|
מסיבות ..... כנסו (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| digit4lic |
| באהנגר לא תהיה מסיבה של איזה פוול עבריינים? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by digit4lic
באהנגר לא תהיה מסיבה של איזה פוול עבריינים? |
איזה עבריינים, זה שרשום אינפקטד וסבלימינל ועופר ניסים זה לא אומר שיהיו שם פול עבריינים!! רגע זה כן... טוב לא נורא, אבל בכל מקום יש, אי אפשר להתכחש אחי, בכל מקרה אם מישהו הולך לזה שיודיע ככה עד מחר שנארגן איזו פגישונת, כי ממה שהבנתי זה מקום ענק ויהיה קשה למצוא שם מישהו אם לא נארגן פגישה, בכל מקרה גם כן עבריינים, רובם ערסים צעצוע כאלה שסתם באים ככה איזה 20 עליך, פשוט מתנערים מהם, לא ביג דיל, יש אותם בכל מקום... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by digit4lic
באהנגר לא תהיה מסיבה של איזה פוול עבריינים? |
תבין אחי
לא תתחיל עם אף אחד ואף אחד לא יתחיל איתך
אז די כבר לזיין בשכל כל החיים!!!
וכן וורטקס... האנגר מקום ענק...
נראה יש מצב אני שם |
|
|
| digit4lic |
אני רציתי ללכת להאנגר בגלל שיש שם את עופר ניסים ואינפקדט משרום.
יכלתי גם להשיג 80 שקל ועוד שתיה וחרטא ברטה בגלל איזה יחצן בבצפר שעושה מכירה מוקדמת, אבל אותו יום יש את סוף השלושים של סבתא שלי ז"ל, אז אי אפשר...
אבל אמורה להיות מסיבה באומן בקרוב נכון?
ד"א אייסיקיו חדש - 174957954. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by digit4lic
אני רציתי ללכת להאנגר בגלל שיש שם את עופר ניסים ואינפקדט משרום.
יכלתי גם להשיג 80 שקל ועוד שתיה וחרטא ברטה בגלל איזה יחצן בבצפר שעושה מכירה מוקדמת, אבל אותו יום יש את סוף השלושים של סבתא שלי ז"ל, אז אי אפשר...
אבל אמורה להיות מסיבה באומן בקרוב נכון?
ד"א אייסיקיו חדש - 174957954. |
אחי אתה בן 14 ומשהו לא??
אם כן לא נראה לי אני יהיה בהאנגר
אני לא מתכוון ללכת למסיבה עם ילדים ב-ח' ו-ט'... סעמק!! |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי אתה בן 14 ומשהו לא??
אם כן לא נראה לי אני יהיה בהאנגר
אני לא מתכוון ללכת למסיבה עם ילדים ב-ח' ו-ט'... סעמק!! |
15 :clown:
יהיו שם הרבה מהשכבה שלי המון פריקים שאוהבים את סבאלימינל ולא יודעים מי זה עופר ניסים בכלל :\ |
|
|
| Hell_Copter |
זה גורם לי לחשוב פעמיים אם אני ילך לשם...
בכל זאת... אני לא גילי!! |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בכל זאת... אני לא גילי!! |
w00t? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by digit4lic
w00t? |
עזוב אחי בדיחה פרטית כזאת.... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה גורם לי לחשוב פעמיים אם אני ילך לשם...
בכל זאת... אני לא גילי!! |
חחחחחחחחחחחחח....:stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha:
(הייתי חייבת) :clown: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה גורם לי לחשוב פעמיים אם אני ילך לשם...
בכל זאת... אני לא גילי!! |
בהההה מסיבה של כיתות ט' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם אחי גילי עבריין פשע תופס לי קטינות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה כלי |
|
|
|
|