|
מסיבות ..... כנסו (pg. 74)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
אחים שלי, איזה מועדונים אתם מכירים שעושים כל שבוע מסיבה בשישי לאנשים מ16-17 ומעלה??
כל מקום שאפשר להגיע אליו במונית... :) אם אפשר אז גם איפה נמצא כל מקום ובערך איזה מחיר... |
|
|
| luckystrike |
חבר'ה בקשר לשישי הזה ...
שוב פעם כנראה נהיה בחממה
אם מישהוא מתכוון לבוא ורוצה וי.אי.פי
כניסה ב - 30 שקל שיודיע לי
עד יום חמישי כי אני צריך להעביר רשימה .... |
|
|
| Hell_Copter |
חוץ מהחממה שכרגיל זה ל20 פלוס...
יש עוד מסיבות?
ומורן אם אני בא... הוי איי פי זה רק לי או גם לחברים שלי?
ואם זה רק לי... הם בדוק נכנסים? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חוץ מהחממה שכרגיל זה ל20 פלוס...
יש עוד מסיבות?
ומורן אם אני בא... הוי איי פי זה רק לי או גם לחברים שלי?
ואם זה רק לי... הם בדוק נכנסים? |
זה בעייה אחי
לגילי נגיד אני יכול להבטיח שהוא ייכנס אפילו שהוא מתחת ל19
רוב הסיכויים שאני יכניס אותך אבל אני לא יכול להבטיח
כי אין לך 18 אם אני לא טועה ...
עם כמה חברים אתה בא ובני כמה הם ?
אחי אין על חממה
מקום בסט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה בעייה אחי
לגילי נגיד אני יכול להבטיח שהוא ייכנס אפילו שהוא מתחת ל19
רוב הסיכויים שאני יכניס אותך אבל אני לא יכול להבטיח
כי אין לך 18 אם אני לא טועה ...
עם כמה חברים אתה בא ובני כמה הם ?
אחי אין על חממה
מקום בסט |
אז עזוב אין מצב נבוא
אני לא דואג לעצמי.... דואג להם
נוותר על זה כבר |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אחים שלי, איזה מועדונים אתם מכירים שעושים כל שבוע מסיבה בשישי לאנשים מ16-17 ומעלה??
כל מקום שאפשר להגיע אליו במונית... :) אם אפשר אז גם איפה נמצא כל מקום ובערך איזה מחיר... |
סבבה על התגובות שלכם...
ותודה לאמא שהביאה אותי עד היום.... נו אפחד לא עוזר??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
סבבה על התגובות שלכם...
ותודה לאמא שהביאה אותי עד היום.... נו אפחד לא עוזר??? |
אחי אמרתי לך כבר באיי סי קיו אז לא הרגשתי צורך להגיד פה גם...
אל תקח אישית |
|
|
| divx-master |
אנשים מחר מסיבה אחרונה בסטודיו אל תחמיצו צריכה להיות מסיבה טובה ..
כאילו לפי מה ששמעתי אז יכניסו רק איזה 800 איש ורקק קהל יפ הצריך להיות נדיר
ותחזירו כבר את הטרד לסטיקי ...1
איך טרד של מסיבות לא נמצא בסטיקי של פורום של טראנסים ... טראנסים ומסיבות זה כמו םיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשים מחר מסיבה אחרונה בסטודיו אל תחמיצו צריכה להיות מסיבה טובה ..
כאילו לפי מה ששמעתי אז יכניסו רק איזה 800 איש ורקק קהל יפ הצריך להיות נדיר
ותחזירו כבר את הטרד לסטיקי ...1
איך טרד של מסיבות לא נמצא בסטיקי של פורום של טראנסים ... טראנסים ומסיבות זה כמו םיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ |
מה זה אנשים יפים??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשים מחר מסיבה אחרונה בסטודיו אל תחמיצו צריכה להיות מסיבה טובה ..
כאילו לפי מה ששמעתי אז יכניסו רק איזה 800 איש ורקק קהל יפ הצריך להיות נדיר
ותחזירו כבר את הטרד לסטיקי ...1
איך טרד של מסיבות לא נמצא בסטיקי של פורום של טראנסים ... טראנסים ומסיבות זה כמו םיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ |
אחי יש כרגע בעייה עם זה
בינתיים אני רואה שזה מחזיק מעמד כמעיין סטיקי גם בלי
התווית של הסטיקי ואני מקווה שזה יישאר ככה עד שנתקדם עם האתר שלנו ... |
|
|
| DjChook |
אנשים יפים כמו תמיד... אשכנזים
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנשים יפים כמו תמיד... אשכנזים
:) |
לא יודע, נשמע לי קצת כמו תעמולה נאצית... :)
בכל מקרה נראה לי הוא התכוון ללא ערסים.. :) |
|
|
|
|