| KrazyDJs |
אהההההה
סוף סוף לשמוע את אינפקטד בסט לייב...
אומנם זה היה די קצר, 45 דקות
ואינפקטד באו בהרכב חסר
רק ארז אייזן
עדיין היה פצצות...
:D
שבוע הבא אסטריקס מגיע לכאן.............
ועוד שבועיים, יהל חוזר
wooooooooooopasssssssssssssssssssssssss
קרית אתא שולטים :eyespop: |
|
|