|
מסיבות ..... כנסו (pg. 196)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
טוב אני לא הולך לזמיר
:(
יש מצב אני בצוף היום ....
(חבר שסיים קורס, או יותר נכון הכנה....)
אבל לא הכי בא לי
:toothless |
תבוא לצוף!!
גם נאי הולך לשם היום |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by princess cc
מה ז"א מחתרתית? תגדיר... |
מסיבה למוזמנים בלבד..
בגג של בניין...
מחתרתי משו טוב... :D |
|
|
| Sniper |
| וגם אני יהיה בצוף היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]]]] |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מסיבה למוזמנים בלבד..
בגג של בניין...
מחתרתי משו טוב... :D |
תזמינו אותי גם!:( |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by princess cc
תזמינו אותי גם!:( |
תראי השמועה אומרת שזה ברח' יגאל אלון בת"א..
אני לא יודע שום דבר חוץ מזה...!
אני פשוט נכנס לאוטו ולאן שהוא יקח אותי אני ילך :)
ונרשמתי שם בגלל שחבר שלי מכיר את היחצן של ה
AYS... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תראי השמועה אומרת שזה ברח' יגאל אלון בת"א..
אני לא יודע שום דבר חוץ מזה...!
אני פשוט נכנס לאוטו ולאן שהוא יקח אותי אני ילך :)
ונרשמתי שם בגלל שחבר שלי מכיר את היחצן של ה
AYS... |
זו הזמנה תגיד לי? אנ'לא באה למקומות שלא הוזמנתי אליהם!
לא נעים...
אז כנראה שאני נשארת בבית אפטר אול...
סמעק עם נקסט וההפלגה שלהם!
לא נורא נפצה על זה בארמין...:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
וגם אני יהיה בצוף היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:]]]] |
הייתה לי חוויה ממש נחמדה שמה,
אני וחבר שלי עשינו איזה 6 סיבובים עם האוטו בסלקציה של המכוניות,
חבר שלי שבעקרון היה מוזמן דיבר עם היחצן ועם חברים שלו ועדיין לא התסדר....
וה"סלקטורים" הערבים שמה
:whip: :whip: :whip: :whip:
אולי הייתי צריך להתקשר אליכם אבל ידעתי שהמכוניות זה איזה קילומטר מרחק מהמועדון עצמו,
אולי זה כי הגענו מאוחר,
או אולי כי אנחנו 85
או אולי כי חבר שלי קצת שחור
כל מקרה זה היה מגעיל ביותר
אבל בסוף הלכנו באיזה 2 וחצי ל
I,Robot
ופגשתי שמה גם את משה מהפורום
(§chop¥)
סרט די נחמד! |
|
|
| Sniper |
טוב, אז בסוף גפ אנחנו לא נכנסנו, יצאנו רק ב1 מהבית
היינו שם ב1 וחצי והיה פשוט מפורק!!!! אי אפשר היה לזוז גם במכוניות היה שם פקק מטורף וממוצא מכונית 1 ל3 עברה סלקצית מכוניות, חבר שלי התחיל להתעצבן ורק בשעה 2 ככה הגענו לשער, ואז בסוף כבר לי ירד החשק, ולחבר שזה זה שהוציא אוטו אז כבר הוא החליט שהוא רוצה לעוף הבייתה
וזהו... כאן נגמר הערב, אני נסעתי לידידה שלי אח"כ הייתי אצלה עד 5 וזהו |
|
|
| KrazyDJs |
יום שני 30.8 Artik team&"Haoman17" Proude 2 present:
מסיבת סגירת הקיץ ויום הולדת19לדיג'י צאלון
Dj mix guy&Dj moti m
שיארחו את השם הענק בסצינת המוסיקה המסחרית בארץ
DJ ERAN BARNEA
gates open 00:01
בנוסף תפאורה מדהימה כמו שרק "ארטיק" יכולים להכין לכם
ומופע בר->כל הבר ב12 שקל בלבד
מחיר כניסה במקום 50 שקל+משקה ראשון חינם
מחיר כניסה למוזמנים(של צאלון)במכירה מוקדמת 40 שקל+משקה ראשון חינם
למכירה מוקדמת - 0524876089
info 0544419621
0545912775
יום שני בלאי..
ב"ה אני אנסה להשיג VIP..
אם מישהו מאיזור חיפה בא שיודיע לי יש מצב גדול אני שם... |
|
|
| Hell_Copter |
חבל שלא נכנסתם לצוף... הייתה מסיבה ממש נחמדה!!!
ראיתי שם על ההתחלה את גילי והייתי איתו לא מעט זמן... למרות שהוא היה יותר שיכור ממני!!
וחבר שלו הדפוק הזה שפך שלושת רבעי באקט!$#%!$#$%!#$%!#$ :whip:
אני לא רוצה לחשוב כמה יכולתי להיות יותר שיכור אם היינו מסיימים את הבאקט השני
יש היום משהו טוב?
אני רוצה להמשיך לחגוג גם היום
הציעו לי לבוא לאלנבי 26... משהו עם שתיה חינם והכל...
מישהו שמע על עוד משהו? |
|
|
| Sm0keMachine |
אני הייתי במסיבה על גג של איזה בית נטוש..ממש לייד עזריאלי..
היה סבבה..
טניה ג'י שמה מוזיקת לטינו-האוס/טק-האוס...
והיא בעצמה נראית גם לא רע בכלל..והיא באה עם מחשוף נדיב ;)
מה שבאסה זה שזה על הגג של בניין בגובה 6 קומות ואין מעלית!!!
אתם לא יודעים כמה זה קשה לרדת ולעלות 6 קומות כשאתה שיכור,כשיש לך בקבוק וודקה באוטו ואין שירותים על הגג!!!!
תכלס כל אחד יכל להכנס למסיבה הזאת...ומשׂעה 2:30 ככה כבר לא עמד אף אחד בכניסה! |
|
|
| FederalBI |
| איך אתם מסתדרים עם הקטע של השתייה ולנהוג? |
|
|
|
|