| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
נראה לי...
זה השיר חצי ביוונית חצי בעברית לא?
ו
guetag
אני לא בא לעצבן אותך...
רק אמרתי שאתה אוהב את השירים האלה ובגלל זה אני לא יודע מה אתה עושה פה כי אתה לא מדבר בכלל על טראנס |
כן זה השיר חצי ייווני חצי עיברי
הכל התחיל באגאדיר שאחד שם את זה כל כך הרבה פעמים ,עכשיו יש את זה לערסים!
זה ממש שיר מדבק
וגוגו כן מדבר על טראנסים
זה Dream Trance
אבל מסריחים של כוסיות |
|
|