|
מסיבות ..... כנסו (pg. 214)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מישהו פה היה במוב?
אני כנראה הולך לשם היום...
רוצה לדעת איך שם והכל...
בעיקר אם מישהו היה שם בליין של יום שני |
ילדים שם........ |
|
|
| nimrod levi |
| כן, שביעיסטיות ושמיניסטיות בכיף נכנסות |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מישהו פה היה במוב?
אני כנראה הולך לשם היום...
רוצה לדעת איך שם והכל... |
אחד המועדונים הכי מעוצבים במדינה ! |
|
|
| Hell_Copter |
גם ככה לא הייתי בסוף וגם לא חושב שהיה...
תנו לי הצעות למסיבות היום
אני מת למסיבה!!!
מה זה הגועל הזה שבתחילת שבוע אין מסיבות!!!1??#$@%@#$?#$?%#$? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם ככה לא הייתי בסוף וגם לא חושב שהיה...
תנו לי הצעות למסיבות היום
אני מת למסיבה!!!
מה זה הגועל הזה שבתחילת שבוע אין מסיבות!!!1??#$@%@#$?#$?%#$? |
אמצע השבוע אנשים עובדים...צבא וזה....
איזה מסיבות יהיה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמצע השבוע אנשים עובדים...צבא וזה....
איזה מסיבות יהיה? |
אתה בצבא?!
אתה עובד?!
אז למה אתה קשור!??!?!#^@#$^ :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אני מתחיל להשתגע.... אני חייב מסיבה או משהו@#%@#$#$
חבר שלי גם כל כך חם על משהו שהוא הציע שנסע לנירים שזה בדרום...
מישהו שמע על זה?
אני יודע חברים שלי הולכים לשם לפעמים... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בצבא?!
אתה עובד?!
אז למה אתה קשור!??!?!#^@#$^ :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אני מתחיל להשתגע.... אני חייב מסיבה או משהו@#%@#$#$
חבר שלי גם כל כך חם על משהו שהוא הציע שנסע לנירים שזה בדרום...
מישהו שמע על זה?
אני יודע חברים שלי הולכים לשם לפעמים... |
אחי יוצא לשם לפעמים, אוהב ת'מקום
אבל הוא אוהב גם מוסיקה שחורה אז...
אניווי אין היום מוב המקום בשיפוצים
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...933&lineCode=12
ובדוק גם ת'מקום הזה:
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...010&lineCode=98 |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בצבא?!
אתה עובד?!
אז למה אתה קשור!??!?!#^@#$^ :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
אני מתחיל להשתגע.... אני חייב מסיבה או משהו@#%@#$#$
חבר שלי גם כל כך חם על משהו שהוא הציע שנסע לנירים שזה בדרום...
מישהו שמע על זה?
אני יודע חברים שלי הולכים לשם לפעמים... |
אחי יוצא לשם לפעמים, אוהב ת'מקום
אבל הוא אוהב גם פריסטייל/מוסיקה שחורה אז...
אניווי אין היום מוב המקום בשיפוצים
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...933&lineCode=12
ובדוק גם ת'מקום הזה:
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...010&lineCode=98 |
|
|
| Hell_Copter |
תודה סיסי על ההצעה...
אבל מסיבות כאלה לא בראש שלי כרגע...
מה זה הפאצ'וס בחיפה?
מישהו שמע על זה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תודה סיסי על ההצעה...
אבל מסיבות כאלה לא בראש שלי כרגע...
מה זה הפאצ'וס בחיפה?
מישהו שמע על זה? |
ברור ידידה שלי יכולה לסדר לך מה שתרצה שם ....נראה לי מקום עם מוזיקה שחורה....אני יכול לברר לך יותר אם בא לך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ברור ידידה שלי יכולה לסדר לך מה שתרצה שם ....נראה לי מקום עם מוזיקה שחורה....אני יכול לברר לך יותר אם בא לך |
טוב שהפוסט שלך לא בא בשעה יותר מאוחרת
מן הסתם אם הייתי הולך אז זה לא ב 2 וחצי בלילה ככה שהפוסט שלך מיותר
אין צורך להגיב על זה שחר...
נפתח עכשיו עוד מכרז...
מי נותן לי מסיבה טובה היום... הכוונה היא ליום רביעי?
חמישי, שישי, שבת זה כבר לא בעיה
אבל רביעי צריך משהו נורמלי... חייב להיות משהו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה בצבא?!
אתה עובד?!
אז למה אתה קשור!??!?!#^@#$^ :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
מה קשר מכועעעעעער
למה אני זה הקהל שממלא להם תמקום?
למה שיהיה מסיבות עם רוב הקהל בביצפר צבא או עובד יום אחרי#@?$
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שהפוסט שלך לא בא בשעה יותר מאוחרת
מן הסתם אם הייתי הולך אז זה לא ב 2 וחצי בלילה ככה שהפוסט שלך מיותר
אין צורך להגיב על זה שחר... |
לא שמתי לב לשעה ותגיד תודה סעמק
אבל בלי קשר בפאצ'וס ולעוד מועדונים בחיפה אני יכול לסדר לך דברים דרכה
היא כרישה שם |
|
|
|
|