return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 119)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יווווווווווווווווו טמבלללללללללללללללללללל
איזה שרוט אתה!!!
אני הייתי קופץ ישר על ההזדמנות ועל הזין שלי אם היא שיכורה או לא!!!
חוץ מזה, אני שם לב שאתה עדיין לא מבין את כוחה של המצלמה :)


חחחחחחח מת עלייך אחי!!!! ת'לא יודע כמה
תקשיב כאילו לא מתאים לי לך תדע מה היא תגיד אחרי זה...
היא מסוגלת להגיד שכבר אנסתי אותה או משהו
מעדיף לא להתסבך
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper

תקפתי איזה 3 או 4 בנות ואחת מהן עושה לי בא למקום שקט סבבה, הלכנו אחרי זה היא עושה לי בא למקום יותר שקט, הלכנו, היא שואלת אותי, אתה בתול אני עושה לה לא. היא אמרה מצוין בוא נלך לאוטו אנחנו יוצאים לאוטו וזה פתאום חברה שלה רצה אליי ואומרת לי, תיזהר וזה היא שיכורה היא לא יודעת מה היא עושה, אז סתם ישבנו התנשקנו קצת התחרמנו וזהו, לא מתאים לי היא היתה שיכורה ולא ידעה מה היא עושה.. חפיף פעם אחרת

וסמוק משין( ירון לא??) היית מתאם איתי היינו נפגשים
חבל..:]

חפיף פעם אחרת


אחי..
!-!-!-כ-ב-ו-ד
Hell_Copter
חזרתי עכשיו מהדום... היה ממש בנזונה!!!!
הייתה כביכול מסיבה להשקת הדיסק החדש של טייסטו ה
Superstar Dj
הזה...
יענו הרמיקסים הכי טובים של טייסטו ובלה בלה בלה...
אבל כל מה שהיה מטייסטו היה ההתחלה של הסט של ויק שפתח עם סיילנס ברמיקס של טייסטו
אחר כך הוא המשיך רק למסחרי וכאלה...
מה שכן... הביא אותה באיזה רמיקס ממש מדהים ל
i just died in your arms
אני מת על השיר הזה!! :)
גם היו ים כוסיות והכל... והייתה שתיה חינם כולל אלכוהול עד 2 וחצי...
אז התפננתי שם לגמרי :)
קיצר... ממש היה בסט מבחינתי!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לפי תמונות שראיתי מורן הצוף לא משהו...



מה ????!?

http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...D=470&galKind=7

http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...pe=1&galArea=46

http://layla.ynet.co.il/newLayla/ga...pe=1&galArea=46



קיצר סופני שם !!!
איזה מקום - באותה רמה של החממה ! היה ערב מטוררררף !

quote:
Originally posted by Sniper
מממ אמרו לי שהצוף זה ביכלל האננס בעצם
יש מצב???
נכון שלא?



כן האננס זה בעצם הצוף - רק בעלים אחרים - אותם בעלים של החממה ...
האננס (קראו לזה גם המלון פעם)היה שייך פעם ל
RNA
שזה בעצם רועי נבארה שהוא גם האחראי על הסוהו 09 המסריח
...

עכשיו הוא שייך למארגנים של החממה - אסף אמירה ...

לא משנה בכל אופן היה מטורף ! מקום פצצה סלקציה מטורפת עד כדי
הגזמה ! נכנסו כמו מלכים - הבעלים מכירים אותנו כבר וישר מכניסים
אותנו מהצד ומעיפים את כולם כדי שנוכל להיכנס - ועוד נכנסתי בויאיפיי
כולה 35 שקלים ...

בפנים יש ברמנית וברמן שחברים שלי עוד מהחממה (היינו שם איזה
4
חודש רצוף כל שישי) והם מכירים אותי כבר - קיצר אחרי בקט אחד
ששילמתי עליו והוא הרים אותי עד שהרגשתי שאני מרחף מעל
הדיסקוטק הברמן הריץ לי טקילות חינם - שתיתי שבע טקילות ועוד
הוא הביא לי תלושים לשתייה חינם לפעם הבאה
יצא מלך :)
ושתי דיאט קולה הוא נתן חינם לאיזה אחת שהייתי איתה שם (כן שכחתי
טיפה מהחברה לא נורא ...)
קיצר היה מטורף :)

היינו שפוכים ויצאנו חזרה רק בשש וחצי בבוקר - וגם זה אחרי
ששעה במגרש חנייה רדפתי אחרי מכוניות נוסעות וקפצתי על השמשה שלהם
כמו איזה טמבל - סעמק כל הידיים שלי סימנים כחולים ...

