל מי שיכול להכנס למסיבות "איכותיות" אז ילך רק אל המסיבות האלה
וכל מי שלאיכול שפשוט ישב בבית ויגרבץ ולא יצא לאף מסיבה עד שהוא יוכל להכנס למסיבות הכביכול "איכותיות" 1
קיצר... שטויות במיץ מה שאתה אומר!!
אני סיימתי להגיב בנושא והדעה שלך על זה לא חשובה לי במיוחד ככה שאם תגיב הדבר היחיד שזה יתן לך זה עוד פוסט אז תמנע מזה פשוט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עם גישה כזאת אני מבין ממך שכל מי שיכול להכנס למסיבות "איכותיות" אז ילך רק אל המסיבות האלה
וכל מי שלאיכול שפשוט ישב בבית ויגרבץ ולא יצא לאף מסיבה עד שהוא יוכל להכנס למסיבות הכביכול "איכותיות" 1
קיצר... שטויות במיץ מה שאתה אומר!!
אני סיימתי להגיב בנושא והדעה שלך על זה לא חשובה לי במיוחד ככה שאם תגיב הדבר היחיד שזה יתן לך זה עוד פוסט אז תמנע מזה פשוט |
וואלה כמו תמיד אתה קורא חצי מהפוסט שלי
אמרתי לך גם לפני שנכנסתי לנקסט לא הלכתי למועדוני שכונה מעפנים ויש מסיבות חג עם דיג'יים טובים ותאמין לי בסוף שבוע שלא היו מסיבות טובות לא הייתי הולך למסיבה למה וואלה אנלא נהנה במסיבה כזאת
ואתה כן יכול להיכנס למסיבות איכותיות וגם חן וההוא ששאל פה על המועדון שכונה ההוא
אם אתם מעדיפים ללכת למסיבות אחרות זה משו אחר זכותכם אבל אל תחרטט פה "מי שלא יכול ישב בבית" למה אתה יכול אז חלאס
תלא רוצה ללכת למסיבות איכותיות כאלה וואלה זכותך לא אמרתי מילה
תגיד אתה אוהב מוזיקה מסחרית וואלה למה לא
אבל אל תדבר עכשיו על לא יכול להיכנס כי אתה כן
וגם חן וההוא יכולים
ותלא רוצה להגיב אל תגיב
כמו תמיד שאתה רואה שאין לך מה להגיד
ואני ישמח אם תגיב |
|
|
| yonih |
אחים שלי אני צריך עזרה....
אני מחפש וילה להשכיר באזור הפסח ל100 איש פחות או יותר.
אין לי בעייה שאחד מבני המשפחה ישארו להשגיח מצדי ששום נזק לא יגרם
ואני אישית מארגן מנקה שתנקה כל הערב כך שאני מבטיח שלא יהיה לכלוך ואני מציע
סכום גדול של כסף למשהו כמו 7 שעות השכרה בלילה של יום שישי |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yonih
אחים שלי אני צריך עזרה....
אני מחפש וילה להשכיר באזור הפסח ל100 איש פחות או יותר.
אין לי בעייה שאחד מבני המשפחה ישארו להשגיח מצדי ששום נזק לא יגרם
ואני אישית מארגן מנקה שתנקה כל הערב כך שאני מבטיח שלא יהיה לכלוך ואני מציע
סכום גדול של כסף למשהו כמו 7 שעות השכרה בלילה של יום שישי |
וילה כמה גדולה?
לא שההורים שלי יסיכמו..אבל עדיין :wtf: |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וילה כמה גדולה?
לא שההורים שלי יסיכמו..אבל עדיין :wtf: |
וממתי אתה גר בסביון?!?!
:crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue3 :crazy: :eyespop: :tongue3 :crazy: :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| yonih |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וילה כמה גדולה?
לא שההורים שלי יסיכמו..אבל עדיין :wtf: |
אני הצעתי למישהו שיחפש לי וילה לסדר גודל של 100-150 איש
ואני הצעתי 5000 שקל לערב אחד, למה אנשים כל כך מיושנים
ולא מסכימים?
כססססססססס:conf: |
|
|
| KrazyDJs |
אני לא גר בסביון..גם אין לי כזה בית גדול..
מה שיש לי זאת גינה גדולה יחסית עם בריכה נחמדה כזאת והכל..
אבל 50-60 איש זה הגג שיכנסו שם... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני לא גר בסביון..גם אין לי כזה בית גדול..
מה שיש לי זאת גינה גדולה יחסית עם בריכה נחמדה כזאת והכל..
אבל 50-60 איש זה הגג שיכנסו שם... |
יאבל תהיה סרסור תפתח בית זונות בבית |
|
|
| yonih |
| quote: | Originally posted by Shahar
יאבל תהיה סרסור תפתח בית זונות בבית |
חחחחחחח קרעת אותי!
קיצר הזמן קצר ושום דבר לא יוצא מהחרא הזה, אז
אני דיי תקוע. אבל....זה לא אומר שאני עדיין לא ממשיך
לחפש. |
|
|
|
|