| Trance man |
תרגיש טוב מוש.. :p
אתמול הייתי בדום. פעם ראשונה שלי במסיבת גיי פרינדלי.
תחשבו על זה ככה - זאת מסיבה כמו כל מסיבה רגילה. רק שבמקום ערסים יש לכם הומואים. תעשו את החשבון שלכם ;P
בהתחלה התבאסתי כשבכל מקום שאני מסתכל אני רואה הומואים רוקדים, מתחרמנים, מתנשקים..קוקסינלים מחלקים הזמנות להופעה של דנה אינטרנשיונל.. אבל התרגלתי.. ופשוט מצאתי לי מקום שבו יש יותר בנות וסטרייטים..
והבנות, חבל על הזמן, דוגמניות אחת אחת..אין כונפות מגעילות, פשוט לא קיים כזה דבר שם..
וכל הבנות שם יודעות להנות ולהשתולל עם המוזיקה..:)
היו שם 3 לסביות שרקדו ביחד, כאלו כוסיותתתתתת אני מקווה שצילמו אותן אני ישלח פה את התמונה..
והמוזיקה פשוט אדירה אין מה להגיד..
כשנכנסתי דני תובל ניגן ניו-יורק האוס חזק..לא זיהיתי ממש כלום..
חוץ מאקפלה של
CELADA - MUSIC IS THE ANSWER
בסביבות 3:30 עלה אוסי..והוא פשוט פירק את המועדון..
הביא טרבלים מטורפים..מלא עליות, פרקשנים בלאגנים :)
זיהיתי שהוא שם
Victor Calderone - The Drive
tedd patterson - magnifique (?? remix)
בקיצור תותח..
למי שאין בעיה עם הומואים אני ממליץ ללכת..תאכל'ס לא בודקים גיל שם בכלל. אני נכנסתי חלק לגמרי תוך פחות מ2 דקות..
:toothless |
|
|