שבוע הבא שמישהוא פה יבוא כבר סעמ'ק !!!
yonih
-בואנה מורן לפי התמונות המקום נראה סופני ביותר במקום אשכרה שמו תותחי
קצף וראיתי שהשקיעו וגם לפי הסיפורים שלך המקום נשמע בן זונה וזה הדיג'י מה- קו מילניום אם אני לא טועה אז בטח היה מוסיקה סבבה גם.
אני חייב לראות את המקום הזה מקווה השבוע....
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חזרתי עכשיו מהדום... היה ממש בנזונה!!!!
הייתה כביכול מסיבה להשקת הדיסק החדש של טייסטו ה
Superstar Dj
הזה...
יענו הרמיקסים הכי טובים של טייסטו ובלה בלה בלה...
אבל כל מה שהיה מטייסטו היה ההתחלה של הסט של ויק שפתח עם סיילנס ברמיקס של טייסטו
אחר כך הוא המשיך רק למסחרי וכאלה...
מה שכן... הביא אותה באיזה רמיקס ממש מדהים ל
i just died in your arms
אני מת על השיר הזה!! :)
גם היו ים כוסיות והכל... והייתה שתיה חינם כולל אלכוהול עד 2 וחצי...
אז התפננתי שם לגמרי :)
קיצר... ממש היה בסט מבחינתי!!




חח מה זה על החולצה שלך???
אני מקווה שמים
yahel222
אני הייתי יום שישי בדום
בפלס'ר דום !!!! בדום !!!

והיתה CYN !!!!!!!!!!!!!!!!!1
ושרה כמה שירים
כמובן שהשיא היה FANTASH REALITY
איזה מסיבה
נדיר

ויום שבת הייתי במשחק
ואז בחגיגות
ואז בטיאלוי
luckystrike
quote:
Originally posted by yonih
-בואנה מורן לפי התמונות המקום נראה סופני ביותר במקום אשכרה שמו תותחי
קצף וראיתי שהשקיעו וגם לפי הסיפורים שלך המקום נשמע בן זונה וזה הדיג'י מה- קו מילניום אם אני לא טועה אז בטח היה מוסיקה סבבה גם.
אני חייב לראות את המקום הזה מקווה השבוע....


חבל לך על הזמן - החממה לא מאכזבים - הרימו שם מקום החבר'ה
האלה לפחות באותה רמה ויותר ...

היה בן זונה - זה מקום ענק הוא נמצא על אגם יפה כזה רואים לפנות בוקר
את הזריחה - יש פול כוסיות ושומעים טראנסים מה יותר מזה ?

תאכל'ס בדרך המוזיקה רגילה כמו בכל המועדונים אבל בזמן
האחרון יש שיפור ניכר לטובת האלקטרוני - יש שתי רחבות ענקיות
ובאחת מהם דווקא שמים מלא טראנסים ...

אין - מה שהכי טוב שם = הסלקציה ...
:)

שלושתרב'ע מהאנשים שבאים לא נכנסים וזה מה שטוב זה אשכרה כמעט חצי
פרטי כזה מקפידים שם גם על זה שיהיו מלא בנות ...
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper


חח מה זה על החולצה שלך???
אני מקווה שמים

פיי אחי אחלה פוזהה
DjChook
רועי איזה חתיךךךךךך

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חח מה זה על החולצה שלך???
אני מקווה שמים


אל תשאל...
ההיא תפסה אותי ששטפתי ידיים אחרי שהייתי בשירותים
והייתי שם גם די שיכור והכל...
יצאתי מסטול לגמרי
תמונה על הפנים
MASTERsplinter
אמממ..
בזמן הקרוב אני אהיה באזור..
אני אשמח לפגוש אותכם בצוף או משו כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement