return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 97)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
רועי במה יש לך מגן?


מגן במתמטיקה...
כל הזין אח שלי :(
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
או שאני ילך למסיבה נחמדה היום או משהו בקטנה...
תלוי בחברים שלי...
מגן יום ראשון :(

הבנתי מאסף שרצית לבוא איתנו ושהוא דיבר בשבילך עם ההוא
ואין מצב שיכניסו אותך ...
מה נסגר עם זה בסוף ?

ובלי קשר בהצלחה במגן אחי ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הבנתי מאסף שרצית לבוא איתנו ושהוא דיבר בשבילך עם ההוא
ואין מצב שיכניסו אותך ...
מה נסגר עם זה בסוף ?

ובלי קשר בהצלחה במגן אחי ...


לא אתכם
חברים שלי שבצבא הולכים היום לחממה ושאלתי אותו אם אתם גם שם להכניס אותי
ואם הוא יכול בלי קשר לארגן לי משהו...

ותודה אח
MoSH_MaN
וואי אני שיכוררררררררררררררררררררררררררררר

הרגע סגרו לנו מסיבה בכפר

עודד אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הספקתי לשים רק חצי מהסט
סעמק בסוף אחד הביא ציוד אז סתם מיקססתי

לא נוראא
בקיצור היה אדיררררררררררר
ואני שיכור אני זז לישון
חבל שהמשטרה הבני זונות האלההההה
ררר
Trance man
תרגיש טוב מוש.. :p

אתמול הייתי בדום. פעם ראשונה שלי במסיבת גיי פרינדלי.
תחשבו על זה ככה - זאת מסיבה כמו כל מסיבה רגילה. רק שבמקום ערסים יש לכם הומואים. תעשו את החשבון שלכם ;P

בהתחלה התבאסתי כשבכל מקום שאני מסתכל אני רואה הומואים רוקדים, מתחרמנים, מתנשקים..קוקסינלים מחלקים הזמנות להופעה של דנה אינטרנשיונל.. אבל התרגלתי.. ופשוט מצאתי לי מקום שבו יש יותר בנות וסטרייטים..
והבנות, חבל על הזמן, דוגמניות אחת אחת..אין כונפות מגעילות, פשוט לא קיים כזה דבר שם..
וכל הבנות שם יודעות להנות ולהשתולל עם המוזיקה..:)
היו שם 3 לסביות שרקדו ביחד, כאלו כוסיותתתתתת אני מקווה שצילמו אותן אני ישלח פה את התמונה..

והמוזיקה פשוט אדירה אין מה להגיד..
כשנכנסתי דני תובל ניגן ניו-יורק האוס חזק..לא זיהיתי ממש כלום..
חוץ מאקפלה של
CELADA - MUSIC IS THE ANSWER
בסביבות 3:30 עלה אוסי..והוא פשוט פירק את המועדון..
הביא טרבלים מטורפים..מלא עליות, פרקשנים בלאגנים :)
זיהיתי שהוא שם
Victor Calderone - The Drive
tedd patterson - magnifique (?? remix)
בקיצור תותח..

למי שאין בעיה עם הומואים אני ממליץ ללכת..תאכל'ס לא בודקים גיל שם בכלל. אני נכנסתי חלק לגמרי תוך פחות מ2 דקות..
:toothless
Sniper
כמו שצח אמר לא מיזמן
ההומאים יודעים להנות
:]

דוגרי לי אין בעיה ליראות הומאים
אבל לח'ברה שלי יש
luckystrike
הייתי בחממה כרגיל
היה ענננננק

חוץ מאיזה פאשלה שהייתי עם חברה לשעבר שלי מלפני שנתיים
אלוהים יודע מה היא עשתה שם פתאום ...
אבל שנינו היינו דיי מסטולים וזה הסתדר טוב .


ח-מ-מ-ה תמיד יהיה המקום :)

איכשהוא תמיד אנחנו מגיעים לשם בסופו של דבר ..
Segev
שווה ללכת לחממה בפורים הרגע צילצלו אלי מצוות של ניר אליהו ואמרו לי שבגלל שיש לי עוד יומים יום הולדת(10.3) אז יש לי כרטיס VIP ותלושים של שתיה חינם אבל עם לא שווה אני מעדיף ללכת למקום טוב ולשלם סכום"טוב"
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
שווה ללכת לחממה בפורים הרגע צילצלו אלי מצוות של ניר אליהו ואמרו לי שבגלל שיש לי עוד יומים יום הולדת(10.3) אז יש לי כרטיס VIP ותלושים של שתיה חינם אבל עם לא שווה אני מעדיף ללכת למקום טוב ולשלם סכום"טוב"


חחחחחחחח אלק כרטיס וי איי פי ותלושים לשתיה חינם
בוא לתל יצחק אני ינסה להשיג לך חינם ויש שם שתיה חינם במילא...
דבר איתי
warpedd_
quote:
Originally posted by Segev
שווה ללכת לחממה בפורים הרגע צילצלו אלי מצוות של ניר אליהו ואמרו לי שבגלל שיש לי עוד יומים יום הולדת(10.3) אז יש לי כרטיס VIP ותלושים של שתיה חינם אבל עם לא שווה אני מעדיף ללכת למקום טוב ולשלם סכום"טוב"


וואלה
יש לי מחר יומולדת
(9.3)
נראה לך אני יוכל להשיג חינם?

משהו?

Segev
עזבו אותכם חינם לא חינם שווה ללכת מקום טוב אני לא היתי שם אף פעם...
luckystrike
quote:
Originally posted by Segev
עזבו אותכם חינם לא חינם שווה ללכת מקום טוב אני לא היתי שם אף פעם...


בדיוק אחי ...

רועי - למה אתה חושבים שלחממה אין חינמים כמעט ?
יש למקום שם טוב וגם ככה מפוץ למה שיחלקו חינמים ?

למרות שלימי הולדת הם דווקא בסדר בקטע הזה בדרך כלל ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement