|
מסיבות ..... כנסו (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
אני קניתי כרטיס ב70 שקל במחירה מוקדמת!!!
שם זה יעלה 100 שקל
ונימרוד, אם אתה בשבצ אולי אני יכול להשיג לך כרטיס ב70
אם אתה רוצה |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני קניתי כרטיס ב70 שקל במחירה מוקדמת!!!
שם זה יעלה 100 שקל
ונימרוד, אם אתה בשבצ אולי אני יכול להשיג לך כרטיס ב70
אם אתה רוצה |
שמע אני בשב"צ
אבל אני לא מאמין שתהיה בעיה להשיג שם ב70... |
|
|
| Hell_Copter |
נראה כבר מה יסגר עם הפאצ'ה או אנערף
חברים שלי נראה לי אולי הולכים לניר אליהו
ויש את הדי ג'יי שרונן אמר לי לא להתקרב אליו... השחר רונן הזה
קיצר אני לא חושב שאני יבוא איתם
נראה כבר מה יסגרר |
|
|
| warpedd_ |
גם אינ לא יודע מה אינ יעשה הערב
פאציה לא נראה טוב
זה הפקה של תל יצחק או משהו כזה
ולא ממש מענין אותי לראות את איגי וקסמן
ואמיר חממי לא שווה 100 שח
אליהו איך שרועי כתב לא ממש מאתגר מבחינה מוזיקלית
:D
יש עוד רעיונות?.
דרך אגב משהו יכול לסדר הנחה לאנשהו? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by guetag
מי בא ל
TLV
? |
אני הייתי אמור לבוא אבל בסוף אין לי חינם |
|
|
| NaOren |
מישהו הולך מחר לסטודיו ?
( היום ) |
|
|
| MoSH_MaN |
הלכתי לפאצ'ה...סיפור ארוך
בקיצור ראיתי אנשים מגעילים
בקיצור מכרתי את הכרטיס והלכתי לתכלת
איזה שקרניםםםםםםםםם
למרות זאת בהתחלה היה מעםן מאד אבל אחרי שעה ככה אני נחמד ובסוף אחלה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
טוב....חזרתי ב 7 וחצי ואני נשאר ער כי אני עובד ב9
|
חחחחחחח איזה מסטול אתה.... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by guetag
אני הייתי ב
TLV
|
איך הייתה המוזיקה??
ותגידו המסיבה בפאצ'ה היתה אתמול ?
(שיט זה מעצבן שיש שני ט'רדים לאותו דבר) |
|
|
| yahel222 |
לא יודע מה היה אתמול
אבל שבוע שעבר יום חמישי היה שם במתחם הטיאלוי משהו פיצוץ
(טיאלוי, מוב ושלוותא)
הייתי שם בטיאלוי
בחניה רק מכוניות מעל חצי מליון
3 במו 745 אחת לי דהשניה
פורש 911
מרצדסים
מה שתרצו
בטח הרוב היו בשלוותא |
|
|
| MoSH_MaN |
פאצ'ה היה מלא ערסים אז נראה לי היה חרא
TLV
שעברתי ב5 שמו מוזיקה בת זונה
אבל מה יש שם ילדים קטנים..
וגם ראיתי את השתי עקומות האלו מלימבו ששמו את התמונות שלהם באינטרנט |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by yahel222
לא יודע מה היה אתמול
אבל שבוע שעבר יום חמישי היה שם במתחם הטיאלוי משהו פיצוץ
(טיאלוי, מוב ושלוותא)
הייתי שם בטיאלוי
בחניה רק מכוניות מעל חצי מליון
3 במו 745 אחת לי דהשניה
פורש 911
מרצדסים
מה שתרצו
בטח הרוב היו בשלוותא |
לאבא שלי יש ב.מ.וו. 740
:-) |
|
|
|
|