|
מסיבות ..... כנסו (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
כן זה בסדר שכחתי להוסיף את הסיימלי
:p
ומה אתה מתלהב יא גמד
:D |
מדבר השחיף המסכן שנמוך ממני |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MasterP
דוגרי אחי אינפקטד אפילו אם אתה לא משוגע על פסיכודאלי
ב
bust a move
אין הורג אותך |
היית צריך לשמוע את הלייב בהאנגר, אין סוף אין מילים!!! אנשים השתגעו!! כולם קפצו, כולל כולם, כולל אלה שבאו רק לראות את סבלימי, הם היו פשוט טובים!!!! הבעיה היחידה היתה שהם כל הלייב עם פנים רציניות, לפעמים דפקו איזה חיוך ודובדב נענע תראש... אבל זה היה סווווווווףףףףף!!!!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
בוא נתחיל בזה שתגיד תודה על זה שקיבלת הנחה ו-2 אל תהיה מפגר ואתה יודע טוב מאוד שהוא לא אמר את זה על אחותי אז תעשה טובה ותרגיע עם זה |
קודם כל תגיד תודה ששכנעתי אותך להשאר למה זה באמת הייתה בין המסיבות הכי טובות שהיינו בהם... ובקשר לאחותך, אין לי מושג איך קישרת את המשפט הזה לחברה שלה למה הוא שאל אותך "תזכיר לי מי זאת אחותך"?
ואז אתה אומר לו מור פרי והוא עונה לך... "אההה, זאת עם השדיים"
אקיצר- לא פרנציפ, הלכנו, נהנהנו, היו קטעים, כוסיות והכי חשוב אסטריד המלכה... רק האחים הברווזונים ביאסו :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
רק האחים הברווזונים ביאסו :) |
תחזור שנית!?!?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
קודם כל תגיד תודה ששכנעתי אותך להשאר למה זה באמת הייתה בין המסיבות הכי טובות שהיינו בהם... ובקשר לאחותך, אין לי מושג איך קישרת את המשפט הזה לחברה שלה למה הוא שאל אותך "תזכיר לי מי זאת אחותך"?
ואז אתה אומר לו מור פרי והוא עונה לך... "אההה, זאת עם השדיים"
אקיצר- לא פרנציפ, הלכנו, נהנהנו, היו קטעים, כוסיות והכי חשוב אסטריד המלכה... רק האחים הברווזונים ביאסו :) |
אז בוא נגיד ככה שנאור אמר :"מור פרי.... אה זאת עם החברה עם החזה הגדול המשתרללת..." וככה הגעתי למסקנה שהוא לא דיבר על אחותי
ודבר שני אחוש ביאוס על האחים הברווזונים... הם כל כך ביאסו ועכשיו אחד בצבא
יא אללה איך הם הולכים... אחד אחד
רונן, דקת דומיה לכבוד הברווזון שהלך
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני נוסע מחר עם חברים שלי לאילת, והתברר לי רק עכשיו שטיאסטו מופיע שם בדיוק באותו יום
בחוות היען
מישהו אולי נוסע לזה, או שיש לו פרטים?
אני מקווה שבכלל יתנו לנו להכנס למה אנחנו יודניקים
נקווה לטוב... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני נוסע מחר עם חברים שלי לאילת, והתברר לי רק עכשיו שטיאסטו מופיע שם בדיוק באותו יום
בחוות היען
מישהו אולי נוסע לזה, או שיש לו פרטים?
אני מקווה שבכלל יתנו לנו להכנס למה אנחנו יודניקים
נקווה לטוב... |
אחי!!!
אין לי פרטים ואין לי מוגש מה הולך להיות שם... אבל לפי מה שאני
מנחש אם אתה ב-י' אין מצב שתכנס
אבל אני רק מנחש!:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני נוסע מחר עם חברים שלי לאילת, והתברר לי רק עכשיו שטיאסטו מופיע שם בדיוק באותו יום
בחוות היען
מישהו אולי נוסע לזה, או שיש לו פרטים?
אני מקווה שבכלל יתנו לנו להכנס למה אנחנו יודניקים
נקווה לטוב... |
כל המסיבה הזאת נראה לי בולשיט אחד גדול!!!
כולם מדברים על זה שטייסטו בא אבל לאף אחד אין פרטים
רצינו לנסוע כמה חברים לשם אבל אין בשום מקום פרטים, לפחות בלילה היה אמור להיות כתוב.... קיצר זה סתם זיון שכל
ובכל מקרה אחי... גם אם יש מסיבה אין מצב שאתם תכנסו כי אתם קטנים מדי |
|
|
| ripcurl |
אנשים,
יש מצב אני רואה מישהו היום באומן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אנשים,
יש מצב אני רואה מישהו היום באומן? |
יש מצב שאתה רואה הרבה ילדים בכיתה ט!
אני אישית מנסה לשכנע את החברים שלי לדום |
|
|
| MoSH_MaN |
| חבל יהיה מאפן בדום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חבל יהיה מאפן בדום |
1) מאיפה לך לדעת?
2) איפה יהיה טוב היום לפי דעתך? |
|
|
|
|